Neler Yeni

Trendyol'dan aldığım işlemci daha önce kullanılmış.

toma_06

80+ Silver
Katılım
23 Nisan 2022
Mesajlar
2,228
Dahası  
Reaksiyon skoru
924
Konum
Amariga
İsim
Efe
14 günlük cayma hakkını kullan.
 

Vsermet

80+ Bronze
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
1,745
Dahası  
Reaksiyon skoru
613
İsim
Volkan
Cayma hakkı hikaye. Ambalajlı ürünlerde açıldığı için tekrar satış sorunu deyip red veriyorlar. Baya uğraştırıyorlar. Geçenlerde anakart almıştım. Aynı şekilde red verildi. Firma kargoyu 2 gün içinde geri göndermediği için iade otomatik onaylandı.
 

kronik

80+
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
114
Dahası  
Reaksiyon skoru
46
İsim
Süleyman Görkem
kargo firması ile görüşsen teslim edilmemiş görünen ürünü bir şekilde tesim alındı göstermeden direkt kargo firması tarafından geri gönderildi desen
kargo firması buna yanaşmaz hele hele rün kutusu açılmış iken

siz 14 gün koşulsuz şartsız iade hakkınızı kullanmaya bakın
%100 kabul ederler diyemem ama bu demek değildir ki sizin hakkınız yok

siz iadenizi yapın kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine başvurun derim


trendyolda satıcıya olumsuz yorum yazın
insagram faebook ne kadar sosyal medya hesabı varsa ifşa edin
 
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
42
Dahası  
Reaksiyon skoru
24
İsim
Efe Yiğit
14 günlük koşulsuz şartsız iade etme hakkınız var. Satıcı kabul etmese bile iade edebilirsiniz. Eğer ısrar ederse Trendyol ile görüşün, Tüketici Hakem Heyetine başvurun.
 

N0Name

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2022
Mesajlar
580
Dahası  
Reaksiyon skoru
305
İsim
Kerem
İşlemcinin üstünde termal macun lekeleri var ve stok fanın üzerinde olması gereken termal macunu silinmiş iade ürünü olduğu belli.

Garip olan şeyse kargocu arkadaş kargoma baktırmadan kucağıma atıp ışık hızında kaçtı ve 3 gündür takip numarasından baktığımda "kargo teslim edilemedi, kargo şubede, tekrar dağıtıma çıkarılacak" olarak gözüküyor. 😀

İade etmek için ne yapmalıyım? Ürünü teslim almadım dersem muhtemelen kolayca iade sağlayabilirim ama o çalışanın maaşından kesilecek. Öbür türlü teslim aldım dersem internetten aldığım satıcı ile uğraşmak zorundayım, belki de iademi kabul etmeyecek satıcı.

"Kayıp kargo bizim bina boşluğuna bırakılmış kimse teslim almadı gelin geri götürün" dersem direkt bana hiç teslim olmamış gözükerek satıcıya geri gider mi sizce?
Trendyol express de çalışmış biri olarak söylüyorum kargocunun ürünlerle hiçbir alakası yoktur kargocular sadece teslim eder içinde ne olduğu kargocuyu ilgilendirmez teslim edilmedi konusuna gelmek gerekirse ilk defa böyle bir şey görüyorum kargocu o gün içerisinde bütün kargoları verip onaylaması gerekiyor kargocu sisteme girmemiş olabilir bunu Trendyola nezaketen bildirirseniz kargocu hatasını düzeltebilir böyle hatalar olabiliyor günde 100'den fazla kargo dağıtıyorlar çok sıkıntılı bir meslek iade talebinize gelince Trendyol gerçekten rezalet bir satış platformu elektronik hiçbir şey alınmaz 14 günlük cayma bedelinizi deneyin fakat satıcı kurnaz birisi ise geri iadenizi kabul etmeyecektir tekrar satışa Uygun olmadığı için.
 

swordfish

80+
Katılım
24 Mayıs 2022
Mesajlar
209
Hocam sana tavsiyem, hiçbir yere şikayet etme. İşlemcinin fotoğraf ve videolarını çek, ikinci el olduğuna kanıt olsun fakat bu kanıtı kendine sakla.

Ardından doğrudan normal bir şekilde iade başvurusu yap, aynı şekilde paketleyip tekrar iade gönder. İade sebebi olarak beğenmedimi falan seçebilirsin.

Yolla bir bakalım sorun çıkarakacaklar mı, genelde hiç uzatmadan onaylıyorlar iadeyi. Sen şimdi şikayet edeyim desen trendyol seni bekletecek, fotoğraf vs. isteyecek, 1 hafta sonra ancak satıcıya gönderin diyecekler, boş yere canın sıkılacak. Eğer satıcı kabul etmezse o zaman trendyola şikayet edersin.

