Ülkenin Hâli Ne Olacak?

Katılım
12 Ocak 2022
Mesajlar
2
Reaksiyon skoru
0
Arkadaşlar mevzuyu biliyorsunuz. TL yerlerde sürünüyor, alım gücü tarihimizde hiç olmadığı kadar düşmüş, her şey ateş pahası, hükümet suçu esnaflara, marketlere, elektrik dağıtım şirketlerine vs. atmaya çalışıyor, eğitim sistemi zaten rezalet, normalde diğer ülkelerde standart olan neredeyse her şey bizde lüks olmuş, herkes umudunu kaybetmiş durumda. Size, bilgili olan dostlarıma, abilerime sormak istediğim tek şey şu ki "ülke düzelir mi?" Benim artık hiç umudum kalmadı. Uğraştığım, yapmaya çalıştığım her şey boşa gidiyormuş gibi hissediyorum. Okumak istesem maddi durumdan dolayı okuyamıyorum. (Aslında derslerim çok iyidir.) Çalışıp kazandığım para ailemi geçindirmeye yetmiyor, üzerine mâlum partiyi gözleri kapalı destekleyen ailem suç sanki bendeymiş gibi sürekli bana baskı yapıyor. Artık dayanamayacak seviyeye gelmek üzereyim. Birileri bana ışık tutsa, hayatımı değiştirse harika olurdu. Biliyorum, Türk gençlerinin büyük çoğunluğu benim yaşadığım sorunları yaşıyor zaten ama dile getirmek istedim sadece. Esen kalın.
 
Arkadaşlar mevzuyu biliyorsunuz. TL yerlerde sürünüyor, alım gücü tarihimizde hiç olmadığı kadar düşmüş, her şey ateş pahası, hükümet suçu esnaflara, marketlere, elektrik dağıtım şirketlerine vs. atmaya çalışıyor, eğitim sistemi zaten rezalet, normalde diğer ülkelerde standart olan neredeyse her şey bizde lüks olmuş, herkes umudunu kaybetmiş durumda. Size, bilgili olan dostlarıma, abilerime sormak istediğim tek şey şu ki "ülke düzelir mi?" Benim artık hiç umudum kalmadı. Uğraştığım, yapmaya çalıştığım her şey boşa gidiyormuş gibi hissediyorum. Okumak istesem maddi durumdan dolayı okuyamıyorum. (Aslında derslerim çok iyidir.) Çalışıp kazandığım para ailemi geçindirmeye yetmiyor, üzerine mâlum partiyi gözleri kapalı destekleyen ailem suç sanki bendeymiş gibi sürekli bana baskı yapıyor. Artık dayanamayacak seviyeye gelmek üzereyim. Birileri bana ışık tutsa, hayatımı değiştirse harika olurdu. Biliyorum, Türk gençlerinin büyük çoğunluğu benim yaşadığım sorunları yaşıyor zaten ama dile getirmek istedim sadece. Esen kalın.
Globalleşen Dünyada bir Ülkeye gitmeden o Ülkeden para kazanabiliyorsun Çabalarsan.
Ümitvar ol, Allah C.C Büyüktür, Bir Kapı kapanır bir Kapı açılır.
Yatırım olanaklarına bak
Mesela ben Geneleksel Borsa ile ilgileniyorum (pasif olarak suanda)
@DOGANALPASLAN @Alexa Aktif Olarak Kripto ile ilgileniyor
Bunlar biraz cebini rahatlatabilir.
tabii ki YTD, Yasaktır.
 
Arkadaşlar mevzuyu biliyorsunuz. TL yerlerde sürünüyor, alım gücü tarihimizde hiç olmadığı kadar düşmüş, her şey ateş pahası, hükümet suçu esnaflara, marketlere, elektrik dağıtım şirketlerine vs. atmaya çalışıyor, eğitim sistemi zaten rezalet, normalde diğer ülkelerde standart olan neredeyse her şey bizde lüks olmuş, herkes umudunu kaybetmiş durumda. Size, bilgili olan dostlarıma, abilerime sormak istediğim tek şey şu ki "ülke düzelir mi?" Benim artık hiç umudum kalmadı. Uğraştığım, yapmaya çalıştığım her şey boşa gidiyormuş gibi hissediyorum. Okumak istesem maddi durumdan dolayı okuyamıyorum. (Aslında derslerim çok iyidir.) Çalışıp kazandığım para ailemi geçindirmeye yetmiyor, üzerine mâlum partiyi gözleri kapalı destekleyen ailem suç sanki bendeymiş gibi sürekli bana baskı yapıyor. Artık dayanamayacak seviyeye gelmek üzereyim. Birileri bana ışık tutsa, hayatımı değiştirse harika olurdu. Biliyorum, Türk gençlerinin büyük çoğunluğu benim yaşadığım sorunları yaşıyor zaten ama dile getirmek istedim sadece. Esen kalın.
Bize sarı saçlı mavi gözlü birisi lazım 6730f8a195812d7488a243332defa3f7.jpg şu sağdaki gibi
 
