Neler Yeni

Türktelekom İnternet hızı sorunu

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
292
Dahası  
Reaksiyon skoru
110
İsim
Ali Keleş
Selam kankalar, ben türktelekom internet kullanıyorum maalesef:) normalde altyapı yapıldı binamda kablonet 100mbps destekliyor ama babamın üzerine olduğu için işleride yoğun oluyor genelde aramışlar sanırsam babamda dikkat etmeden onaylamış galiba babama kalırsa ben bişeye onay vermedim diyor ama işte :D 1yıl oldu bu olay olalı 2 3kere kayıt oluşturdum ses kaydı hakkında geri dönüş yapılmadı ama daha öncede babam telefon hattında aynı şeyi yaptığı için olasıdır her neyse 2yıl taahhüt yasak bildiğimiz gibi, bu konu üzerinden iptal ettirmek istedim cayma bedeli ödemeden ama indirimi ödemem gerekiyormuş ki yaklaşık 120tl indirim göstermişler 1yıl oldu kullanıyorum (8-9 ay da olmuş olabilir), (paketim 16mbps ama 2.7mbps veriyorlar şuanda eskiden 8-11 arası oluyordu) paketimdeki hizmeti vermedikleri için iptal ettirmek istedim ama 16mbps'a kadar olarak göstermişler paketi oradan da iş çıkmadı. neyse şuanda derslerimiz oluyor ödev veriyorlar google classroomdan zoomdan falan ama interneti sömürüyor nedense, kendi mobil verim 8gb ama 2günlük oluyor bildiğin bugün aradım (yaklaşık şu 1ayda 4 5 kere aradım) her seferinde hızlandırıcağız dediler ama 3mbpsden 7 oluyor ama saatlik oluyor 1saat sonra tekrardan 2-3mbps hızına kadar düşüyor. Nasıl iptal ettirebilirim şu interneti? şimdiden teşekkürler.
 

RmzDayi

80+ Silver
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
2,067
Cayma bedelini ödersen iptal ettirebilirsin
Ayrıca bina girişinde ki ankastreden kendi hattınızı bulup oradan test yapın. Durum aynı ise cimer e şikayet verin. Daha iyi çıkar ise bina tesisatınız için çözüm arayın
 
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
292
Dahası  
Reaksiyon skoru
110
İsim
Ali Keleş
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Cayma bedelini ödersen iptal ettirebilirsin
Ayrıca bina girişinde ki ankastreden kendi hattınızı bulup oradan test yapın. Durum aynı ise cimer e şikayet verin. Daha iyi çıkar ise bina tesisatınız için çözüm arayın
1400tl civarı cayma bedeli çıktı, o diğer dediğinizi de anlamadım maalesef
 

RmzDayi

80+ Silver
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
2,067
1400tl civarı cayma bedeli çıktı, o diğer dediğinizi de anlamadım maalesef

vdsl kullanıyorsun sanırım ?
Telekomun aparmana çektiği kablo var, bu kablo sonra dairelere dağılıyor.
Telekomdan gelen ve dairene giden kabloyu bulup direkt modeme bağlayıp test ediniz. Yine 3-4 hız alırsanız sorun İSS de, daha yüksek hız alırsanız sorun bina içi tesisatta demek oluyor.

Ayrıca telekomun bu konular hakkında youtube de çok videosu var. Türk telekomdan internet alınmaz, kesinlikle rezil iletişim, teknik ekip ve ücrete sahipler.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
963,115
Mesajlar
8,730,687
Üyeler
151,994
Son üye
Apo42
Top Bottom