Neler Yeni

Türktelekom cayma bedeli açıklama önemli

Wînd

80+ Bronze
Katılım
31 Mart 2020
Mesajlar
1,082
Dahası  
Reaksiyon skoru
303
İsim
Metin Kardaş
arkadaşlar merhaba. Türk telekomdan fiber internet kullanmaktayım. Dışardan gelen kablonun arızası bulunmakta ve apartmana internet gelmemekte ve bu sorun yaklaşık 25 gündür devam ediyor yani hemen hemen 1 aydır internet hizmeti alamıyorum ben desem ki iptal ettirmek istiyorum cayma bedeli öder miyim? Yardımcı olabilecek misiniz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
1,008,835
Mesajlar
9,106,884
Üyeler
159,844
Son üye
aliibey
Top Bottom