Rehber TRde Bulunan Laptop Markalarının Servis Garanti İzinleri

Fransali

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,019
Reaksiyon skoru
1,649
TR de bulunan tüm laptop markalarının Müşteri Hizmetleri numaraları ve garanti kapsamında bakım , yükseltme izinleri.
Merhaba ,bugün sizlere ve tüm forum kullanıcılarının işine yarayacağı bir liste hazırladım.
Konumuz Laptoplarda garanti devam ederken içinin açılması ve parça eklenmesi .
Bu konuda çok fazla kafa karışıklığı oluşmaktaydı ve Doğru bilgi yanlışı vardı , bugün tek tek markaları arayıp bilgi aldım.
Sizlere Temiz bir şekilde marka marka anlatacağım.

Notlar:
Garanti dahilinde yazması ,sonrasında ücretli olduğu anlamına gelir.
Tüm bilgiler müşteri hizmetlerinden alınmıştır ,ilerleyen tarihlerde farklılıklar olabilir.
Evde garantiye bozmaması için için tüm markalar cihaza zarar vermeme şartı koymakta.
DELL ve Lenovo servisine ulaşamadım !!!


ACER
HİZMET SKORU : 6/10
ACER TEL : 0850 222 2237
EVDE :
Parça yükseltmesi garantiyi bozar mı ? ---> Evet
Cihaz bakımı garantiyi bozar mı ? ---> Evet
SERVİSTE:
Cihaz garanti süresince servise giderken kargo ücreti alınır mı ? ---> Hayır (Garanti dahilinde)*
Cihaz servise bakıma gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Hayır (Garanti dahilinde)*
Cihaz servise parça yükseltmesine gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Hayır




ASUS
HİZMET SKORU : 6/10
ASUS TEL : 0 850 522 2782
EVDE :
Parça yükseltmesi garantiyi bozar mı ? ---> Hayır
Cihaz bakımı garantiyi bozar mı ? ---> Evet

SERVİSTE:
Cihaz garanti kapsamında servise giderken kargo ücreti alınır mı ? ---> Hayır (Garanti dahilinde)
Cihaz servise bakıma gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Hayır (Garanti dahilinde)
Cihaz servise parça yükseltmesine gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Evet (1000 TL)


CASPER
HİZMET SKORU : 2/10
CASPER TEL :0850 250 7777

EVDE :
Parça yükseltmesi garantiyi bozar mı ? ---> Hayır
Cihaz bakımı Garantiyi Bozar mı ? ---> Evet
SERVİSTE :
Cihaz garanti kapsamında servise giderken kargo ücreti alınır mı ? ---> Evet
Cihaz servise bakıma gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Evet
Cihaz servise parça yükseltmesine gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Evet (700+)


ERAZER
HİZMET SKORU : 3/10

ERAZER TEL : 0850 474 18 81
EVDE :

Parça yükseltmesi garantiyi bozar mı ? --->Hayır
Cihaz bakımı garantiyi bozar mı ? ---> Evet
SERVİSTE :
Cihaz garanti kapsamında servise giderken kargo ücreti alınır mı ? ---> Hayır
Cihaz servise bakıma gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Sadece sorun olması halinde (Garanti dahilinde)
Cihaz servise parça yükseltmesine gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Yükseltme parçasını onlardan almanız durumunda ücretsiz montaj

GAMEGARAJ
HİZMET SKORU : 7/10

GAMEGARAJ TEL : 0850 228 5424
EVDE :

Parça yükseltmesi garantiyi bozar mı ? ---> Hayır
Cihaz bakımı garantiyi bozar mı ? ---> Hayır
SERVİSTE :
Cihaz garanti kapsamında servise giderken kargo ücreti alınır mı ? ---> Hayır
Cihaz servise bakıma gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Sadece sorun olması halinde (Garanti dahilinde)
Cihaz servise parça yükseltmesine gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Yükseltme parçasını onlardan almanız durumunda ücretsiz montaj

GİGABYTE

HİZMET SKORU : 5/10
GİGABYTE TEL : 0212 288 5296
EVDE :
Parça yükseltmesi garantiyi bozar mı ? ---> Hayır
Cihaz bakımı garantiyi bozar mı ? ---> Evet
SERVİSTE :
Cihaz garanti süresince servise giderken kargo ücreti alınır mı ? ---> Hayır
Cihaz servise bakıma gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Hayır (Garanti dahilinde)
Cihaz servise parça yükseltmesine gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Evet (1920 TL)


HP
HİZMET SKORU : 8/10
HP TEL : 444 81 21
EVDE :
Parça yükseltmesi garantiyi bozar mı ? ---> Hayır
Cihaz Bakımı garantiyi bozar mı ? ---> Hayır
SERVİSTE :
Cihaz garanti kapsamında servise giderken kargo ücreti alınır mı ? ---> Hayır
Cihaz servise bakıma gönderilirse ücret alınır mı ? ---> (Garanti dahilinde)

Cihaz servise parça yükseltmesine gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Hayır (Garanti var ise)

MSI

HİZMET SKORU : 5/10
MSI TEL :0212 288 4230
EVDE :
Parça yükseltmesi garantiyi bozar mı ? ---> Hayır
Cihaz bakımı garantiyi bozar mı ? ---> Evet
SERVİSTE :
Cihaz garanti süresince servise giderken kargo ücreti alınır mı ? ---> Hayır (Garanti dahilinde)
Cihaz servise bakıma gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Sadece sorun olması halinde (Garanti dahilinde)

Cihaz servise parça yükseltmesine gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Evet (1920 TL)

MONSTER
HİZMET SKORU : 10/10

MONSTER TEL :0850 255 11 11
EVDE :

Parça yükseltmesi garantiyi bozar mı ? ---> Hayır
Cihaz bakımı garantiyi bozar mı ? ---> Hayır
SERVİSTE :
Cihaz garanti süresince servise giderken kargo ücreti alınır mı ? ---> Hayır
Cihaz servise bakıma gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Hayır
Cihaz servise parça yükseltmesine gönderilirse ücret alınır mı ? ---> Hayır
 
Tek tek uğraştıysan gerçekten buna tebrik ederim emeğine sağlık
 
Geri
Top