Neler Yeni

TÜRKTELEKOM İNTERNET NAKİL İŞLEMLERİNDE YAŞADIĞIM REZİLLİK!!

mortah

80+ Bronze
Katılım
21 Mart 2021
Mesajlar
1,512
Dahası  
Reaksiyon skoru
975
İsim
Yakup Efe Sarıkaya
Merhabalar herkese, iyi forumlar.
Biz ailecek yaklaşık 3-4 yıldır turktelelekom ev interneti kullanıyoruz vaad edilen hızları alamamak veya internet kopma sıkıntımız falan yok gayet memnunuz. Sıkıntımız müşteri hizmetleri ve ekip yavaşlığı. 5 temmuz 2021 tarihinde mevcut şehirimizden başka bir şehire taşındık ve haliyle internet nakil başvurusu için Türktelekom ile iletişime geçtik ve bizim faturamızı ödemediğimizi bu yüzden nakil yapamayacaklarını söylediler bizde onlara ödemelerimiz otomatik ödeme ile yapılıyor hep zamanında ödedik şimdi de ödenecek birkaç gün sonra dedik lâkin herhangi bir hizmet alamadık. Kendi içimizde (ailecek) olabilir fatura ödensin birdaha ararız dedik ve kapattık. 17 temmuz günü faturamız ödenmiş bir şekilde birdaha müşteri hizmetlerini aradık ve bize 24 temmuz gününe nakil işlem randevusu verdiler bizde tamam dedik lâkin ilk sıkıntımız/sorunumuz burada başladı.
Sorun 1: Biz mayıs ayında târife yeniledik lâkin 24mbps hız verebilecek bir modemimiz yoktu eskiydi anlayacağınız. Ve bize yeni bir modem vermeyi teklif ettiler bizde "bu modem fiber destekler mi, yüksel hızlara çıksak 100mbps vs. Bu hizları bize sıkıntısız verir mi?" Gibi sorular sorduk ve bize "evet" dediler. Bizde kabul ettik yeni evimize taşındığımızda bize "Evinizin sadece fiber altyapısı var biz kurumumuzun modemini göndereceğiz" dediler ne kadar anlatsak ta bize sattıkları modemi iade alamayacaklarını söylediler ve 1 aylık modemimiz elimizde kaldı. Binevi dolandırıldık/kandırıldık.
Bunlara da hadi olabilir deyip geçiştirdik ve bugün yaşadığımız ve bizi çok zora sokan 2.sorunumuzu yaşadık ve bu bardağı taşıran son damla oldu diyebilirim.

Sorun 2: Üst paragrafta da anlattığım gibi bize 24 temmuz tarihine randevu vermişlerdi ve bugün (19 temmuz 2021) sabah bize internet nakil işleminiz bugüne alınmıştır denildi. Bizim hiçbir görüşümüz alınmadan ve sorulmadan bu hareket yapıldı. Bugün bildiğiniz üzere arefe günü ve biz ailecek köye gidip kurban hazırlığı yapıp orada kalacaktık bu planımız iptal oldu. Ardından müşteri hizmetlerini aradığımızda nakilimiz 8.30-13.30 arasında yapılacağını ve saha ekibi ile bir iletişime geçemeyeceklerini yani beklememiz gerektiğini söylediler. Biz yine alttan alarak nasıl olsa sabahtan halledilecek işimizi biraz da geç gideriz köye diyip beklemeye devam ettik. Saat 15.00 a geldiğinde bize söylenen süre 1.30 saat geçmiş oldu. Ve biz yine müşteri hizmetlerini aradık ve bize saat 6 ya kadar süreleri var size söylenen süreyi gecikebilir dediler ve hala gelen giden yok. Kısacası bizim söylediğimiz zamanı kafalarına göre değiştirip vaad edilen sürede internetimiz nakil etmeyip bizi zora soktular ve mağdur ettiler. Günümüz beklemekle ve işlerimizi suya atmakla geçti.
Velhasıl çok üzüldük ve sıkıldık. Siz daha önce böyle bir sıkıntı yaşadınız mı? Yaşadıysanız nasıl çözdünüz? Biz bizden izinsiz iş yapmaktan ve kordinesiz çalışmalarından ötürü Turktelekomu tüketici hakem heyetine şikayet edebilir miyiz? Edersek tutumları nasıl olur? Okuduğunuz için teşekkür ederim ayrıca destek olmaya çalışanlara şimdiden teşekkür ederim. İyi bayramlar!
 
