Vatandan ekipman önerisi

kulaklık olarak h2002d öneririm iyidir mouse olarak sahibindenden ajazz aj159 apex bulmaya bak 305den kat kat daha iyidir sakın 305e bulaşma
vatandanmış kusura bakma hocam vatan dışı olma ihtimali varsa dediklerimi almalısın
 
Hocam bi 2k bandında yok mu bu nütcemi çok astı 2k kadar cıkarım
2.499'a kadar indirdik.


Birazda olsa düşük diğerinden fiyatı. Kulaklık ile ilgili uzun yıllarda edindiğim en büyük tecrübe F/P'a takılmadan alınacak en baştaki aksesuar ürünü olmasıdır. Senin bütçene göre önerdiğim ilk kulaklığı veya bunu almanı tavsiye ederim. Neden diyecek olursan kulaklığı kulağına taktığını düşün, bir zırh giyer gibi kaba sesi kablo kalitesi kötü kulaklıklar dolu piyasada. Kulaklık insanı darlamamalı. Aksine rahat ettirmeli. Ben 3-4 yıl kadar F/P bağımlısı takıldım. Ama defalarca klavye mouse kulaklık parçalama deneyimimden sonra büyük yemin ederek alacaksam üst seviye alacağım dedim. Sana tavsiyemdir. Sonra maddi manevi zarara girme :)
 
2.499'a kadar indirdik.


Birazda olsa düşük diğerinden fiyatı. Kulaklık ile ilgili uzun yıllarda edindiğim en büyük tecrübe F/P'a takılmadan alınacak en baştaki aksesuar ürünü olmasıdır. Senin bütçene göre önerdiğim ilk kulaklığı veya bunu almanı tavsiye ederim. Neden diyecek olursan kulaklığı kulağına taktığını düşün, bir zırh giyer gibi kaba sesi kablo kalitesi kötü kulaklıklar dolu piyasada. Kulaklık insanı darlamamalı. Aksine rahat ettirmeli. Ben 3-4 yıl kadar F/P bağımlısı takıldım. Ama defalarca klavye mouse kulaklık parçalama deneyimimden sonra büyük yemin ederek alacaksam üst seviye alacağım dedim. Sana tavsiyemdir. Sonra maddi manevi zarara girme :)
Sağolun hocam o zaman stelseries kulaklıgı alıcam size güvenip ancak mouse olarak attıgınza arastırdıgım baya olumsuz yorum gördüm sizce baska mouse a mı yöbelmeliyim
 
Sağolun hocam o zaman stelseries kulaklıgı alıcam size güvenip ancak mouse olarak attıgınza arastırdıgım baya olumsuz yorum gördüm sizce baska mouse a mı yöbelmeliyim
Ben atıyorum diye almak zorunda değilsin dostum. Her ürün her kullanıcıya hitap etmeyebiliyor. Benim çok memnun kaldığım bir ürünü en yakınımdaki oyuncu arkadaşlarım hiç memnun kalmayabiliyor. Sana bir tavsiyem daha ne olursa olsun burası veya başka bir forumda olabilir sana birileri ürün tavsiyesinde bulunduğu zaman YT'dan inceleme videolarını yorumlarını, ürünün satıldığı sitelerdeki kullanıcı yorumlarını incele ondan sonra satın al. Hele ki yıl sonundayız indirimler her an her yerde çıkabilir çok daha karlı olabilirsin. O yüzden sağlıklı düşün iyi araştır. Bu iki kulaklığı sana önermemin sebebi yaklaşık 2 yıl kadar öğrenci evindeyken kullanmıştık. Hiçbir sorun sıkıntı yaşamadık. Sadece Logitech olanda 7-8 ay sonra pad'ı dağıldı. Yerine yeni pad almıştım. Mouse'yi önermemin sebebi yine aynı evde yaşadığım bir arkadaşım 1 yıl kadar kullandı. Hiçbir sorun yaşamadı. Sonra en üst segment ürünlerden birine geçtiği için kullanmayı bıraktı.
 
ılla vatanla sınırlı kalma derim adam akıllı fp ürünler yok
 
Ben atıyorum diye almak zorunda değilsin dostum. Her ürün her kullanıcıya hitap etmeyebiliyor. Benim çok memnun kaldığım bir ürünü en yakınımdaki oyuncu arkadaşlarım hiç memnun kalmayabiliyor. Sana bir tavsiyem daha ne olursa olsun burası veya başka bir forumda olabilir sana birileri ürün tavsiyesinde bulunduğu zaman YT'dan inceleme videolarını yorumlarını, ürünün satıldığı sitelerdeki kullanıcı yorumlarını incele ondan sonra satın al. Hele ki yıl sonundayız indirimler her an her yerde çıkabilir çok daha karlı olabilirsin. O yüzden sağlıklı düşün iyi araştır. Bu iki kulaklığı sana önermemin sebebi yaklaşık 2 yıl kadar öğrenci evindeyken kullanmıştık. Hiçbir sorun sıkıntı yaşamadık. Sadece Logitech olanda 7-8 ay sonra pad'ı dağıldı. Yerine yeni pad almıştım. Mouse'yi önermemin sebebi yine aynı evde yaşadığım bir arkadaşım 1 yıl kadar kullandı. Hiçbir sorun yaşamadı. Sonra en üst segment ürünlerden birine geçtiği için kullanmayı bıraktı.
Valla hocam benim için kulajkım gayet güzel mousede öyle mouse için m700 daha iyi falab diyorlardı normalde rival 3 düsünüyordum ama cift tıklama sorunu vs varmıs vazgecmistim yoksa onu alacaktım her seyfe bi olumsuz tayfa var galiba bıktım yani ha gi ürünü bulsam olumsuz seyler cokıyor ne yapsam bilmiyorum kime güvenecem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ılla vatanla sınırlı kalma derim adam akıllı fp ürünler yok
Önerebilirsiniz hocam sorun değil siz ne düsünürsünüz
 
Valla hocam benim için kulajkım gayet güzel mousede öyle mouse için m700 daha iyi falab diyorlardı normalde rival 3 düsünüyordum ama cift tıklama sorunu vs varmıs vazgecmistim yoksa onu alacaktım her seyfe bi olumsuz tayfa var galiba bıktım yani ha gi ürünü bulsam olumsuz seyler cokıyor ne yapsam bilmiyorum kime güvenecem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Önerebilirsiniz hocam sorun değil siz ne düsünürsünüz
butcenız 2500 mıs adam akıllı bırsey gelmez dıger farklı markalara yonelerek daha fp seyler alabılırsınız
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,751
Mesajlar
11,080,733
Üyeler
198,189
Son üye
Mehmetcanuyar
Geri
Top