Neler Yeni

Yardım Turknet sürekli kopma sorunu ve gelen cevaba istinaden yardım talebi

Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Erk
Merhaba,
Yaklaşık 1,5 yıldır Turknet kullanıyorum. 100 mbps olan tarifelerini... Ve bu 1,5 yılda neredeyse yok denecek kadar az seviyede internet problemi yaşadım. Genelde stabil, 90-96 mbps civarlarında bir hız ile cayır cayır kullanmaktaydım. Ta ki Ağustos başına kadar.


1 ya da 2 Ağustostan beri İnternetim ÇOĞUNLUKLA sürekli gidip gelme eyleminde. Neden çoğunlukla diyeceksiniz, şu 17 günlük süreçte bir 3 4 gün kesintisiz kullandım diyebilirim. İlginç bir şekilde ara ara düzeldi internetim.

Sorunum tam olarak şu şekilde; İnternet bağlantım genel olarak var, ancak her 5-6-7-8 dakikada bir anlık olarak gidiyor, 10 saniye sonra tekrar bağlanıyor.

Bu konu hakkında turknet internet sitesinde 3.8.2022 tarihinde bir arıza kaydı oluşturdum, Turk Telekom ekipleri geldi sanırım binaya. Kontrol ettiler ve telefon ile bana, hattınızın 100 mbps kaldırmayacağını, BAKIR hatlara sahip olduğumuzu ve hızımı 70 mbps'e düşüreceğini söyledi. O an sorun yok düşürün yeter ki stabil çalışsın desem de sonradan dank etti. 1,5 senedir internet hattım kaldırıyordu da şimdi neden kaldırmaz hale düştü?

Neyse sonuç olarak bu çözüm işe yaramadı, hızım şu an 70 ve hala sorunum devam etmekte. Bu süreçte Turknet müşteri hizmetleri ile konuşmaya devam ediyorum ancak bir çözüm sunamıyorlar bana. Bir kaç gün sonra yine bi Turk Telekom çalışanı aradı ve dedi ki, hattınız 100 mbps kaldırmıyor, 50 ye düşürmemiz gerekiyor. Hani şunu anlamıyorum, madem 50 idi neden bir önceki çalışan 70 dedi, madem 70 di kapasitem neden 1,5 senedir 90 mbps kullandım sorunsuz bir şekilde?? Bunlar hala soru işareti kafamda, neyse dün arıza kaydım güncellendi şu şekilde;

Saha ekiplerinden edindiğim bilgiye göre '' Yapısal ankastre sorunu; Ankastre müşterinin bulunduğu binanın girişinden, hatları müşterimizin evine kadar ulaştıran ve bina girişlerinde bulunan panodur. Türk Telekom şirket politikaları gereği bu panoya müdahale etme şansımız yoktur. Bu Pano ile müşterinin hat olarak irtibatında sıkıntı varsa müşterimiz kendi imkânlarıyla elektrikçiye arızayı yaptırır ve bize haber verir. Telekom ekipleri gidip dışardan gelen kablomuzu bu pano üzerinden müşterimizin hat uçları buluşturulur. ''

Ben de hemen Elektrikçiyi aradım. Dedim böyle böyle diyorlar, bana verdiği cevap şu; ben hattı çekerim ancak internetin düzelmeyebilir. Genelde TT alt yapısını kullanan firmalar birbirlerine rakip olduğu için bu tarz sorunlar çıkabiliyor, uğraştırıyorlar dedi.

Sonra başka bir elektrikçiyi aradım. Neredeyse aynı cevabı verdi.

Arkadaşlar, bu konuda bana yardımcı olabilecek birisi var mı? Şunu şunu gönder, bunu bunu göster derseniz hemen gösteririm yeter ki sorunun kaynağını çözelim. Şimdiden çok teşekkür ediyorum
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28,760
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,322
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Elektrikçiler doğru söylemiş. Telekom düzgün port vermediği sürece sorununu Türknet çözemez. Zaten öyle bir saha ekibi yok, Telekom'a söylüyorlar onlar artık ne derse onu tekrarlıyorlar anca bir yaptırımları yok.
 
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Erk
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Elektrikçiler doğru söylemiş. Telekom düzgün port vermediği sürece sorununu Türknet çözemez. Zaten öyle bir saha ekibi yok, Telekom'a söylüyorlar onlar artık ne derse onu tekrarlıyorlar anca bir yaptırımları yok.
Peki çözüm olarak önerebileceğiniz bir şey var mıdır bu durumda?
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28,760
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,322
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Peki çözüm olarak önerebileceğiniz bir şey var mıdır bu durumda?
Telekom ne derse o, ayrıca hızının zamanla düşmesi garip bir şey değil. Çevrendeki abone sayısı arttıkça senin hızın düşer, bakır altyapının en büyük dezavantajı bu.
 

