Neler Yeni

Türk Telekom tüketici hakları mahkemesini kazanabilir miyiz?

Enivici Vokke

80+ Gold
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
5,089
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,186
İsim
Abdullah Aydoğdu
Net bir şekilde 14 gün cayma hakkın var
Kanunda tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmelerde cayma hakkı kullanılamamaktadır.
Böyle bir madde var ama. Emin misiniz? Dediğinizi kanıtlayan bir madde gösterir misiniz?
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,603
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,516
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Konusmalar kaydediliyor. Temsilcinin 14 gun cayma hakkini belirttiğini söyleyin haklı çıkarsınız.
 

Enivici Vokke

80+ Gold
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
5,089
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,186
İsim
Abdullah Aydoğdu
Konusmalar kaydediliyor. Temsilcinin 14 gun cayma hakkini belirttiğini söyleyin haklı çıkarsınız.
Kayıt altına alınıyor evet, ben de bizi yanlış yönlendirdiklerini belirteceğim.
Ancak ses kayıtlarını kendi aleyhlerine kullanırlar mı ki? Kullanmak gibi bir zorunlulukları var mı?
Ses kaydını yok etme şansları yok mu veya yalanlama?
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,603
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,516
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Kayıt altına alınıyor evet, ben de bizi yanlış yönlendirdiklerini belirteceğim.
Ancak ses kayıtlarını kendi aleyhlerine kullanırlar mı ki? Kullanmak gibi bir zorunlulukları var mı?
Ses kaydını yok etme şansları yok mu veya yalanlama?
Müşteri memnuniyeti için kayıt tutuyoruz diyorlar. Ben öyle Vodafone'dan hak talep etmiştm sorun çıkmıyor.
 

hakan32

80+ Silver
Katılım
13 Mayıs 2020
Mesajlar
4,769
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,560
İsim
Hakanbey
Şimdi şöyle bir durum var Bu sözleşme telefonda yapıldıysa temsilci zaten detayları söylemek zorunda tabi ezberledikleri için hızlı konuşuyorlar. Ve dikkat etmezsen araya 2 kelime sıkıştırabiliyorlar. Benim başıma çok geldi ne mahkemeler ne davalar belki 100 geçmiştir henüz kazanana rastlamadım :( Adamlar yasal yollardan kendini haklı çıkartacak bütün kelimeleri telefonda ise sözlü yazılı ise sözleşme maddelerine ekli şekilde sizden onay almadan hattınızı açmıyorlar. Oyüzden Bana kalırsa bu işte zararlı tüketici olacak gibi gözüküyor.
 

Enivici Vokke

80+ Gold
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
5,089
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,186
İsim
Abdullah Aydoğdu
Sözleşmeyi bayilikde yaptı ailem.
 

DOKTOR🥼

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
2,074
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,015
İsim
Resad
Instagram
resad.sadiqov29
Steam
Authority6655
3 gün önce kurulmuş internetin iptalini sağlamadılar. Cayma hakkınız yok dediler.
Kanunları okudum TT il müdürlüğüne. Bizim yetkimiz yok diyerek TT müşteri temsilcisine, TT müşteri temsilcisi de bizim yetkimiz yok diyerek mahkemeye yönlendirdi.

İnternetin iptalini gerçekleştirdik, büyük bir cayma ücreti çıktı. Cayma ücretini gönderdiklerinde ödeyeceğiz ve tüketici haklarına gideceğiz.
Bugünden gittik aslında, önce fatura gelsin dediler. Ayrıca Türkiye'de sadece 2 şehirde kullanıcı haklı bulundu, kazanamazsınız bunu vs. dediler.
BTK ile anlaşmaları var falan dediler. Sizce gerçekten kazanamayacak mıyız?
Sizi korkutmaya ve.s calisa bilirler isi birakmayin yeter
 
Top Bottom