Kaankaan78
80+
- Katılım
- 28 Mart 2020
- Mesajlar
- 200
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 47
- İsim
- Bekir Kaan
Teknosadan hyperx Cloud 2 wireler aldım. 1 saat sonra ürünü denediğimde mikrofonunda sorun vardı. Servise gitti. 1 aydır ürün servisten gelmedi. Daha sonra bununla ilgili mail yolladı teknosa. Maile cevap yeni geldi. 35. Günde. Urunun
Ürünün değişimi için. Ama ben değişim istemiyorum. Çünkü başka bir kulaklık aldım. Iade istiyorum. Mailde değişim yapılabileceği söylendi bana. Teknosa bununla ilgili tekrar mail atacağını söyledi. Ürün kusurlu ve 14 günü geçmediği için direk iade olması gerekmiyor mu ? Nereye başvurabilirim
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ürünün değişimi için. Ama ben değişim istemiyorum. Çünkü başka bir kulaklık aldım. Iade istiyorum. Mailde değişim yapılabileceği söylendi bana. Teknosa bununla ilgili tekrar mail atacağını söyledi. Ürün kusurlu ve 14 günü geçmediği için direk iade olması gerekmiyor mu ? Nereye başvurabilirim