Neler Yeni

Türk Telekom tüketici hakları mahkemesini kazanabilir miyiz?

Enivici Vokke

80+ Gold
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
5,012
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,170
İsim
Abdullah Aydoğdu
3 gün önce kurulmuş internetin iptalini sağlamadılar. Cayma hakkınız yok dediler.
Kanunları okudum TT il müdürlüğüne. Bizim yetkimiz yok diyerek TT müşteri temsilcisine, TT müşteri temsilcisi de bizim yetkimiz yok diyerek mahkemeye yönlendirdi.

İnternetin iptalini gerçekleştirdik, büyük bir cayma ücreti çıktı. Cayma ücretini gönderdiklerinde ödeyeceğiz ve tüketici haklarına gideceğiz.
Bugünden gittik aslında, önce fatura gelsin dediler. Ayrıca Türkiye'de sadece 2 şehirde kullanıcı haklı bulundu, kazanamazsınız bunu vs. dediler.
BTK ile anlaşmaları var falan dediler. Sizce gerçekten kazanamayacak mıyız?
 

Fabrizio Romano

80+ Platinum
Katılım
21 Mayıs 2020
Mesajlar
11,849
En İyi Cevap
5
Usülsüz hareket ediyorlar.
Normalde anlaşmada yaralandığınız ay başına para ödersiniz. Kafalarına göre fiyat çıkarmışlar. Peşini bırakmayın.
 

cr4ck

80+ Bronze
Katılım
12 Aralık 2020
Mesajlar
1,842
Dahası  
Reaksiyon skoru
870
Konum
Overworld
İsim
Doğukan
Yani kimsenin bu konuda kesin bir şey söyleyebileceğini düşünmüyorum ama umarım kazanırsınız. Yıllarca az çekmedim şu firmadan.
 

FR13NDSLX

80+ Platinum
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
15,607
Dahası  
Reaksiyon skoru
10,372
İsim
Diyarhan
Abonelikte 14 gün cayma süresi vardır. Şikayet edin yasaları kuralları ciğnedikleri halde siz haksız bulunursanız. Türkiye in en iyi adalet kurumu olan Twitter a başvurun.
 

Enivici Vokke

80+ Gold
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
5,012
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,170
İsim
Abdullah Aydoğdu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Abonelikte 14 gün cayma süresi vardır. Şikayet edin yasaları kuralları ciğnedikleri halde siz haksız bulunursanız. Türkiye in en iyi adalet kurumu olan Twitter a başvurun.
Hocam bizi arayan TT temsilcisi ilk 14 günlük cayma hakkınız var dedi. İptal için il müdürlüğüne gittiğimizde cayma hakkınız yok dediler.
Biz de savunmamıza ''TT temsilcisinin bize 14 günlük cayma hakkımız olduğu yönünde yönlendirmesi sonucunda iptali sağladık. Diğer personeller öyle bir hakkınız yok deseler bile TT temsilcisinin bizi yönlendirmesi üzerine kendisine güvendik. İstedikleri parayı ödeyip THH yoluyla paramızı geri alabileceğimizi düşündük, kendisinin bize bu hakkı tanımış olmasından dolayı THH sürecinde haklı bulunacağımı inanıyoruz.
Eğer öyle bir hakkımız yoksa da suç, bizi yanlış yönlendiren TT müşteri temsilcisinde yani Türk Telekom'un kendisindedir.''
Şeklinde bir savunma yapsak nasıl olur?

Ayrıca abonelikte ilk 14 gün cayma hakkınız var diyorsunuz ancak ben internette öyle bir bilgi göremedim. TT sözleşmesinde de yazmıyor gördüğüm kadarıyla. Eğer sözleşmede böyle bir madde yoksa, yetersiz bilgilendirme olmaz mı? Bunun da avantajı olur mu bize?
 

FR13NDSLX

80+ Platinum
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
15,607
Dahası  
Reaksiyon skoru
10,372
İsim
Diyarhan
Hocam bizi arayan TT temsilcisi ilk 14 günlük cayma hakkınız var dedi. İptal için il müdürlüğüne gittiğimizde cayma hakkınız yok dediler.
Biz de savunmamıza ''TT temsilcisinin bize 14 günlük cayma hakkımız olduğu yönünde yönlendirmesi sonucunda iptali sağladık. Diğer personeller öyle bir hakkınız yok deseler bile TT temsilcisinin bizi yönlendirmesi üzerine kendisine güvendik. İstedikleri parayı ödeyip THH yoluyla paramızı geri alabileceğimizi düşündük, kendisinin bize bu hakkı tanımış olmasından dolayı THH sürecinde haklı bulunacağımı inanıyoruz.
Eğer öyle bir hakkımız yoksa da suç, bizi yanlış yönlendiren TT müşteri temsilcisinde yani Türk Telekom'un kendisindedir.''
Şeklinde bir savunma yapsak nasıl olur?

