Neler Yeni

Türktelekom Hız Düşüşü

eyupefe3

80+ Gold
Katılım
5 Şubat 2021
Mesajlar
6,609
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,872
İsim
eyup efe
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları - İşlemci

Swers08

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
398
Dahası  
Reaksiyon skoru
180
İsim
Orhan Yılmaz
Hocam pek bilmiyorum 4 yıldan beri aynı ama atayım şöyle;
En son verdikleri 5 ghz modemde sorun olduğunu düşünüyordum fakat görüyorumki ülke geneli böyle bir problem var tek olmadığıma sevindim fakat durum aşırı can sıkıcı .
 

MigrosJET

80+ Bronze
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
673
Dahası  
Reaksiyon skoru
226
İsim
Martyn McMillan
Türktelekom fiber kullanıyorum 25 Mbps paketim var. Hergün saat 17 18 gibi hızım acaip şekilde yavaşlıyor speedtest yaptığımda 0,2 lere kadar düştüğünü gözlemliyorum yoğunluktan dolayı diye düşünürken aynı testi telefondan yaptığımda hızın normal olduğunu farkettim. İnternet hızım bilgisayarda düştüğü zaman internet bağlantısı kesip tekrar aktif ediyorum hız düzeliyor neden olabilir nasıl çözebilirim bu sorunu?
Hocam aynı sorun geçen Ramazanda bende de vardı. Akşam 6-7 gibi hız neredeyse 0'a düşüyordu hem telefon hem bilgisayarda. Çok destek kaydı oluşturdum ama bi sonuç çıkmadı. Şimdi Turknet kullanıyorum, onda da ilk zamanlarda saat fark etmeksizin arada hız düşüyordu, modemi kapatıp açınca düzeliyordu. Sonra hızımın 100 mbps'den 70'e düşürülmesini istedim ve düzeldi, en azından şimdilik.
 

DerratiX

80+ Platinum
Katılım
30 Ocak 2022
Mesajlar
19,573
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
13,535
Konum
Ankara
İsim
Eren
İlgilendiği Kategoriler
karışık
Instagram
@sshintori
Steam
shiori
Discord
poxy_
Hocam yoğun kullanımdan dolayı oluyor bu galiba. Ben aradığımda bana öyle söylemişlerdi. Ki ben mantıklı bulmuştum. Köyde yaşıyorum genel olarak bayramları çok insan geliyor buraya. O zamanlarda akşamları 0.5 MBPS felan alıyordum. Bayram sonrası düzeliyordu. Akşamları ping sorunu oluyordu bir süre sonra. Eğer altyapınız elverişliyse değiştirebilirsiniz internet sağlayıcısını. Benim olmadığı için değiştiremiyorum malesef. Ki o kadar da şikayetci değilim.
 

Swers08

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
398
Dahası  
Reaksiyon skoru
180
İsim
Orhan Yılmaz
Hocam aynı sorun geçen Ramazanda bende de vardı. Akşam 6-7 gibi hız neredeyse 0'a düşüyordu hem telefon hem bilgisayarda. Çok destek kaydı oluşturdum ama bi sonuç çıkmadı. Şimdi Turknet kullanıyorum, onda da ilk zamanlarda saat fark etmeksizin arada hız düşüyordu, modemi kapatıp açınca düzeliyordu. Sonra hızımın 100 mbps'den 70'e düşürülmesini istedim ve düzeldi, en azından şimdilik.
Valla hocam bende bir şey anlamadım bu işten bina kablosu dediler yeniledim ankastreden bana gelen kablo yeni port değiştirdiler defalarca arıza kaydı açtım ama yok gene aynı sonuç şu aralar kısmen daha iyi çok sık olmuyor 3 5 bazen 1 gün değişiyor
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam yoğun kullanımdan dolayı oluyor bu galiba. Ben aradığımda bana öyle söylemişlerdi. Ki ben mantıklı bulmuştum. Köyde yaşıyorum genel olarak bayramları çok insan geliyor buraya. O zamanlarda akşamları 0.5 MBPS felan alıyordum. Bayram sonrası düzeliyordu. Akşamları ping sorunu oluyordu bir süre sonra. Eğer altyapınız elverişliyse değiştirebilirsiniz internet sağlayıcısını. Benim olmadığı için değiştiremiyorum malesef. Ki o kadar da şikayetci değilim.
Hocam yoğunlukta 47 aldığım hızı 0.15 mi alıyorum bunda kendi alt yapılarıyla alakalı başka problemler var . Bu sadece kullanımla alakalı değil .
 

