Türknet bağlatmayı düşünüyorum ama müşteri hizmetleri ve internet kesintisi sorunları ile ilgili bir sürü şikayet görüyorum.
Bilgisi olan var mı ?
Öncelikle şunu söylemiş olayım internet sağlayıcılarının kalitesi yerinden yerine göre değişen bir durum ben istanbul avrupa yakasında oturuyorum altyapım 16Mpbs destekliyor TTNet'den geçiş yaptım ama hiç bir sıkıntım yoktu tek sıkıntım ailemde ki kişiler instagramda youtubeda netflixte bir şeyler izlerken oyunumda pingim çıkmasıydı buna da artık ailem oğlum biz senin yüzünden hiç bir şey yapamıyoruz deyince TürkNete geçmeye karar verdik güzel anlattılar bize her şeyin nasıl işleyeceğini TTNete geçmeden internet kesilme sıkıntısı yaşamıştık Vodafonedan geçmiştim ben TTNete TTNet bize Vodafonedan geçerken hiç bir kesinti yaşamayacağımızı söylemişti ama 2 hafta internetimiz gelmemişti bunu TürkNetede söyledik kesinti olmayacağını bize verilen kullanıcı adı ve şifreyi girdiğimiz an internete bağlanacağımızı söylediler tamam güzel bekliyoruz evraklar falan her şeyi teslim ettik gün geldi bir anda internet kesildi hemen anladım kullanıcı adı ve şifre gelmişti hemen arayüze girip kurulumu yaptım ama bir baktım internet yok yanlış yaptım mı diye bir daha baktım yok gelmiyor internet arıyorum ulaşılamıyor destek kaydı açıyorum cevap yok bir süre sonra artık ya otomatik kapatıyordu ya da şöyle oluyordu telesekreterle aramda ki konuşma:
Telesekreter: İnternet hizmetiyle ilgili sıkıntınız varsa 1'e basın
Telesekreter: Hizmet numarasını yada telefon numarasını girin
Telesekreter: İnternet hizmetiyle ilgili sıkıntınız varsa 1'e basın
Telesekreter: Hizmet numarasını yada telefon numarasını girin
Telesekreter: İnternet hizmetiyle ilgili sıkıntınız varsa 1'e basın
Telesekreter: Hizmet numarasını yada telefon numarasını girin
böyle böyle döngüye girdi gün boyu artık kafayı yemek üzereydim babam da aynı şekilde müşteri hizmetlerine ulaşamıyorduk neyin ne olduğundan haberimiz yoktu yarın oldu bu sorun hala devam ediyor aradık bu sefer döngü sorunu yok açtığımızda bize yeni kullanıcı adı ve şifrenin gönderildiğini öncekinin yanlış olduğunu söylediler ulan yine baktık hala aynısı neyse dedik girelim yok yine aynı şekilde yine aradık yine gönderdik dediler la yine aynı o günün akşamında geldi yani 2 gün boyunca internetim yoktu ama şöyle bir sıkıntı vardı şimdi de kullanıcı adı ve şifreyi girdiğim de internet gelmediği için destek kaydı uygulamasına bir mesaj koydular
şu şu hizmet numarasının bulunduğu adreste arıza kaydı vardır diye
bundan dolayı ne destek kaydı açabiliyordum ne de arayabiliyordum aradığımda telesekreterle aramda olan konuşma şuydu
Telesekreter: kesintiler için 1'i hız sorunu için 2'ye basın
Telesekreter: mahallenizde arıza kaydı tespit edilmiştir en yakın zamanda düzelecektir
dedikten sonra kapatıyordu bu sürekli devam etti ama internetim var ama sürekli kesiliyor arıyorum ulaşamıyorum destek kaydı açmayı deniyorum mahallenizde arıza var diye destek kaydı açtırmıyor tam çıkma durumuna gelecekken o sorun falan ortadan kalktı yani ben ilk 1,5 2 ay sıkıntılı bir süreç yaşadım şuan altyapım 16mpbs olmasına rağmen 24mpbs sağlıyorlar durum böyle tamamen