MeraklıNet
80+
- Katılım
- 18 Kasım 2021
- Mesajlar
- 1
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 0
- İsim
- Hakan
Merhaba, ben 3 Kasım 2021 itibari ile Türk Telekom'dan evde internet hizmeti almaya başladım. Sözleşmemi telefon üzerinden gerçekleştirdim. Sözleşmem fiber 100 Mbps üzerineydi. Ancak bağlattığım ilk günden beri 30 küsur Mbps alabilmekteydim. Türk Telekom'u aradığımda alt yapımın 35 Mbps olduğunu ve yardımcı olamayız gibi tavır takındılar. Ben de BTK şikayet sitesi üzerinden şikayette bulundum. BTK yetkilileri Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmam gerektiğini bildirdi. Ben de bugün bulunduğum ildeki Tüketici Hakem Heyetine gittim. Bana sözleşme belgelerimin var olup olmadığını sordular. Telefon üzerinden sözleşme imzaladığımı herhangi bir belgemin olmadığını söyledim. Bana Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayarak sözleşme belgelerini edinebileceğimi belgeleri edindikten sonra işlem başlatabileceklerini söylediler. Türk Telekom'u aradım ve bana belgelerimin mail yoluyla iletilmesini istedim. Türk Telekom yetkilisi bağlantı yapan ekibin bana sözleşme bırakıp bırakmadığını ve imza atıp atmadığımı sordu. Ben de bu sırada ayıktım. Sorum şu şimdi ben sözleşmemi telefon üzerinden sözlü olarak onayladım. Bağlantı için gelen ekipler bana herhangi bir belge imzalatmadılar sadece kimlik fotoğrafımı çektiler. Ben şu anda belge imzalamadığım için sözleşmem geçerli midir? Yani sadece sözlü beyan yetiyor mu? Çünkü bana belgelerimi gönderemeyeceklerini bildiriyorlar. Acaba sözleşmeyi imzalamadığım için konuya ayıkmayım diye mi göndermiyorlar? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?