DerratiX

80+ Platinum
Katılım
30 Ocak 2022
Mesajlar
19,573
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
13,535
Konum
Ankara
İsim
Eren
İlgilendiği Kategoriler
karışık
Instagram
@sshintori
Steam
shiori
Discord
poxy_
Valla hocam bende bir şey anlamadım bu işten bina kablosu dediler yeniledim ankastreden bana gelen kablo yeni port değiştirdiler defalarca arıza kaydı açtım ama yok gene aynı sonuç şu aralar kısmen daha iyi çok sık olmuyor 3 5 bazen 1 gün değişiyor
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam yoğunlukta 47 aldığım hızı 0.15 mi alıyorum bunda kendi alt yapılarıyla alakalı başka problemler var . Bu sadece kullanımla alakalı değil .
Eğer yeni olmaya başladıysa bence müşteri hizmetlerini arayın. Sistemsel problem olabilir belki. Ben sistemsel problemden dolayı 30 mbit interneti 2 ay 16 mbit kullandım enayi gibi.
 

Swers08

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
398
Dahası  
Reaksiyon skoru
180
İsim
Orhan Yılmaz
Eğer yeni olmaya başladıysa bence müşteri hizmetlerini arayın. Sistemsel problem olabilir belki. Ben sistemsel problemden dolayı 30 mbit interneti 2 ay 16 mbit kullandım enayi gibi.
HOCAM benim eski bağlantılarım çok problemliydi son 8 ay olacak kablo değişikliği yaptım ve vdsl yeni 24 mb bağlattım modemle birlikte önce 35 sonra 50 ye çıkardım hepsinde aynı sorunu yaşadım 5 dk da bir olduğu oluyordu defalarca ara ara ara en son işte port falan değiştiklerinde vaat ettiği hızlara çıkıyor çok geçmeden bu hız düşmeleri tekrarlıyor tekrarlıyor 7 8 ay olmuş kimse anlamıyor arıyorum arayüzde her şey normal diyor mesafe iyi diyor hiçbir problem gözükmediği için arıza kaydımı bile açmıyorlar açıyorlar birazdan çözümlenmiştir diye mesaj geliyor gelen giden yok gün içinde çalışıyorum 1 yıl olması halinde şikayet edip kapatacağım üstüne üstün cayma bedeli sorduğumda 1800 lira yada 2800 lira demiş olmaları gerek tam hatırlayamadım . Gerçekten artık bu internet meselesinden gına geldi götürücem atıcam modemi önlerine birilerine saydıracam gerçekten çok sıkıldım .
 

DerratiX

80+ Platinum
Katılım
30 Ocak 2022
Mesajlar
19,573
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
13,535
Konum
Ankara
İsim
Eren
İlgilendiği Kategoriler
karışık
Instagram
@sshintori
Steam
shiori
Discord
poxy_
HOCAM benim eski bağlantılarım çok problemliydi son 8 ay olacak kablo değişikliği yaptım ve vdsl yeni 24 mb bağlattım modemle birlikte önce 35 sonra 50 ye çıkardım hepsinde aynı sorunu yaşadım 5 dk da bir olduğu oluyordu defalarca ara ara ara en son işte port falan değiştiklerinde vaat ettiği hızlara çıkıyor çok geçmeden bu hız düşmeleri tekrarlıyor tekrarlıyor 7 8 ay olmuş kimse anlamıyor arıyorum arayüzde her şey normal diyor mesafe iyi diyor hiçbir problem gözükmediği için arıza kaydımı bile açmıyorlar açıyorlar birazdan çözümlenmiştir diye mesaj geliyor gelen giden yok gün içinde çalışıyorum 1 yıl olması halinde şikayet edip kapatacağım üstüne üstün cayma bedeli sorduğumda 1800 lira yada 2800 lira demiş olmaları gerek tam hatırlayamadım . Gerçekten artık bu internet meselesinden gına geldi götürücem atıcam modemi önlerine birilerine saydıracam gerçekten çok sıkıldım .
Hocam saydırın bence de. benim ailem gidip saydırmıştı düzeltmişlerdi sonra. ama iyi ve mantıklı saydırmanız lazım. Başarılar o konuda. davalık olmayacak kadar narin ama osmanlı tokadı edasıyla haşin.
 

