Türk telekom servisi fiber kutumu bozdu

Katılım
29 Aralık 2021
Mesajlar
32
Reaksiyon skoru
6
Merhaba arkadaşlar iyi forumlar. 1.5 haftadır Türk Telekom fiber internet kullanıyorum. Alt kattaki komşum da fibere geçmek istediği için başvuru yaptı. Gelen arkadaş modem kurulumu yaparken fiber kabloya sinyali almak için aşağı binanın kutusuna inip oradan işlem yaptı. Bu işlem sırasında benim internet bağlantım koptu, bunu ona sorduğum zaman “ben bu binada internet kullanan yok diye biliyordum” dedi. Alt kattaki komşumun bağlantısını yapamadı bende en azından benim bağlantımı tekrar yapmasını söyledim ve bana “benlik sorun yok sinyaliniz tek kişilik gelmiş, şu an sinyal gelmiyor” dedi. Bende ona ben 1.5 haftadır zaten kullanıyorum sinyalimde sorun yoktu, bozduğunuz gibi yapar mısınız dedim ama arkadaş sert bir dille yapabileceğim bir şey yok ekiplerden yardım isteyin dedi. 3 gündür 1 defa bir ekip geldi ve işlemi tamamlayamadan sorunu genel hata diye kaydedip gitmiş. Şu anda internetim kesik şekilde bekliyorum eğer bilgili veya yetkili kişiler var ise forumda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
 
Genel arıza dedilerse beklemek dışı ek bir işlem olmuyor.Ücret iadesi istersiniz dönem sonu fatura kesilince. Teknik rapora bakar onlar söylemi ciddiye almazlar.
 
Merhaba arkadaşlar iyi forumlar. 1.5 haftadır Türk Telekom fiber internet kullanıyorum. Alt kattaki komşum da fibere geçmek istediği için başvuru yaptı. Gelen arkadaş modem kurulumu yaparken fiber kabloya sinyali almak için aşağı binanın kutusuna inip oradan işlem yaptı. Bu işlem sırasında benim internet bağlantım koptu, bunu ona sorduğum zaman “ben bu binada internet kullanan yok diye biliyordum” dedi. Alt kattaki komşumun bağlantısını yapamadı bende en azından benim bağlantımı tekrar yapmasını söyledim ve bana “benlik sorun yok sinyaliniz tek kişilik gelmiş, şu an sinyal gelmiyor” dedi. Bende ona ben 1.5 haftadır zaten kullanıyorum sinyalimde sorun yoktu, bozduğunuz gibi yapar mısınız dedim ama arkadaş sert bir dille yapabileceğim bir şey yok ekiplerden yardım isteyin dedi. 3 gündür 1 defa bir ekip geldi ve işlemi tamamlayamadan sorunu genel hata diye kaydedip gitmiş. Şu anda internetim kesik şekilde bekliyorum eğer bilgili veya yetkili kişiler var ise forumda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Geçmiş olsun ay sonu ücret iadesi talep edin biraz daha bekleyin
 
Genel arıza dedilerse beklemek dışı ek bir işlem olmuyor.Ücret iadesi istersiniz dönem sonu fatura kesilince. Teknik rapora bakar onlar söylemi ciddiye almazlar.
Ay sonuna kadar bekleyeceğiz yani mecbur.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Geçmiş olsun ay sonu ücret iadesi talep edin biraz daha bekleyin
Denerim de internetsiz sıkıntıya düştük bu durumu hızlandıramaz mıyım.
 
Geri
Top