dummyriches
80+
- Katılım
- 28 Aralık 2020
- Mesajlar
- 52
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 8
- İsim
- Nuri Sancaktutan
3 gün önce elektrik gidip gelmesi nedeniyle modemim arızalandı hiç bir ışığı yanmıyordu, bugün ekipler modem değişimi için geldi bendeki modemde telekom ekiplerinin kurulumda getirdiği modem garanti kontrolü için seri numarası girdiler sistemden kontrol ediyorlar adam bana diyor ki bunun garantisi bitmiş müşteri hizmetleriyle görüş yeni modem alman vs lazım 1 yıldır kullanıyorum 24 ay garantisi var yani garantisi bitmemiş müşteri hizmetlerini arıyorum orasıda seri numarası istedi bana diyorki verdiğiniz seri numarası ile sistemde gözüken modem farklı olarak gözüküyor kendiniz farklı modem mi kullanıyorsunuz diyorlar ama ekibin kurulumda getirdiği modemden başka modem kullanmadım, diyorum modemi getiren kendi ekibiniz nasıl uyuşmuyor cevaplamıyorlar bu sorumu yeni modem almanız gerekiyor diyorlar taahhüt süremde 2 yıl olduğu için abonelik iptalide yapamıyorum. Ne yapmamı önerirsiniz aklıma bir şey gelmedi ondan dolayı açtım ..