Swers08

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
398
Dahası  
Reaksiyon skoru
180
İsim
Orhan Yılmaz
Hocam saydırın bence de. benim ailem gidip saydırmıştı düzeltmişlerdi sonra. ama iyi ve mantıklı saydırmanız lazım. Başarılar o konuda. davalık olmayacak kadar narin ama osmanlı tokadı edasıyla haşin.
Yok hayırda eşşek başımıyız burda anlamıyorum diyorumki tamam her şey normal görünüyorda ben kullanıcı değilmiyim müşteri benim sonuçta bozuk diyorsam durduk yere karalamak sizinle uğraşmak için bozuk demiyorumdur heralde yok diyor hala daha sorun görünmüyor ama ben yinede kaydınızı açayım .
Hepsinin tavrı bu koymuşlar oraya yani kimsenin ekmek parasına laf etmekte istemiyorum ama çalıştığın işte biraz bilgi sahibi ol yani kadına diyorumki benim hızımı arayüzden yanlış ayarlamışlar bununla ilgili arıza kaydı açın geldiklerinde ben derdimi anlatırım vs vs ne kadar sinirli olduğumu anlatamam imkanı yok .
 

MigrosJET

80+ Bronze
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
673
Dahası  
Reaksiyon skoru
226
İsim
Martyn McMillan
Yok hayırda eşşek başımıyız burda anlamıyorum diyorumki tamam her şey normal görünüyorda ben kullanıcı değilmiyim müşteri benim sonuçta bozuk diyorsam durduk yere karalamak sizinle uğraşmak için bozuk demiyorumdur heralde yok diyor hala daha sorun görünmüyor ama ben yinede kaydınızı açayım .
Hepsinin tavrı bu koymuşlar oraya yani kimsenin ekmek parasına laf etmekte istemiyorum ama çalıştığın işte biraz bilgi sahibi ol yani kadına diyorumki benim hızımı arayüzden yanlış ayarlamışlar bununla ilgili arıza kaydı açın geldiklerinde ben derdimi anlatırım vs vs ne kadar sinirli olduğumu anlatamam imkanı yok .
Bana da "yoğunluk vardır, modeminizi sürekli açık tutmayın dinlendirin" gibi saçma şeyler söylüyorlardı.
 

Swers08

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
398
Dahası  
Reaksiyon skoru
180
İsim
Orhan Yılmaz
Bana da "yoğunluk vardır, modeminizi sürekli açık tutmayın dinlendirin" gibi saçma şeyler söylüyorlardı.
Öyle öyle ezberledim hepsini artık anlat sen seversin yalanı modunda arıyorum hatta artık aramıyorum muhattap yok sıfır.
En iyisi saha amirinin yanına gidip detaylıca görüşmek . İşten fırsat bulursam gideceğim . Bu aralar kısmen daha az ama hala aynı yani idare ediyoruz resmen paramızla rezillik .
 

Avicenna

80+
Katılım
2 Şubat 2022
Mesajlar
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Cebrail Ekici
Allahım böyle bir konu bendede aynı sorunlar mevcut sorun yaşayan arkadaşlar hangi modemi kullanıyorsunuz acaba ?
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hangi modemi kullanıyorsunuz acaba ?
tp link archer c5v
 

BALANCE

80+ Bronze
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
1,170
Allah kurtarsın gençler sayılı gün çabuk geçer. :D Bizim ceza bitiyor 15 güne taburcu oluyorum.
TurkNet'e geçmeyi planlıyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
948,484
Mesajlar
8,615,867
Üyeler
149,391
Son üye
TTTezel
Top Bottom