Neler Yeni

Vodafone Net Taahhüt İptali

Katılım
1 Temmuz 2020
Mesajlar
291
Dahası  
Reaksiyon skoru
61
İsim
Emil Breivik
Merhaba, Vodafone Net'ten 2 yıl taahhütlü adsl ev interneti paketi aldık. İndirimli olarak kullandığımız süre geçti ve aylık fiyat normaline döndü. Şuan interneti 14 ay kullanmışız olarak gözüküyo. İptal ettirmeye kalksam zararım olur mu, ya da iptal ettirilir mi
 

Mehmet Anıl

80+ Silver
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
3,716
Merhaba, Vodafone Net'ten 2 yıl taahhütlü adsl ev interneti paketi aldık. İndirimli olarak kullandığımız süre geçti ve aylık fiyat normaline döndü. Şuan interneti 14 ay kullanmışız olarak gözüküyo. İptal ettirmeye kalksam zararım olur mu, ya da iptal ettirilir mi
ebnde 14.aydayım galiba iptalde para ödemiyoruz yasal değil
 

Mehmet Anıl

80+ Silver
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
3,716
12 ay kullandıktan sonra taahhüt iptal ettirme ücretsiz midir yani, birazdan müşteri hizmetlerini arayacağım da
öyle ücretsiz olmak zorunda max 12 ay taahhüt yasal olanı
 
Katılım
1 Temmuz 2020
Mesajlar
291
Dahası  
Reaksiyon skoru
61
İsim
Emil Breivik
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
hayir 24 ay da ucretsizdir bende vodafone net kullanicisiyim bitmesini bekliyorum
Aradım müşteri hizmetlerini. İlkinde bi kadın açtı taahhütü bozarsam cezası ne olur öğrenmek istiyorum dedim, kadın bana sizi ilgili birime aktarıyorum dedi, bi adam açtı artık uykusundan mı kaldırdık adamı, baygın baygın konuşuyodu. O adama da aynı şeyi söyledim o da benı başkasına yönlendirdi. En son yine bi kadınla konuştum ve bana 21 aylık müşterimiz olduğunu ve kalan 3 aylık taahhüt süresi için 1.460 tl cayma bedeli söyledi.

Neyle neyi çarptı kalan 3 ayda ve 1.460 tl gibi bir cayma bedeli ortaya çıkardı anlamış değilim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

öyle ücretsiz olmak zorunda max 12 ay taahhüt yasal olanı
Aradım müşteri hizmetlerini. İlkinde bi kadın açtı taahhütü bozarsam cezası ne olur öğrenmek istiyorum dedim, kadın bana sizi ilgili birime aktarıyorum dedi, bi adam açtı artık uykusundan mı kaldırdık adamı, baygın baygın konuşuyodu. O adama da aynı şeyi söyledim o da benı başkasına yönlendirdi. En son yine bi kadınla konuştum ve bana 21 aylık müşterimiz olduğunu ve kalan 3 aylık taahhüt süresi için 1.460 tl cayma bedeli söyledi.

Neyle neyi çarptı kalan 3 ayda ve 1.460 tl gibi bir cayma bedeli ortaya çıkardı anlamış değilim.
 

Mehmet Anıl

80+ Silver
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
3,716
Aradım müşteri hizmetlerini. İlkinde bi kadın açtı taahhütü bozarsam cezası ne olur öğrenmek istiyorum dedim, kadın bana sizi ilgili birime aktarıyorum dedi, bi adam açtı artık uykusundan mı kaldırdık adamı, baygın baygın konuşuyodu. O adama da aynı şeyi söyledim o da benı başkasına yönlendirdi. En son yine bi kadınla konuştum ve bana 21 aylık müşterimiz olduğunu ve kalan 3 aylık taahhüt süresi için 1.460 TL cayma bedeli söyledi.

Neyle neyi çarptı kalan 3 ayda ve 1.460 TL gibi bir cayma bedeli ortaya çıkardı anlamış değilim.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Aradım müşteri hizmetlerini. İlkinde bi kadın açtı taahhütü bozarsam cezası ne olur öğrenmek istiyorum dedim, kadın bana sizi ilgili birime aktarıyorum dedi, bi adam açtı artık uykusundan mı kaldırdık adamı, baygın baygın konuşuyodu. O adama da aynı şeyi söyledim o da benı başkasına yönlendirdi. En son yine bi kadınla konuştum ve bana 21 aylık müşterimiz olduğunu ve kalan 3 aylık taahhüt süresi için 1.460 TL cayma bedeli söyledi.

Neyle neyi çarptı kalan 3 ayda ve 1.460 TL gibi bir cayma bedeli ortaya çıkardı anlamış değilim.
tüketici heyetine başvur yasal değil bu
 

Railof

80+ Bronze
Katılım
30 Mayıs 2020
Mesajlar
728
Dahası  
Reaksiyon skoru
464
Yaş
24
İsim
Batuhan Semih ERTÜRK
Aradım müşteri hizmetlerini. İlkinde bi kadın açtı taahhütü bozarsam cezası ne olur öğrenmek istiyorum dedim, kadın bana sizi ilgili birime aktarıyorum dedi, bi adam açtı artık uykusundan mı kaldırdık adamı, baygın baygın konuşuyodu. O adama da aynı şeyi söyledim o da benı başkasına yönlendirdi. En son yine bi kadınla konuştum ve bana 21 aylık müşterimiz olduğunu ve kalan 3 aylık taahhüt süresi için 1.460 TL cayma bedeli söyledi.

Neyle neyi çarptı kalan 3 ayda ve 1.460 TL gibi bir cayma bedeli ortaya çıkardı anlamış değilim.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Aradım müşteri hizmetlerini. İlkinde bi kadın açtı taahhütü bozarsam cezası ne olur öğrenmek istiyorum dedim, kadın bana sizi ilgili birime aktarıyorum dedi, bi adam açtı artık uykusundan mı kaldırdık adamı, baygın baygın konuşuyodu. O adama da aynı şeyi söyledim o da benı başkasına yönlendirdi. En son yine bi kadınla konuştum ve bana 21 aylık müşterimiz olduğunu ve kalan 3 aylık taahhüt süresi için 1.460 TL cayma bedeli söyledi.

Neyle neyi çarptı kalan 3 ayda ve 1.460 TL gibi bir cayma bedeli ortaya çıkardı anlamış değilim.
bu konuya bakmanı tavsiye ederim. O yüksek fiyatlar sırf sen iptal ettirmeye kalkma diye korkutma.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
1,058,308
Mesajlar
9,514,577
Üyeler
168,116
Son üye
ozgurauda
Top Bottom