Hocam ben de Bluetoothlu kulaklık almıştım çakma yolladılar geri iade vermek istediğimde geri satışa uygun olmadığı için iadeyi redlediler Trendyola yazdığım zaman bana kutuyu açtığım için geri iade olmayacağını söyledi ben çok üstüne gidemedim ama giden birisi uğraşıp geri iade verebilir.Ne geçmiş olsunu arkadas sacma sapan boşa moral bozmayin. Temizle koy kutuya canim istemedi sevmedim de geri iade et . 2 hafta silkeleye silkeleye alacaklar. Diretirlerse tuketici hakem heyetine git yazi cikar gene yolla.
İnsanlar ugrasmiyor diye oluyor reis. Azcik ugrascan fena da ceza yedirirsin yani. Herkes alismis nolcak, olmaz vb gibi kalip sözlereHocam ben de Bluetoothlu kulaklık almıştım çakma yolladılar geri iade vermek istediğimde geri satışa uygun olmadığı için iadeyi redlediler Trendyola yazdığım zaman bana kutuyu açtığım için geri iade olmayacağını söyledi ben çok üstüne gidemedim ama giden birisi uğraşıp geri iade verebilir.
Benim zamanım olmadığı için bıraktım normalde peşini bırakmam.İnsanlar ugrasmiyor diye oluyor reis. Azcik ugrascan fena da ceza yedirirsin yani. Herkes alismis nolcak, olmaz vb gibi kalip sözlere
Satıcı zaten tam uyuz çıktı. Hem iade ürünü göndermiş hemde kapalı kutu satıyoruz imkansız diyor. Trendyol'a söylüyorum iade edebilirisniz diyor, satıcıya mesaj atıyorum reddederiz gönderirseniz diyor.Zamanında bilgisayarımdan görüntü alamıyordum ve parçaları tek tek denemek zorundaydım.Trendyoldan 3500x alıp deneyip iade etmiştim.Kutu bağlabtısını kesmeme rağmen sorunsuz iade almışlardı.Sizin iadeyi kabul etmeselerde kafaya takacak bir şey yok bence.İşlemci denilen parça çok zor bozuluyor.Ben kullanmaya devam ederdim.
TRENDYOL'DAN BİR ŞEY ALINMAZ.Satıcı zaten tam uyuz çıktı. Hem iade ürünü göndermiş hemde kapalı kutu satıyoruz imkansız diyor. Trendyol'a söylüyorum iade edebilirisniz diyor, satıcıya mesaj atıyorum reddederiz gönderirseniz diyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bunlarla uğraşacagim, sinir ettiler.
Bu satıcı terbiyesizmiş.Uğraş, bırakma peşlerini.THH'ye felanda başvur.Satıcı zaten tam uyuz çıktı. Hem iade ürünü göndermiş hemde kapalı kutu satıyoruz imkansız diyor. Trendyol'a söylüyorum iade edebilirisniz diyor, satıcıya mesaj atıyorum reddederiz gönderirseniz diyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bunlarla uğraşacagim, sinir ettiler.
Alınır hocam niye alınmasın daha önce iade ederken sorun yaşamadım çünkü satıcı iademi kabul etti. Bakalım uyuz satıcılara karşı trednyol ne yapıyor göreceğim.TRENDYOL'DAN BİR ŞEY ALINMAZ.
Aynen hocam, THH'ye bazı sebeplerden dolayı başvuram mümkün değil ancak satıcıyı darlayacağım en azından.Bu satıcı terbiyesizmiş.Uğraş, bırakma peşlerini.THH'ye felanda başvur.
Ürünü teslim almadım de jdkwnsnd . Cidden Trendyol da hepsiburada da yorumlarda birçok kişi 2. El geldiğinden şikayetçi oluyor. Sadece bazı satıcılar 0 ürün satıyorİşlemcinin üstünde termal macun lekeleri var ve stok fanın üzerinde olması gereken termal macunu silinmiş iade ürünü olduğu belli.
Garip olan şeyse kargocu arkadaş kargoma baktırmadan kucağıma atıp ışık hızında kaçtı ve 3 gündür takip numarasından baktığımda "kargo teslim edilemedi, kargo şubede, tekrar dağıtıma çıkarılacak" olarak gözüküyor.
İade etmek için ne yapmalıyım? Ürünü teslim almadım dersem muhtemelen kolayca iade sağlayabilirim ama o çalışanın maaşından kesilecek. Öbür türlü teslim aldım dersem internetten aldığım satıcı ile uğraşmak zorundayım, belki de iademi kabul etmeyecek satıcı.
"Kayıp kargo bizim bina boşluğuna bırakılmış kimse teslim almadı gelin geri götürün" dersem direkt bana hiç teslim olmamış gözükerek satıcıya geri gider mi sizce?