Sagittarius

80+ Silver
Katılım
4 Şubat 2021
Mesajlar
3,785
Telekom ne derse o, ayrıca hızının zamanla düşmesi garip bir şey değil. Çevrendeki abone sayısı arttıkça senin hızın düşer, bakır altyapının en büyük dezavantajı bu.
Sanırım yalnız bakır için geçerli Süperonline Fiber kullanıyorum 100Mbps normalde ama 300 alıyorum binada 2 kişide fiber baglatti 330 felan alıyorum ama paket 100mbps :D
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28,760
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,322
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Sanırım yalnız bakır için geçerli Süperonline Fiber kullanıyorum 100Mbps normalde ama 300 alıyorum binada 2 kişide fiber baglatti 330 felan alıyorum ama paket 100mbps :D
Fiberde öyle bir şey olmuyor zaten.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28,760
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,322
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28,760
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,322
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz

Bünyamina

80+ Platinum
Katılım
6 Şubat 2022
Mesajlar
11,462
Türk Telekom'un öyle bir dileği yok ama :D
biz evin duvarındaki kutudan interneti balkondan binanın yanından odaya çektik kutu aşırı eski 35 yıllık bina alt yapı yok kutudan eve kabloyla çektik nasıl olabiliyor ben vdsl 82 mbps kadar hız alabiliyorum
şuan 35 paketi kullanıyorum
 

Fatih Nar

80+
Katılım
22 Ocak 2022
Mesajlar
166
Dahası  
Reaksiyon skoru
80
İsim
Fatih Nar
Merhaba,
Yaklaşık 1,5 yıldır Turknet kullanıyorum. 100 mbps olan tarifelerini... Ve bu 1,5 yılda neredeyse yok denecek kadar az seviyede internet problemi yaşadım. Genelde stabil, 90-96 mbps civarlarında bir hız ile cayır cayır kullanmaktaydım. Ta ki Ağustos başına kadar.


1 ya da 2 Ağustostan beri İnternetim ÇOĞUNLUKLA sürekli gidip gelme eyleminde. Neden çoğunlukla diyeceksiniz, şu 17 günlük süreçte bir 3 4 gün kesintisiz kullandım diyebilirim. İlginç bir şekilde ara ara düzeldi internetim.

Sorunum tam olarak şu şekilde; İnternet bağlantım genel olarak var, ancak her 5-6-7-8 dakikada bir anlık olarak gidiyor, 10 saniye sonra tekrar bağlanıyor.

Bu konu hakkında turknet internet sitesinde 3.8.2022 tarihinde bir arıza kaydı oluşturdum, Turk Telekom ekipleri geldi sanırım binaya. Kontrol ettiler ve telefon ile bana, hattınızın 100 mbps kaldırmayacağını, BAKIR hatlara sahip olduğumuzu ve hızımı 70 mbps'e düşüreceğini söyledi. O an sorun yok düşürün yeter ki stabil çalışsın desem de sonradan dank etti. 1,5 senedir internet hattım kaldırıyordu da şimdi neden kaldırmaz hale düştü?

Neyse sonuç olarak bu çözüm işe yaramadı, hızım şu an 70 ve hala sorunum devam etmekte. Bu süreçte Turknet müşteri hizmetleri ile konuşmaya devam ediyorum ancak bir çözüm sunamıyorlar bana. Bir kaç gün sonra yine bi Turk Telekom çalışanı aradı ve dedi ki, hattınız 100 mbps kaldırmıyor, 50 ye düşürmemiz gerekiyor. Hani şunu anlamıyorum, madem 50 idi neden bir önceki çalışan 70 dedi, madem 70 di kapasitem neden 1,5 senedir 90 mbps kullandım sorunsuz bir şekilde?? Bunlar hala soru işareti kafamda, neyse dün arıza kaydım güncellendi şu şekilde;

Saha ekiplerinden edindiğim bilgiye göre '' Yapısal ankastre sorunu; Ankastre müşterinin bulunduğu binanın girişinden, hatları müşterimizin evine kadar ulaştıran ve bina girişlerinde bulunan panodur. Türk Telekom şirket politikaları gereği bu panoya müdahale etme şansımız yoktur. Bu Pano ile müşterinin hat olarak irtibatında sıkıntı varsa müşterimiz kendi imkânlarıyla elektrikçiye arızayı yaptırır ve bize haber verir. Telekom ekipleri gidip dışardan gelen kablomuzu bu pano üzerinden müşterimizin hat uçları buluşturulur. ''

Ben de hemen Elektrikçiyi aradım. Dedim böyle böyle diyorlar, bana verdiği cevap şu; ben hattı çekerim ancak internetin düzelmeyebilir. Genelde TT alt yapısını kullanan firmalar birbirlerine rakip olduğu için bu tarz sorunlar çıkabiliyor, uğraştırıyorlar dedi.

Sonra başka bir elektrikçiyi aradım. Neredeyse aynı cevabı verdi.

Arkadaşlar, bu konuda bana yardımcı olabilecek birisi var mı? Şunu şunu gönder, bunu bunu göster derseniz hemen gösteririm yeter ki sorunun kaynağını çözelim. Şimdiden çok teşekkür ediyorum
Modem Marka Model neydi acaba ?
 
Top Bottom