Unreal Engine ile CC4 karakterine LipSync nasıl yapabilirim?

Wilot

80+ Bronze
Katılım
1 Eylül 2022
Mesajlar
735
Reaksiyon skoru
181
Merhaba öncelikle mutlu yıllar dilerim, aslında sorum kısaca başlıktaki gibi Azure ile Text-to-Speech'ten aldığım ses dosyasına LipSync ile karaktere yansıtmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim karakteri Character Creator 4 ile oluşturdum. Azure'den viseme data alabiliyorum sanırım fakat hem bu datanın bana boş gelip gelmediğinden pek emin değilim hem de nasıl kullanacağımı tam çözemedim yardımcı olabilecek birileri varsa çok sevinirim teşekkürler şimdiden.
 
Neden ses dosyalarını oyun içinde saklamıyor sun?
Öncelikle cevabınızı yeni gördüm, mobilde kullanılacak bir uygulama olacak ve android tarafında hem yazma okuma tarafında ekstra zorluk yaşattığı için ve ekstra izin gerektirdiği için hem de dosya olarak kayıt etmek istediğimde kayıt yapılırken ki anda kasmaya sebep olması nedeni ile dosya olarak saklamak istemiyorum tabi bunların yanında bir de depolama alanı sıkıntısı da var. Bu yüzden dosya olarak saklamadan direkt olarak gelen ses verisini oynatıyorum, şuanda Audio2Face ile LipSync yapmayı denemekteyim fakat tam olarak nasıl yapacağım hakkında pek bir fikrim yok açıkçası.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Neden ses dosyalarını oyun içinde saklamıyor sun?
Bir de sanırım şu anlamda da sormuş olabilirsiniz, neden ses dosyasını azure speechten alıyorsun dosya olarak saklamıyorsun şeklinde demek istediyseniz de yaptığım karakter aslında bir yapay zeka asistanı ve chatGPT üzerinden gelen cevabı bize sesli olarak okuyor bunu da AzureTTS ile yapıyorum bu yüzden sesleri oradan alıp direkt olarak oynatmayı tercih ediyorum. oynatılacak ses sürekli aynı şeyi söyleyen belirli sesler vs. değil sonuç olarak her soruda farklı bir yanıt verilecek ve farklı bir ses oyntatılmış olacak.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,172,662
Mesajlar
10,569,532
Üyeler
186,223
Son üye
bar123
Geri
Top