Öneri ⚠️2 EL Ürün Alanlar Dikkat!⚠️

Kulaklık almıştım incehesaptan yetkili servisi ve deposu benim oturduğum bölgeye 20 dk mesafede benim işim vardı kargo ile gönderdim ürünü 1 hafta sürmeden ürün onarilip geldi fakat kutu haşat olmuş ve eksik parçalar vardı bende ürünü bu sefer kendim götürdüm bumu sizin bana ürün gönderiminiz vs dedim vs biraz tartıştık ordaki kişi ile neyse sakinleştim ürünü aldılar 2 saat bekletip sözde tekrar tamir ettik dediler test ettim gene aynı dip ses sorunu var tekrar 30 dk bekledim bu sefer sıfır ürün verdiler yani demem oki yetkili servislerde biraz vurdum duymaz yogunuz mogunuz diyorlar ee kardeşim bu dünyada yoğun olmayan kimsemi var herkes ekmek derdinde ben alırken 2 yıl garantisi var diye alıyorum aldıktan sonrada bi zahmet ilgilen ama ilgilenmeleri için sanırım bizzat kendiniz gitmeniz gerek servislere vs yoksa pek takmıyorlar şahsi fikrim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şimdi şöyle anlatayım sana. Varsayıyorum kira sözleşmesinden örnek vereyim. Sonuçta noter onayı yok ve ortada iki tarafı ilgilendiren bir sözleşme var. Ev sahibi ve kiracı. Orada her şey belirtilir. Evin adresi kaç odası demirbaşı vs vs neleri varsa. Ve bir bedel belirtilir. Olası bir sorun da hukuksal süreç başladığında o sözleşme geçerli olacaktır :) İstersen satış sözleşmesi hakkında da bir araştırma yap derim. Emin ol iki tarafında o sözleşmede rızasının olduğunu gösterir.
İmza olayını nasıl çıkaracaklar? Ha diyince bu işler anında çözülemiyor maalesef+ iş çözülmeyip hukuka dayanırsa zaten vay halimize rahat 10 yılı var sonuçlanmasının.
 
Yanlışsin dostum para iadesi bana yapılacaktı. Ben bizzat yetkili servise cihazı götürdum kargo ile değil orda herşeyi sordum. Detaylı şekilde onlarda detaylı şekilde cevabını verdi.
Ürün kredi kartı ile alındıysa,satın alınan kredi kartına yada hesaba iade yapılır sana iade yapılmaz.
 
Ürün kredi kartı ile alındıysa,satın alınan kredi kartına yada hesaba iade yapılır sana iade yapılmaz.
Hocam sanırım cümlemi anlamak istemiyorsunuz bizzat teknik servise yetkili servise evofone ben götürdüm sordum diyorum onlardan bu cevabı aldım x bir kişiden değil...
 
Hocam sanırım cümlemi anlamak istemiyorsunuz bizzat teknik servise yetkili servise evofone ben götürdüm sordum diyorum onlardan bu cevabı aldım x bir kişiden değil...
Neyin ne olduğunu uzun uzun anlatırdım da "banane ya" diyip geçiyorum artık hayatta başarılar.
 
2.el ürün alıp anakart ve ekran kartı garantiye göndermiştim fatura sahibine değil bana gelmişti ürün bazı firmalar böyle yapabiliyor firma prensibi bazıları da gonderenle muhattap oluyor :)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Neyin ne olduğunu uzun uzun anlatırdım da "banane ya" diyip geçiyorum artık hayatta başarılar.
Neden bu kadar ciddisinnnn (!?)
 
2.el ürün alıp anakart ve ekran kartı garantiye göndermiştim fatura sahibine değil bana gelmişti ürün bazı firmalar böyle yapabiliyor firma prensibi bazıları da gonderenle muhattap oluyor :)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Neden bu kadar ciddisinnnn (!?)
Ben anlam veremedim arkadaşa :) benim cümlemi doğru olarak kabul etmiyor 😁
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,098,708
Mesajlar
9,882,064
Üyeler
174,767
Son üye
gdinc
Geri
Top