İadeyi kabul ederse, mutlaka ürüne fotoğraflı bir şekilde satıcı adını belirterek yorum yap ve 1 yıldız ver.
 

snowless

80+ Bronze
Katılım
16 Mart 2022
Mesajlar
1,169
Dahası  
Reaksiyon skoru
361
İsim
Mustafa Ödemiş
Hocam sana tavsiyem, hiçbir yere şikayet etme. İşlemcinin fotoğraf ve videolarını çek, ikinci el olduğuna kanıt olsun fakat bu kanıtı kendine sakla.

Ardından doğrudan normal bir şekilde iade başvurusu yap, aynı şekilde paketleyip tekrar iade gönder. İade sebebi olarak beğenmedimi falan seçebilirsin.

Yolla bir bakalım sorun çıkarakacaklar mı, genelde hiç uzatmadan onaylıyorlar iadeyi. Sen şimdi şikayet edeyim desen trendyol seni bekletecek, fotoğraf vs. isteyecek, 1 hafta sonra ancak satıcıya gönderin diyecekler, boş yere canın sıkılacak. Eğer satıcı kabul etmezse o zaman trendyola şikayet edersin.

İadeyi kabul ederse, mutlaka ürüne fotoğraflı bir şekilde satıcı adını belirterek yorum yap ve 1 yıldız ver.
+1
 

Vsermet

80+ Bronze
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
1,745
Dahası  
Reaksiyon skoru
613
İsim
Volkan
Hocam sana tavsiyem, hiçbir yere şikayet etme. İşlemcinin fotoğraf ve videolarını çek, ikinci el olduğuna kanıt olsun fakat bu kanıtı kendine sakla.

Ardından doğrudan normal bir şekilde iade başvurusu yap, aynı şekilde paketleyip tekrar iade gönder. İade sebebi olarak beğenmedimi falan seçebilirsin.

Yolla bir bakalım sorun çıkarakacaklar mı, genelde hiç uzatmadan onaylıyorlar iadeyi. Sen şimdi şikayet edeyim desen trendyol seni bekletecek, fotoğraf vs. isteyecek, 1 hafta sonra ancak satıcıya gönderin diyecekler, boş yere canın sıkılacak. Eğer satıcı kabul etmezse o zaman trendyola şikayet edersin.

İadeyi kabul ederse, mutlaka ürüne fotoğraflı bir şekilde satıcı adını belirterek yorum yap ve 1 yıldız ver.
Olumsuz yorumlar genellikle yayınlanmıyor . Ben iade kabul etmediği için yorum yaptım ama hiç görünmedi yorumlarda belki baya bir sonra görünüyordur onu bilemem. İade de acele etmekte fayda var ama dediğin gibi ertesi günü geri göndermistim. Satıcının tutumuna bağlı. Cayma hakkın var illaki alırsın ama uğraştırır.
 

Coolpanda

80+ Silver
Katılım
19 Aralık 2020
Mesajlar
2,380
Trendyol express de çalışmış biri olarak söylüyorum kargocunun ürünlerle hiçbir alakası yoktur kargocular sadece teslim eder içinde ne olduğu kargocuyu ilgilendirmez teslim edilmedi konusuna gelmek gerekirse ilk defa böyle bir şey görüyorum kargocu o gün içerisinde bütün kargoları verip onaylaması gerekiyor kargocu sisteme girmemiş olabilir bunu Trendyola nezaketen bildirirseniz kargocu hatasını düzeltebilir böyle hatalar olabiliyor günde 100'den fazla kargo dağıtıyorlar çok sıkıntılı bir meslek iade talebinize gelince Trendyol gerçekten rezalet bir satış platformu elektronik hiçbir şey alınmaz 14 gü

Olumsuz yorumlar genellikle yayınlanmıyor . Ben iade kabul etmediği için yorum yaptım ama hiç görünmedi yorumlarda belki baya bir sonra görünüyordur onu bilemem. İade de acele etmekte fayda var ama dediğin gibi ertesi günü geri göndermistim. Satıcının tutumuna bağlı. Cayma hakkın var illaki alırsın ama uğraştırır.
Satıcıyla iletişime geçtim, "kutusu açık ürün göndermiyoruz, garantiye başvurun" diyor bende iadeye kargoyu birakmadim, satıcı iade almayacağım diyor, Trendyola başvurdum artık çözerse Trendyol çözer.
 
Son düzenleme:

N0Name

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2022
Mesajlar
580
Dahası  
Reaksiyon skoru
305
İsim
Kerem
Satıcıyla iletişime geçtim, "kutusu açık ürün göndermiyoruz, garantiye başvurun" diyor bende iadeye kargoyu birakmadim, satıcı iade almayacağım diyor, Trendyola başvurdum artık çözerse Trendyol çözer.
Onlarda çözmüyor.
 

Arthur♛Morgan

80+ Silver
Katılım
7 Aralık 2020
Mesajlar
3,870
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,606
İsim
sefa korkmaz
İlgilendiği Kategoriler
Red Dead Redemption ve Rockstar ile ilgili her şeye ilgim var
Instagram
sfakorkmaz
Bu tür satın alımlar da kargo açılırken mutlaka videoya alınması lazım aklında bulunsun.
 
Top Bottom