enthy7
80+
- Katılım
- 28 Ocak 2022
- Mesajlar
- 199
- Reaksiyon skoru
- 105
Arkadaşlar merhaba,
Türk Telekom Fiber kullanıcısıyım. Şuan itibariyle 5 gündür internetim yok. İnternet kesilmeden 1 gün önce Türk Telekom'dan "internet iyileştirmeniz için çalışma yapıyoruz 24:00-6:00 arası internetiniz gidecektir" diye mesaj gelmişti. (6 gün önce)
Gerçekten de gitti ve sonrasında geldi. Ancak sonraki gün internet tamamen gitti ve o günden beri internetim mevcut değil.
Arıza kaydı oluşturdum, 48 saat içinde çözülecektir dedi. Çözülmeyince şikayet kaydı da oluşturdum. Bu konuyla ilgili daha ne yapabilirim? 20 kere müşteri hizmetlerini aramışımdır bu süreçte, kopyala yapıştır cümleler kuruyorlar. "kaydınız devam ediyor, inceleme devam ediyor, en kısa zamanda gelecektir vbvb."
Arıza kaydı oluşturduğumuzda da şaka gibi 2 gb internet paketi tanımladılar tarafımıza, evdeki herkes 200-250 liralık ek mobil veri kullanmak zorunda kaldı bu süreçte.
Yardımlarınızı ve bilgilendirmelerinizi bekliyorum. Teşekkürler.
NOT: Bu problemi her yıl neredeyse 1 kere yaşıyorum. İlk kez bu kadar uzun sürdü. Artık maddi manevi çok yordu bu durum.
NOT2: İnternet sağlayamayacaksanız kapattırayım başka internet sağlayıcıya geçeyim diyorum. 6 ay internetiniz olmazsa taahhüt cayma ücreti ödemeden geçebilirsiniz diyorlar. Şaka gibi.
NOT3: Apartman'da herkes ismi cismi duyulmamış Globalnet vb kullanıyor, onların bile interneti şu an çalışıyor.
Türk Telekom Fiber kullanıcısıyım. Şuan itibariyle 5 gündür internetim yok. İnternet kesilmeden 1 gün önce Türk Telekom'dan "internet iyileştirmeniz için çalışma yapıyoruz 24:00-6:00 arası internetiniz gidecektir" diye mesaj gelmişti. (6 gün önce)
Gerçekten de gitti ve sonrasında geldi. Ancak sonraki gün internet tamamen gitti ve o günden beri internetim mevcut değil.
Arıza kaydı oluşturdum, 48 saat içinde çözülecektir dedi. Çözülmeyince şikayet kaydı da oluşturdum. Bu konuyla ilgili daha ne yapabilirim? 20 kere müşteri hizmetlerini aramışımdır bu süreçte, kopyala yapıştır cümleler kuruyorlar. "kaydınız devam ediyor, inceleme devam ediyor, en kısa zamanda gelecektir vbvb."
Arıza kaydı oluşturduğumuzda da şaka gibi 2 gb internet paketi tanımladılar tarafımıza, evdeki herkes 200-250 liralık ek mobil veri kullanmak zorunda kaldı bu süreçte.
Yardımlarınızı ve bilgilendirmelerinizi bekliyorum. Teşekkürler.
NOT: Bu problemi her yıl neredeyse 1 kere yaşıyorum. İlk kez bu kadar uzun sürdü. Artık maddi manevi çok yordu bu durum.
NOT2: İnternet sağlayamayacaksanız kapattırayım başka internet sağlayıcıya geçeyim diyorum. 6 ay internetiniz olmazsa taahhüt cayma ücreti ödemeden geçebilirsiniz diyorlar. Şaka gibi.
NOT3: Apartman'da herkes ismi cismi duyulmamış Globalnet vb kullanıyor, onların bile interneti şu an çalışıyor.