Türk Telekom ile muhtemelen çoğu kişi sorun yaşamıştır yada yakın zamanda yaşayacaktır. 2 aydır internet hızım düşük olduğu için müşteri hizmetleri , BTK derken savaştım hızımı düşürmek istediler düşürmedim sonunda tam hızımı düzelttiler derken mantolama yapan yaşlı aile kabloyu kestirmişler. Ben 3-4 gündür internet kesintisi için müşteri hizmetlerini aradığımda genel arıza olarak geri bildirim alıyorum ve arıza kaydı oluşturmuyorlar. Bir gün aklıma esti ve 2 yanımızda mantolama yapılan binaya gittiğimde kablonun kesilmiş olduğunu gördüm. Teyzeye sorduğumda 1 aydır dilekçe verdiğini ve hiçbir ekibin gelmediğini kendinin de kestirdiğini söyledi. Hal bu ki internet kesildikten 2 gün sonra bir ekip geldi muhtemelen o kabloyu gördü. Şimdi sorun şu 8 gündür internetsizim ve işim internetten. Yaklaşık 15-20 bin TL kaybım var demek. 8 gün boyunca yazmadığım yer başvurmadığım alan kalmadı. Sırasıyla müşteri hizmetleri , genel merkez, BTK, tüketici hakem heyeti , bulunduğum ilin Türk Telekom binasına dilekçe olmak üzere her yere başvurdum. Ama kabloyu tamir etmeye bir ekip bile gelmedi. Bana verilen tarih eylül sonuna anca tamir edilir. Şimdi sorun şu yapılan mantolama işlemi kişinin kendi binasına yaptığı bireysel bir işlem bunun için ben ekmeğimden neden oluyorum ? Bulunduğum ilçe merkez ile maksimum 15 dakikalık mesafede bunun yasal yaptırımı nedir? Sonuç almam için yapmam gereken başka bir yöntem var mıdır ?
- Ayrıca beni 3-4 gün boyunca genel arıza olarak kandırıp arızı kaydı açtırmadılar buda artısı .
- Bu konudan ayrıca sormam gereken soru başka operatöre hızlı geçiş yapsam turknet,netspeed gibi benim yerime türktelekom ile uğraşırlarmı?
- Ayrıca beni 3-4 gün boyunca genel arıza olarak kandırıp arızı kaydı açtırmadılar buda artısı .
- Bu konudan ayrıca sormam gereken soru başka operatöre hızlı geçiş yapsam turknet,netspeed gibi benim yerime türktelekom ile uğraşırlarmı?