SemihÖzdoğdu
80+ Bronze
- Katılım
- 10 Haziran 2020
- Mesajlar
- 1,685
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 699
- İsim
- Semih
Dostlar merhaba. Şuan da 196 gün taahütüm var ve faturam 280 Tl. Türk Telekom Mobil uygulamasına bir tarife geldi. Bu tarifeye geçmek istiyorum ancak taahütüm olduğu için süreç nasıl ilerler bilmiyorum.
Bu tarifeye geçsem nasıl bir durumla karşılaşırım ? Şuan ki kalan taahütümün ücreti cayma bedeli olarak vs yansır ve yeni tarifeye mi geçer yoksa yoksa bir sonra ki fatura döneminde bu tarifeye geçmiş ve taahhütüm hali hazirda devam mı ediyor olur ? Hattın yasal sahibi ben olmadığım için müşteri hizmetleri hiçbir şekilde destek olmuyor onun için soruyorum.
Bu tarifeye geçsem nasıl bir durumla karşılaşırım ? Şuan ki kalan taahütümün ücreti cayma bedeli olarak vs yansır ve yeni tarifeye mi geçer yoksa yoksa bir sonra ki fatura döneminde bu tarifeye geçmiş ve taahhütüm hali hazirda devam mı ediyor olur ? Hattın yasal sahibi ben olmadığım için müşteri hizmetleri hiçbir şekilde destek olmuyor onun için soruyorum.