Son düzenleme:

cosdrayz

80+
Katılım
7 Temmuz 2021
Mesajlar
92
Dahası  
Reaksiyon skoru
48
İsim
Harun
Merhabalar herkese, iyi forumlar.
Biz ailecek yaklaşık 3-4 yıldır turktelelekom ev interneti kullanıyoruz vaad edilen hızları alamamak veya internet kopma sıkıntımız falan yok gayet memnunuz. Sıkıntımız müşteri hizmetleri ve ekip yavaşlığı. 5 temmuz 2021 tarihinde mevcut şehirimizden başka bir şehire taşındık ve haliyle internet nakil başvurusu için Türktelekom ile iletişime geçtik ve bizim faturamızı ödemediğimizi bu yüzden nakil yapamayacaklarını söylediler bizde onlara ödemelerimiz otomatik ödeme ile yapılıyor hep zamanında ödedik şimdi de ödenecek birkaç gün sonra dedik lâkin herhangi bir hizmet alamadık. Kendi içimizde (ailecek) olabilir fatura ödensin birdaha ararız dedik ve kapattık. 17 temmuz günü faturamız ödenmiş bir şekilde birdaha müşteri hizmetlerini aradık ve bize 24 temmuz gününe nakil işlem randevusu verdiler bizde tamam dedik lâkin ilk sıkıntımız/sorunumuz burada başladı.
Sorun 1: Biz mayıs ayında târife yeniledik lâkin 24mbps hız verebilecek bir modemimiz yoktu eskiydi anlayacağınız. Ve bize yeni bir modem vermeyi teklif ettiler bizde "bu modem fiber destekler mi, yüksel hızlara çıksak 100mbps vs. Bu hizları bize sıkıntısız verir mi?" Gibi sorular sorduk ve bize "evet" dediler. Bizde kabul ettik yeni evimize taşındığımızda bize "Evinizin sadece fiber altyapısı var biz kurumumuzun modemini göndereceğiz" dediler ne kadar anlatsak ta bize sattıkları modemi iade alamayacaklarını söylediler ve 1 aylık modemimiz elimizde kaldı. Binevi dolandırıldık/kandırıldık.
Bunlara da hadi olabilir deyip geçiştirdik ve bugün yaşadığımız ve bizi çok zora sokan 2.sorunumuzu yaşadık ve bu bardağı taşıran son damla oldu diyebilirim.

Sorun 2: Üst paragrafta da anlattığım gibi bize 24 temmuz tarihine randevu vermişlerdi ve bugün (19 temmuz 2021) sabah bize internet nakil işleminiz bugüne alınmıştır denildi. Bizim hiçbir görüşümüz alınmadan ve sorulmadan bu hareket yapıldı. Bugün bildiğiniz üzere arefe günü ve biz ailecek köye gidip kurban hazırlığı yapıp orada kalacaktık bu planımız iptal oldu. Ardından müşteri hizmetlerini aradığımızda nakilimiz 8.30-13.30 arasında yapılacağını ve saha ekibi ile bir iletişime geçemeyeceklerini yani beklememiz gerektiğini söylediler. Biz yine alttan alarak nasıl olsa sabahtan halledilecek işimizi biraz da geç gideriz köye diyip beklemeye devam ettik. Saat 15.00 a geldiğinde bize söylenen süre 1.30 saat geçmiş oldu. Ve biz yine müşteri hizmetlerini aradık ve bize saat 6 ya kadar süreleri var size söylenen süreyi gecikebilir dediler ve hala gelen giden yok. Kısacası bizim söylediğimiz zamanı kafalarına göre değiştirip vaad edilen sürede internetimiz nakil etmeyip bizi zora soktular ve mağdur ettiler. Günümüz beklemekle ve işlerimizi suya atmakla geçti.
Velhasıl çok üzüldük ve sıkıldık. Siz daha önce böyle bir sıkıntı yaşadınız mı? Yaşadıysanız nasıl çözdünüz? Biz bizden izinsiz iş yapmaktan ve kordinesiz çalışmalarından ötürü Turktelekomu tüketici hakem heyetine şikayet edebilir miyiz? Edersek tutumları nasıl olur? Okuduğunuz için teşekkür ederim ayrıca destek olmaya çalışanlara şimdiden teşekkür ederim. İyi bayramlar!
yerleştiğiniz il
ilçe
oranın şubesi
oradaki çalışanlar, disiplin her şeyi etkiler.
tüketici heyetine başvurursanız büyük ihtimalle bir şey yapmazlar çünkü türk telekom (katarl....) kendi hizmetini kendi belirleyebiliyor.
lakin
şikayet ediceğiz şunu yapıcaz bunu yapıcaz diyip sesinizi yükseltirseniz şubede panik olup yakın zamanda müşteri hizmetleri'nden birilerini gönderebiliyorlar. malum çalışanların bazıları bu durumdan haberi yok. biz türk telekom ile sorunu böyle çözmüştük.
şükür türk telekom' dan kurtulduk artık
 
Top Bottom