Vatan Bilgisayar sorunsuz iade nasıl yapılır?

Katılım
30 Nisan 2024
Mesajlar
13
Reaksiyon skoru
2
Arkadaşlar internetten bir monitör aldım.
Ekranın üst çerçevesinin ortasında büyük bir ışık sızması var. (IPS Glow değil)
İstanbul'da oturmama rağmen monitör İzmir'den kargolandı.

Bu ürünü Vatan'ın mazeret üretemeden, sorun, prosedür çıkarmadan geri alıp paramı iade etmesi için en uygun yöntem nedir?
İade ederken kargoyla mı göndermek yoksa herhangi bir mağazaya mı gitmek daha iyi olur?
Gelen ürünün kolisinde ufak bir yırtık vardı, ben önemsemedim. Bu sorun çıkarır mı?

Tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi?
1716209584762.png
 
Moruk vatan bilgisayar iade konusunda sadece kutusu hiç açılmamış kullanılmamış ürünleri alıyor.
 
Mağazadan alsaydın, iade kabul etmeleri çok zordu.
İnternetten almışsın, 1-0 Öndesin.

İade etmek için ürünü gönder, ( talep oluştur nereye göndereceğin, neler yapacağınla ilgili bilgiler sunarlar sana ) gönderirken de kutunun içine kağıt koy. Kağıda da, "ayıplı malı açıp, test etmek için kullansam dahi ayıbı ortadan kalkmıyor. Işık sızması v.b sorunlar, son kullanıcı yani benim sorunum değil. İade kabul edilmediği takdirde Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım, sonucunu az çok tahmin edebilirsiniz." Gibisinden bir not yaz. Fakat bu kağıdı, bulabilecekleri şekilde koy kutuya. Kitapçık gibi bir kağıt koyarsan, ürünün kendi kağıdı sanıp okumazlar.
 
Mağazaya götürüp iade etmek daha mı zor olur? Bana yakın bir mağazası var.

Işık sızması yüzünden mi iade etmeliyim yoksa ürünün kalitesini beğenmedim diyerek mi?
 
Mağazadan alsaydın, iade kabul etmeleri çok zordu.
İnternetten almışsın, 1-0 Öndesin.

İade etmek için ürünü gönder, ( talep oluştur nereye göndereceğin, neler yapacağınla ilgili bilgiler sunarlar sana ) gönderirken de kutunun içine kağıt koy. Kağıda da, "ayıplı malı açıp, test etmek için kullansam dahi ayıbı ortadan kalkmıyor. Işık sızması v.b sorunlar, son kullanıcı yani benim sorunum değil. İade kabul edilmediği takdirde Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım, sonucunu az çok tahmin edebilirsiniz." Gibisinden bir not yaz. Fakat bu kağıdı, bulabilecekleri şekilde koy kutuya. Kitapçık gibi bir kağıt koyarsan, ürünün kendi kağıdı sanıp okumazlar.
Bu dediğin tehtide giriyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mağazaya götürüp iade etmek daha mı zor olur? Bana yakın bir mağazası var.

Işık sızması yüzünden mi iade etmeliyim yoksa ürünün kalitesini beğenmedim diyerek mi?
Işık sızması var de vatanın bayisine götür ilgilenirler.
 
Moruk vatan bilgisayar iade konusunda sadece kutusu hiç açılmamış kullanılmamış ürünleri alıyor.
yanlış bilgi verme kutusunu açıp kullandığım bir monitör ve ramleri iade ettim sorunsuz bir şekilde
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mağazaya götürüp iade etmek daha mı zor olur? Bana yakın bir mağazası var.

Işık sızması yüzünden mi iade etmeliyim yoksa ürünün kalitesini beğenmedim diyerek mi?
direkt iade et kargo koduyla gönder beğenmedim de sorunu yazarsan servise falan gidebilir iyice uğraşırsın
 
Sorun belirtirsen servis sürecine girersin aldığın şekilde iade kodu ile kargola gönder . Ürünü beğenmedim artık gerekli değil daha üst model almaya karar verdim gibi gibi. Ama sorun belirtirsen otur uğraş dur :)
 
yanlış bilgi verme kutusunu açıp kullandığım bir monitör ve ramleri iade ettim sorunsuz bir şekilde
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


direkt iade et kargo koduyla gönder beğenmedim de sorunu yazarsan servise falan gidebilir iyice uğraşırsın

Vatan bilgisayar'a bu şekilde iade yaptınız mı? Beğenmedim diyerek.
 
yanlış bilgi verme kutusunu açıp kullandığım bir monitör ve ramleri iade ettim sorunsuz bir şekilde
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


direkt iade et kargo koduyla gönder beğenmedim de sorunu yazarsan servise falan gidebilir iyice uğraşırsın

yanlış bilgi verme kutusunu açıp kullandığım bir monitör ve ramleri iade ettim sorunsuz bir şekilde
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


direkt iade et kargo koduyla gönder beğenmedim de sorunu yazarsan servise falan gidebilir iyice uğraşırsın
İade edemeyince görüşürüz.
 
Bu arada ürünü mağazadan iade ettim.

Monitörü bugün teslim aldığımı ve hiç memnun kalmadığımı belirttim. Nesinden memnun kalmadınız falan diye soruyorlar. Paneli, kalitesi hoşuma gitmedi, kalitesiz dedim. Sonra arkadaş kontrolleri yaptı. Teslim aldı. Beni uğraştırmadığı için teşekkür ettim. :D

O ara biraz muhabbet edip samimiyet kurunca esas iade sebebimi arkadaşa söyledim. Telefondan çektiğim görüntüleri gösterdim. Fakat her yerde aynı muameleyle karşılaşamayabilirsiniz bilginiz olsun. Hem sizin hem de karşı tarafın tutumuna bağlı biraz uğraşmadan iade etmek.
 
Geri
Top