Arkadaşlar mevzuyu biliyorsunuz. TL yerlerde sürünüyor, alım gücü tarihimizde hiç olmadığı kadar düşmüş, her şey ateş pahası, hükümet suçu esnaflara, marketlere, elektrik dağıtım şirketlerine vs. atmaya çalışıyor, eğitim sistemi zaten rezalet, normalde diğer ülkelerde standart olan neredeyse her şey bizde lüks olmuş, herkes umudunu kaybetmiş durumda. Size, bilgili olan dostlarıma, abilerime sormak istediğim tek şey şu ki "ülke düzelir mi?" Benim artık hiç umudum kalmadı. Uğraştığım, yapmaya çalıştığım her şey boşa gidiyormuş gibi hissediyorum. Okumak istesem maddi durumdan dolayı okuyamıyorum. (Aslında derslerim çok iyidir.) Çalışıp kazandığım para ailemi geçindirmeye yetmiyor, üzerine mâlum partiyi gözleri kapalı destekleyen ailem suç sanki bendeymiş gibi sürekli bana baskı yapıyor. Artık dayanamayacak seviyeye gelmek üzereyim. Birileri bana ışık tutsa, hayatımı değiştirse harika olurdu. Biliyorum, Türk gençlerinin büyük çoğunluğu benim yaşadığım sorunları yaşıyor zaten ama dile getirmek istedim sadece. Esen kalın.
Ülke ne zaman iyidi ki?
Ülke yıllardır yöntilemiyor .
Önceki yıllara göre düşük değiliz biz iyi değiliz.
sadece bu hükümek değil tarihteki atatürk yönetimi hariç tüm yönetimler mahfetti ve halen siyasiler fazla güçlüler.
Bu günler her türlü atlatılır başka kişi , başka plan veya siyasetle bu yüzden ne zaman düzelicez olmalı doğru soru.
Allah sonumuzu hayreylesin.
 
Giydiğim yeleği çöpten çıkardım eğer ekonomi kötü olsaydı bu ceketi çöpten bulamazdım (!)

Bilmeyen için bu bir amcann söylediği bir şey
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar mevzuyu biliyorsunuz. TL yerlerde sürünüyor, alım gücü tarihimizde hiç olmadığı kadar düşmüş, her şey ateş pahası, hükümet suçu esnaflara, marketlere, elektrik dağıtım şirketlerine vs. atmaya çalışıyor, eğitim sistemi zaten rezalet, normalde diğer ülkelerde standart olan neredeyse her şey bizde lüks olmuş, herkes umudunu kaybetmiş durumda. Size, bilgili olan dostlarıma, abilerime sormak istediğim tek şey şu ki "ülke düzelir mi?" Benim artık hiç umudum kalmadı. Uğraştığım, yapmaya çalıştığım her şey boşa gidiyormuş gibi hissediyorum. Okumak istesem maddi durumdan dolayı okuyamıyorum. (Aslında derslerim çok iyidir.) Çalışıp kazandığım para ailemi geçindirmeye yetmiyor, üzerine mâlum partiyi gözleri kapalı destekleyen ailem suç sanki bendeymiş gibi sürekli bana baskı yapıyor. Artık dayanamayacak seviyeye gelmek üzereyim. Birileri bana ışık tutsa, hayatımı değiştirse harika olurdu. Biliyorum, Türk gençlerinin büyük çoğunluğu benim yaşadığım sorunları yaşıyor zaten ama dile getirmek istedim sadece. Esen kalın.
Nesin sen daha bugün üye olmuşsun siyaset yapıyorsun amacın ne????
 
Ülkenin hali mi kaldı bide halini soruyorsunuz? Savunma Sanayi dışında hiçbir gelişme yok.
 
Globalleşen Dünyada bir Ülkeye gitmeden o Ülkeden para kazanabiliyorsun Çabalarsan.
Ümitvar ol, Allah C.C Büyüktür, Bir Kapı kapanır bir Kapı açılır.
Yatırım olanaklarına bak
Mesela ben Geneleksel Borsa ile ilgileniyorum (pasif olarak suanda)
@DOGANALPASLAN @Alexa Aktif Olarak Kripto ile ilgileniyor
Bunlar biraz cebini rahatlatabilir.
tabii ki YTD, Yasaktır.
alexa sayesinde büyük para kazandım analizleri çok iyi !
 
Geri
Top