Ayrıca abonelikte ilk 14 gün cayma hakkınız var diyorsunuz ancak ben internette öyle bir bilgi göremedim. TT sözleşmesinde de yazmıyor gördüğüm kadarıyla. Eğer sözleşmede böyle bir madde yoksa, yetersiz bilgilendirme olmaz mı? Bunun da avantajı olur mu bize?
 

Enivici Vokke

80+ Gold
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
5,012
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,170
İsim
Abdullah Aydoğdu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Hocam abonelikler için de geçerli mi ki bu kural? Bir de internet üzerinden yapmadık ki, il müdürlüğüne gittik ordan paket bağlattık.

Ayrıca Cayma hakkının bazı istisnaları vardır. Örneğin, tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmelerde cayma hakkı kullanılamamaktadır. Bu abonelik paketi olmuyor mu işte? Abone olun indirim yapacağız diyor.
Buna göre de cayma hakkımız olmuyor mu?
 

FR13NDSLX

80+ Platinum
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
15,607
Dahası  
Reaksiyon skoru
10,372
İsim
Diyarhan
Hocam abonelikler için de geçerli mi ki bu kural? Bir de internet üzerinden yapmadık ki, il müdürlüğüne gittik ordan paket bağlattık.

Ayrıca Cayma hakkının bazı istisnaları vardır. Örneğin, tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmelerde cayma hakkı kullanılamamaktadır. Bu abonelik paketi olmuyor mu işte? Abone olun indirim yapacağız diyor.
Buna göre de cayma hakkımız olmuyor mu?
Sunulan paketten farklı bir ürün farklı bir fiyat tahsis edilirse cayma hakkınız var. Mesela size 100 mbit yerine 50 verseler veya fiyatı artrırsalar hakkınız var.
 

Enivici Vokke

80+ Gold
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
5,012
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,170
İsim
Abdullah Aydoğdu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Sunulan paketten farklı bir ürün farklı bir fiyat tahsis edilirse cayma hakkınız var. Mesela size 100 mbit yerine 50 verseler veya fiyatı artrırsalar hakkınız var.
Öyle bir şey olmadı. Sadece gittik ve iptal ettik, dandik bir paketi aileme satmışlar.
 

FR13NDSLX

80+ Platinum
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
15,607
Dahası  
Reaksiyon skoru
10,372
İsim
Diyarhan
Öyle bir şey olmadı. Sadece gittik ve iptal ettik, dandik bir paketi aileme satmışlar.
Aynısı bana da olmuştu TSOL de 15 mbit İnternet bağlamışlardı şikayetçi olmuştum iptal edeceğimi söylediğimde aynı fiyata 25 ve tv verelim demişlerdi gönlümü çalmışlardı. Her sene demogoji yaparak İnternet paketimi aynı fiyatta tutmaya çalıştım.
 

NakreS14

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
13,149
En İyi Cevap
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
9,071
İsim
Serkan
3 gün önce kurulmuş internetin iptalini sağlamadılar. Cayma hakkınız yok dediler.
Kanunları okudum TT il müdürlüğüne. Bizim yetkimiz yok diyerek TT müşteri temsilcisine, TT müşteri temsilcisi de bizim yetkimiz yok diyerek mahkemeye yönlendirdi.

İnternetin iptalini gerçekleştirdik, büyük bir cayma ücreti çıktı. Cayma ücretini gönderdiklerinde ödeyeceğiz ve tüketici haklarına gideceğiz.
Bugünden gittik aslında, önce fatura gelsin dediler. Ayrıca Türkiye'de sadece 2 şehirde kullanıcı haklı bulundu, kazanamazsınız bunu vs. dediler.
BTK ile anlaşmaları var falan dediler. Sizce gerçekten kazanamayacak mıyız?
2 senelik sözleşme imzalıyorsunuz o sözleşmeden önce çıkarsan yüklü miktarda cayma ücreti çıkması normal ama paket içeriğinde 14 gün içinde cayma sağlanıyorsa o zaman değişir.
 

Enivici Vokke

80+ Gold
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
5,012
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,170
İsim
Abdullah Aydoğdu
2 senelik sözleşme imzalıyorsunuz o sözleşmeden önce çıkarsan yüklü miktarda cayma ücreti çıkması normal ama paket içeriğinde 14 gün içinde cayma sağlanıyorsa o zaman değişir.
Paket içeriğinde yani sözleşmede böyle bir madde göremedim.
 
Top Bottom