Trendyol dan alınan ürünü garantiye gönderme.

CannPolat

Cezalı
80+
Katılım
30 Ekim 2024
Mesajlar
257
Reaksiyon skoru
83
22 Mart tarihinde xiaomi buds 5 kulaklık almıştım alırken yanında da 1 yıl ek garanti almıştım ama şimdi aldığım siparişe tıkladığım zaman aldığım satıcı artık bu ürünü satmıyor. Nasıl garantiye verebilirim sesler az gelmeye başladı düşürme veya su gibi olaylar da olmadı.
 
müşteri hizmetlerine yaz iletişim numarası verirler
 
Müşteri hizmetlerinden kastın neresi bulamadım onu yazacak yer yani

Altta Trendyol Asistan var. Oradan canlı desteğe bağlanabiliyorsun.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Altta Trendyol Asistan var. Oradan canlı desteğe bağlanabiliyorsun.
Asistandan rastgele bir kaç soruya bas, sonra "Cevap Yeterli Değil"e bas. Öyle bağlanırsın canlı desteğe.
 
Geri
Top