Neler Yeni

Türk Telekom dsl ışığı 5-30 dakikada bir yanıp sönüyor

Wersty

80+
Katılım
24 Kasım 2022
Mesajlar
259
Müşteri hizmetlerini de aradım yok kabloda sıkıntı var mı yok modemde sıkıntı var mı yok modem ısınıyor mu saçmasapan sorular sordular. Kabloları filan değiştim zaten modemi de değiştim yine çözülmedi ne yapabilirim
 
Katılım
16 Eylül 2023
Mesajlar
65
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Sezer Garip
Vpn kullanıyor musunuz sık sık ?
 

Wersty

80+
Katılım
24 Kasım 2022
Mesajlar
259
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Modemden hat değerlerini atabilir misiniz? Snr- hat zayıflama, mevcut- mak. hız gibi yazan değerleri.
1744056942214.png

bu mudur hocam
 

Lady-Of-Ice

80+ Gold
Katılım
25 Ekim 2023
Mesajlar
5,684
Evet bu; değerleriniz iyi. Modemi yeni aldım dediniz; eski modemde de aynı sorun oluyor muydu?
Modemi birde farklı prize takıp deneyin.
Upload kısmı garip biraz, u012 yazan kısımda ki değerlerde normal değil gibi. Portsal sorun olabilir gibi.
 

Wersty

80+
Katılım
24 Kasım 2022
Mesajlar
259
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Evet bu; değerleriniz iyi. Modemi yeni aldım dediniz; eski modemde de aynı sorun oluyor muydu?
Modemi birde farklı prize takıp deneyin.
Upload kısmı garip biraz, u012 yazan kısımda ki değerlerde normal değil gibi. Portsal sorun olabilir gibi.
modem yeni değildi hocam kullanılmayan bir modemdi. Diğer modemde de birden bire internet varken tüm ışıklar gidiyor kendini resetliyordu sonra bunu taktım sadece DSL gidiyor 5-30 dakika arası maksimum 2 saattir gitmesi 2 3 gündür böyle neden bilmiyorum
 

Lady-Of-Ice

80+ Gold
Katılım
25 Ekim 2023
Mesajlar
5,684
Birçok nedeni olabilir; adaptörde sorun olabilir, kabloda sorun olabilir ( montaj, ek, kablo ucu jak, bina içi kutuya bağlı olan kısımda temassızlık, pas-korozyon, kutuda farklı abone için işlem yapılırken kablo oynamış olabilir). Bina içi kutunuza bir bakın. 2-3 gündür sorun sorun oluyorsa bölgenizde bir çalışma olabilir, belki geçici bir durumdur.
https://gibir.net.tr/planli-calisma-duyurulari
Ya da Telekom'un siteden bakın bölgenizde çalışma var mı?
Bulunduğunuz binada kullananlarda benzer durum var mı sorun.
Sonuç alamazsınız; bir de portumda sorun olabilir diye, port değişimi talebinde bulunun.
 

Wersty

80+
Katılım
24 Kasım 2022
Mesajlar
259
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Birçok nedeni olabilir; adaptörde sorun olabilir, kabloda sorun olabilir ( montaj, ek, kablo ucu jak, bina içi kutuya bağlı olan kısımda temassızlık, pas-korozyon, kutuda farklı abone için işlem yapılırken kablo oynamış olabilir). Bina içi kutunuza bir bakın. 2-3 gündür sorun sorun oluyorsa bölgenizde bir çalışma olabilir, belki geçici bir durumdur.
https://gibir.net.tr/planli-calisma-duyurulari
Ya da Telekom'un siteden bakın bölgenizde çalışma var mı?
Bulunduğunuz binada kullananlarda benzer durum var mı sorun.
Sonuç alamazsınız; bir de portumda sorun olabilir diye, port değişimi talebinde bulunun.
hocam şimdi okuldan geldim bilgisayarı açtım annem ben bilgisayarı açınca gitmeye başladığını söylüyor. prizden falan sıkıntı olabilir mi ikisi de aynı prizde ama yıllardır böyle kullanıyorum yani bilemedim
 

Lady-Of-Ice

80+ Gold
Katılım
25 Ekim 2023
Mesajlar
5,684
Olabilir. Alım gücü düşük kısmı fazla düşük gibi. Elektriksel bir sorun var gibi; sizden mi, servis sağlayıcıdan mı soru işareti?
 
Son düzenleme:

Wersty

80+
Katılım
24 Kasım 2022
Mesajlar
259
hocam şimdi okuldan geldim bilgisayarı açtım annem ben bilgisayarı açınca gitmeye başladığını söylüyor. prizden falan sıkıntı olabilir mi ikisi de aynı prizde ama yıllardır böyle kullanıyorum yani bilemedim
şarj kablosunu çıkardım öyle kullandım yine gitti
Mesaj otomatik birleştirildi:

Olabilir. Alım gücü düşük kısmı fazla düşük gibi. Elektriksel bir sorun var gibi; sizden mi, servis sağlayıcıdan mı soru işareti?
valla hiç bilemiyorum hocam sorun neyden kaynaklı farklı kablo kullandım farklı modem kullandım yine aynı
 

Lady-Of-Ice

80+ Gold
Katılım
25 Ekim 2023
Mesajlar
5,684
Port değişikliği talep edin bence.
Daha önce şöyle yapın; ne kadar mantıklı bilemem. Müş. hizm. arayın; aramadan önce modemin kabloyu çıkarın, ekstra da olarak modemi de kapatabilirsiniz. İnternetin dsl ışığı gidiyordu; şimdi komple gitti deyin. Kablo takılı ve modem açık mı deyince, açık ve takılı deyin. Anladınız. Belki faydası olur.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,080,423
Mesajlar
9,712,846
Üyeler
171,749
Son üye
mbappe09
Top Bottom