pawsoferko
80+
- Katılım
- 18 Ağustos 2022
- Mesajlar
- 11
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 6
- İsim
- Erk
Merhaba,
Yaklaşık 1,5 yıldır Turknet kullanıyorum. 100 mbps olan tarifelerini... Ve bu 1,5 yılda neredeyse yok denecek kadar az seviyede internet problemi yaşadım. Genelde stabil, 90-96 mbps civarlarında bir hız ile cayır cayır kullanmaktaydım. Ta ki Ağustos başına kadar.
1 ya da 2 Ağustostan beri İnternetim ÇOĞUNLUKLA sürekli gidip gelme eyleminde. Neden çoğunlukla diyeceksiniz, şu 17 günlük süreçte bir 3 4 gün kesintisiz kullandım diyebilirim. İlginç bir şekilde ara ara düzeldi internetim.
Sorunum tam olarak şu şekilde; İnternet bağlantım genel olarak var, ancak her 5-6-7-8 dakikada bir anlık olarak gidiyor, 10 saniye sonra tekrar bağlanıyor.
Bu konu hakkında turknet internet sitesinde 3.8.2022 tarihinde bir arıza kaydı oluşturdum, Turk Telekom ekipleri geldi sanırım binaya. Kontrol ettiler ve telefon ile bana, hattınızın 100 mbps kaldırmayacağını, BAKIR hatlara sahip olduğumuzu ve hızımı 70 mbps'e düşüreceğini söyledi. O an sorun yok düşürün yeter ki stabil çalışsın desem de sonradan dank etti. 1,5 senedir internet hattım kaldırıyordu da şimdi neden kaldırmaz hale düştü?
Neyse sonuç olarak bu çözüm işe yaramadı, hızım şu an 70 ve hala sorunum devam etmekte. Bu süreçte Turknet müşteri hizmetleri ile konuşmaya devam ediyorum ancak bir çözüm sunamıyorlar bana. Bir kaç gün sonra yine bi Turk Telekom çalışanı aradı ve dedi ki, hattınız 100 mbps kaldırmıyor, 50 ye düşürmemiz gerekiyor. Hani şunu anlamıyorum, madem 50 idi neden bir önceki çalışan 70 dedi, madem 70 di kapasitem neden 1,5 senedir 90 mbps kullandım sorunsuz bir şekilde?? Bunlar hala soru işareti kafamda, neyse dün arıza kaydım güncellendi şu şekilde;
Saha ekiplerinden edindiğim bilgiye göre '' Yapısal ankastre sorunu; Ankastre müşterinin bulunduğu binanın girişinden, hatları müşterimizin evine kadar ulaştıran ve bina girişlerinde bulunan panodur. Türk Telekom şirket politikaları gereği bu panoya müdahale etme şansımız yoktur. Bu Pano ile müşterinin hat olarak irtibatında sıkıntı varsa müşterimiz kendi imkânlarıyla elektrikçiye arızayı yaptırır ve bize haber verir. Telekom ekipleri gidip dışardan gelen kablomuzu bu pano üzerinden müşterimizin hat uçları buluşturulur. ''
Ben de hemen Elektrikçiyi aradım. Dedim böyle böyle diyorlar, bana verdiği cevap şu; ben hattı çekerim ancak internetin düzelmeyebilir. Genelde TT alt yapısını kullanan firmalar birbirlerine rakip olduğu için bu tarz sorunlar çıkabiliyor, uğraştırıyorlar dedi.
Sonra başka bir elektrikçiyi aradım. Neredeyse aynı cevabı verdi.
Arkadaşlar, bu konuda bana yardımcı olabilecek birisi var mı? Şunu şunu gönder, bunu bunu göster derseniz hemen gösteririm yeter ki sorunun kaynağını çözelim. Şimdiden çok teşekkür ediyorum
Yaklaşık 1,5 yıldır Turknet kullanıyorum. 100 mbps olan tarifelerini... Ve bu 1,5 yılda neredeyse yok denecek kadar az seviyede internet problemi yaşadım. Genelde stabil, 90-96 mbps civarlarında bir hız ile cayır cayır kullanmaktaydım. Ta ki Ağustos başına kadar.
1 ya da 2 Ağustostan beri İnternetim ÇOĞUNLUKLA sürekli gidip gelme eyleminde. Neden çoğunlukla diyeceksiniz, şu 17 günlük süreçte bir 3 4 gün kesintisiz kullandım diyebilirim. İlginç bir şekilde ara ara düzeldi internetim.
Sorunum tam olarak şu şekilde; İnternet bağlantım genel olarak var, ancak her 5-6-7-8 dakikada bir anlık olarak gidiyor, 10 saniye sonra tekrar bağlanıyor.
Bu konu hakkında turknet internet sitesinde 3.8.2022 tarihinde bir arıza kaydı oluşturdum, Turk Telekom ekipleri geldi sanırım binaya. Kontrol ettiler ve telefon ile bana, hattınızın 100 mbps kaldırmayacağını, BAKIR hatlara sahip olduğumuzu ve hızımı 70 mbps'e düşüreceğini söyledi. O an sorun yok düşürün yeter ki stabil çalışsın desem de sonradan dank etti. 1,5 senedir internet hattım kaldırıyordu da şimdi neden kaldırmaz hale düştü?
Neyse sonuç olarak bu çözüm işe yaramadı, hızım şu an 70 ve hala sorunum devam etmekte. Bu süreçte Turknet müşteri hizmetleri ile konuşmaya devam ediyorum ancak bir çözüm sunamıyorlar bana. Bir kaç gün sonra yine bi Turk Telekom çalışanı aradı ve dedi ki, hattınız 100 mbps kaldırmıyor, 50 ye düşürmemiz gerekiyor. Hani şunu anlamıyorum, madem 50 idi neden bir önceki çalışan 70 dedi, madem 70 di kapasitem neden 1,5 senedir 90 mbps kullandım sorunsuz bir şekilde?? Bunlar hala soru işareti kafamda, neyse dün arıza kaydım güncellendi şu şekilde;
Saha ekiplerinden edindiğim bilgiye göre '' Yapısal ankastre sorunu; Ankastre müşterinin bulunduğu binanın girişinden, hatları müşterimizin evine kadar ulaştıran ve bina girişlerinde bulunan panodur. Türk Telekom şirket politikaları gereği bu panoya müdahale etme şansımız yoktur. Bu Pano ile müşterinin hat olarak irtibatında sıkıntı varsa müşterimiz kendi imkânlarıyla elektrikçiye arızayı yaptırır ve bize haber verir. Telekom ekipleri gidip dışardan gelen kablomuzu bu pano üzerinden müşterimizin hat uçları buluşturulur. ''
Ben de hemen Elektrikçiyi aradım. Dedim böyle böyle diyorlar, bana verdiği cevap şu; ben hattı çekerim ancak internetin düzelmeyebilir. Genelde TT alt yapısını kullanan firmalar birbirlerine rakip olduğu için bu tarz sorunlar çıkabiliyor, uğraştırıyorlar dedi.
Sonra başka bir elektrikçiyi aradım. Neredeyse aynı cevabı verdi.
Arkadaşlar, bu konuda bana yardımcı olabilecek birisi var mı? Şunu şunu gönder, bunu bunu göster derseniz hemen gösteririm yeter ki sorunun kaynağını çözelim. Şimdiden çok teşekkür ediyorum