ReDanger
80+ Bronze
- Katılım
- 9 Ocak 2021
- Mesajlar
- 1,250
Türk Telekom ev interneti kullanıyorum. 31 Mart 2022'de ev internetimiz kesildi. Türk Telekom'u aradığımızda 1 hafta içerisinde yapılacağı söylendi. 1 hafta geçtikten sonra yapılmadı tekrar aradığımızda arıza kaydını 4 Nisan'a çektiklerini söylediler, internetimiz 31 Mart'da kesilmişti oysaki. Sonra her aradığımızda 1 hafta içinde sorununuzun çözüleceğini ve arıza kaydı aldıklarını söylediler. Bugün 30 Ağustos 2022 aradan 6 ay geçti ve İnternetimiz hala yok.
Evimizin önünden Türk Telekom servis araçlarının geçtiklerini gördük ama bizim sorunumuzla hiç ilgilenmediler. Geçen gün valiliğe gittim vali yardımcısı işe görüştüm bu konu hakkında bizim oraya bakan Şefi aradılar sıkıntının kaynağı kablo hırsızlığıymış. Hırsızlar yakalanmış dava açılmış davanın bitmesi bekleniyormuş, orada'da yardımcı olmadılar tüketici haklarıda Valiliğe yönlendirdi zaten. 6 ay oldu hala internetimiz yok neden mağdur biz oluyoruz anlamadım ama soruna çözüm bulmuyorlar. Başka başvurabileceğim nere kaldı bilmiyorum ama bıktım artık.
Evimizin önünden Türk Telekom servis araçlarının geçtiklerini gördük ama bizim sorunumuzla hiç ilgilenmediler. Geçen gün valiliğe gittim vali yardımcısı işe görüştüm bu konu hakkında bizim oraya bakan Şefi aradılar sıkıntının kaynağı kablo hırsızlığıymış. Hırsızlar yakalanmış dava açılmış davanın bitmesi bekleniyormuş, orada'da yardımcı olmadılar tüketici haklarıda Valiliğe yönlendirdi zaten. 6 ay oldu hala internetimiz yok neden mağdur biz oluyoruz anlamadım ama soruna çözüm bulmuyorlar. Başka başvurabileceğim nere kaldı bilmiyorum ama bıktım artık.
Son düzenleme: