Neler Yeni

Öneri ⚠️2 EL Ürün Alanlar Dikkat!⚠️

Ömer Murat KARACA

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,545
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,012
İsim
Ömer Murat KARACA
Logitech : ne demek ürünün faturası yok. Neyse al sana son model kulaklık.
Bir beni sevmediler sanırım. Penta ürüne sorunsuz deyip geri gönderince Logitech global ile görüştüm. Adımıza faturalı garantili G213'ü değiştirmediler. İlla fatura istediler, yolladım geçersiz fatura dediler😀 en son çare işi kavga dövüş penta ile çözdüm.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Maalesef her 2'side ilk sahibine diyor Msi Yetkili Servis çalışanı ve müşteri hizmetleri.
Ya böyle bir şey yeni çıktı, ya da sallıyorlar. Daha önce birkaç kez adıma faturalı olmayan üründe değişim aldım çünkü.
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,449
Bir beni sevmediler sanırım. Penta ürüne sorunsuz deyip geri gönderince Logitech global ile görüştüm. Adımıza faturalı garantili G213'ü değiştirmediler. İlla fatura istediler, yolladım geçersiz fatura dediler😀 en son çare işi kavga dövüş penta ile çözdüm.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Ya böyle bir şey yeni çıktı, ya da sallıyorlar. Daha önce birkaç kez adıma faturalı olmayan üründe değişim aldım çünkü.
İnanın bende anlamadım Msi Yetkili Servisi ve müşteri hizmetlerini
 

thepublicman

80+ Gold
Katılım
6 Aralık 2021
Mesajlar
6,421
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,172
Yaş
26
İsim
Kadir
Logitech : ne demek ürünün faturası yok. Neyse al sana son model kulaklık.
Ben de fatura olmasına rağmen göndermediler g213 kronik bazı tuşlar bazen basmıyor tuştan bağımsız faturasına kadar ilettim aldığım firma başta yardımcı olmadı dedim yine de ürün göndermediler bana gerekirse elimde ki ürünü de gönderebilirdim problemli olduğunu kanıtlamak için fotoğraf attım fatura da kendi adıma
 

Kerem Hot

80+ Bronze
Katılım
20 Ocak 2021
Mesajlar
703
Dahası  
Reaksiyon skoru
300
Konum
Ankara
İsim
Kerem Hot
Evet değerli forum üyeleri başımdan geçen olayı sizlere anlatayım sizlerde buna göre tedbirinizi alın!

Msi Gk30 Combo Klavye Mouse Seti almıştım yaklaşık 6 veya 7 ay önce 2 el Hepsiburada'dan alınma garantili kutulu faturalı son zamanlarda klavyede bazen oynadığım oyunda tuşlar basıyorum işlemiyor ve space tuşunda yay sesi mevcuttu bende servise gönderdim [Msi Yetkili Servis] Göndermeden önce konuştuk temsilcisi ile bana mail adresinizi verin dediler sizlere ücretsiz kargo kodu ve ürün gönderirken ne yapmanız gerektiğine dair mail göndericem dedi bende tamam dedim sonra konuşurken şunu belirttim kendisine ben klavyeyi 2 el aldım sorun olurmu yok olmaz dediler bende sadece klavyede sorun var dedim mouse değil sadece klavyeyi göndersem yeterlimi evet dedi keza gönderdiği maildede yazıyordu sadece sorunlu ürünü gönderin diye bende gönderdim yaklaşık 4 gün sonra beni şahsi numara aradı [Msi Yetkili Servisi] ve şu marka ürünün mouse'si nerde diye sordu bende mouse hoşuma gitmedi sattım dedim bana mouse olmadan işlem yapamayız dedi ve urun'de değişim olacakmış klavye veya mouse benzeri ürünlerin tamiri vs yokmuş sadece değişim veya iade varmış dedi ve ürün değişimi veya iadesi bana değil fatura sahibine yapılacakmış :) benim hiçbir hakkım yokmuş + 2 el ürün alırken satış sözleşmesi vs yapın dedi bana e ben dedim yapsam sonuç değişecek mi yok dedi :)

(Asus Markası İçinde aynısını belirtti ve birçok marka için Msi Müşteri Hizmetleri)

Sonuç Olarak: Müşteri hizmetleri okadar vurdum duymaz'ki sizler konuşurken aklınıza bir şey takılsa sormanıza fırsat vermeyip maile yönlendirme yapıyorlar ben mail ve temsilcisinin dediğini yapmama rağmen benim ürünüme hiçbir müdahale yapılmadan iade ettiler ve kargo ücreti çıkararak iade ettiler bana ürünü bende aradım neden kargo ücreti vs var dedim bana kaç TL dedi kargo ücreti 35 TL dedim gönder ibanini gönderiyorum diyor Msi müşteri hizmetleri ama konuştuğu üslubu duysanız sizlerde kafayı yersiniz.


2 el ürün alırken lütfen defalarca düşünün bilginiz olsun beni bu şekilde mağdur ettiler mağduriyetimi çözmek için birçok yolla başvurdum ama sonuç alamadım.
Gerçekten bu ülkede çok garip şeyler olmaya başladı. Bence insanları başından savmak için uydurulmuş şeyler gibime geliyor... Aşırı saçma bir uygulama. Bana kalırsa onların da işlemlerinde böyle bir şey yoktur diye düşünüyorum. Çünkü herkes her şeyi sıfır alamıyor haliyle. Garanti olayı fatura sahibini değil o an cihaz kimin elindeyse onu ilgilendirir. Sonuçta noter huzurunda satışını alacaksın diye bir şeyde yok :D
Gerçekten hem şaşırdım hem de müşteri hizmetlerinin bu sorumsuz ve ukala tavırlarına güldüm. Size de geçmiş olsun.
 

Fatih534

80+ Bronze
Katılım
16 Şubat 2022
Mesajlar
1,032
Eyw hocam umarım kimsenin başına bu durum gelmez ben ucuz yırttım diye seviniyorum bir yandan ya ekran kartı olsaydı en pahalısindan ozaman vay halime bide satarken bunu örnek bir kusuru varsa bunu alıcıya belirtmeyip satarsak ozamanda vay halimize yani çok sıkıntılı durum
Evet Sıkıntılı Durum Soru Şu Acaba Diğer Markalarda Aynı Sorun Varmı Acaba Hocam?
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,449
Gerçekten bu ülkede çok garip şeyler olmaya başladı. Bence insanları başından savmak için uydurulmuş şeyler gibime geliyor... Aşırı saçma bir uygulama. Bana kalırsa onların da işlemlerinde böyle bir şey yoktur diye düşünüyorum. Çünkü herkes her şeyi sıfır alamıyor haliyle. Garanti olayı fatura sahibini değil o an cihaz kimin elindeyse onu ilgilendirir. Sonuçta noter huzurunda satışını alacaksın diye bir şeyde yok :D
Gerçekten hem şaşırdım hem de müşteri hizmetlerinin bu sorumsuz ve ukala tavırlarına güldüm. Size de geçmiş olsun.
Eyw bende sizler gibi şaşırdım bu duruma ilk defa Msi'ya ürün gönderdim yetkili servisine (Son oldu)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Evet Sıkıntılı Durum Soru Şu Acaba Diğer Markalarda Aynı Sorun Varmı Acaba Hocam?
Asus'dada var gibi bir şey dedi sanırım asus'dada var benzer birçok markadada vardır şayet yetkli servisligini Msi yapıyorsa yapmıyorsa bilemem
 

Kerem Hot

80+ Bronze
Katılım
20 Ocak 2021
Mesajlar
703
Dahası  
Reaksiyon skoru
300
Konum
Ankara
İsim
Kerem Hot
Evet değerli forum üyeleri başımdan geçen olayı sizlere anlatayım sizlerde buna göre tedbirinizi alın!

Msi Gk30 Combo Klavye Mouse Seti almıştım yaklaşık 6 veya 7 ay önce 2 el Hepsiburada'dan alınma garantili kutulu faturalı son zamanlarda klavyede bazen oynadığım oyunda tuşlar basıyorum işlemiyor ve space tuşunda yay sesi mevcuttu bende servise gönderdim [Msi Yetkili Servis] Göndermeden önce konuştuk temsilcisi ile bana mail adresinizi verin dediler sizlere ücretsiz kargo kodu ve ürün gönderirken ne yapmanız gerektiğine dair mail göndericem dedi bende tamam dedim sonra konuşurken şunu belirttim kendisine ben klavyeyi 2 el aldım sorun olurmu yok olmaz dediler bende sadece klavyede sorun var dedim mouse değil sadece klavyeyi göndersem yeterlimi evet dedi keza gönderdiği maildede yazıyordu sadece sorunlu ürünü gönderin diye bende gönderdim yaklaşık 4 gün sonra beni şahsi numara aradı [Msi Yetkili Servisi] ve şu marka ürünün mouse'si nerde diye sordu bende mouse hoşuma gitmedi sattım dedim bana mouse olmadan işlem yapamayız dedi ve urun'de değişim olacakmış klavye veya mouse benzeri ürünlerin tamiri vs yokmuş sadece değişim veya iade varmış dedi ve ürün değişimi veya iadesi bana değil fatura sahibine yapılacakmış :) benim hiçbir hakkım yokmuş + 2 el ürün alırken satış sözleşmesi vs yapın dedi bana e ben dedim yapsam sonuç değişecek mi yok dedi :)

(Asus Markası İçinde aynısını belirtti ve birçok marka için Msi Müşteri Hizmetleri)

Sonuç Olarak: Müşteri hizmetleri okadar vurdum duymaz'ki sizler konuşurken aklınıza bir şey takılsa sormanıza fırsat vermeyip maile yönlendirme yapıyorlar ben mail ve temsilcisinin dediğini yapmama rağmen benim ürünüme hiçbir müdahale yapılmadan iade ettiler ve kargo ücreti çıkararak iade ettiler bana ürünü bende aradım neden kargo ücreti vs var dedim bana kaç TL dedi kargo ücreti 35 TL dedim gönder ibanini gönderiyorum diyor Msi müşteri hizmetleri ama konuştuğu üslubu duysanız sizlerde kafayı yersiniz.


2 el ürün alırken lütfen defalarca düşünün bilginiz olsun beni bu şekilde mağdur ettiler mağduriyetimi çözmek için birçok yolla başvurdum ama sonuç alamadım.
Bu arada bir ürün alırken en mantıklısı satış sözleşmesi yapmak. Misal bir ürün alıyorsunuz. Eğer faturası varsa o ürünün hem faturasını alıp hem de fatura düzenlenen kişinin adı soyadı ve rızasıyla size sattığını tespit eden bir tutanak imzalattırmak sizin lehinize olur. Bunu servis istese de istemese de kabul etmek zorunda. Çünkü hukuksal süreçte sen haklı çıkarsın. Ben 1,5 yıl önce İzmir'den ikinci el olarak bisiklet aldım. Faturasının olmadığını söyledi ama ben her ihtimale karşı kendim satış sözleşmesi yaptım. Satan kişinin kimlik bilgileri imzası ve yazılı olarak şu değerde şu kişiye şu bisikleti sattım diyerek.. Çalıntı olma ihtimaline karşı en azından sizin başınız yanmaz. En fazla mahkemelik olursun giden paran olur ama "hırsız" damgası yemezsin.
 

Fatih534

80+ Bronze
Katılım
16 Şubat 2022
Mesajlar
1,032
Eyw bende sizler gibi şaşırdım bu duruma ilk defa Msi'ya ürün gönderdim yetkili servisine (Son oldu)
Mesaj otomatik birleştirildi:


Asus'dada var gibi bir şey dedi sanırım asus'dada var benzer birçok markadada vardır şayet yetkli servisligini Msi yapıyorsa yapmıyorsa bilemem
Yeni Sistem Kuruyordum Uygun Fiyata Sıfır Aldım Fatura Benim Üzerime Msi Anakartım Vardı B550 Tomahawk Ekran Vermiyordu Servise Gönderdim İşlemciye Gelen Tırnakları Kırmışlardı Göndermeden Önce Resim Çekmiştim Kunlanıcı Hatası Dendi 320TL Ücret Talep Ettiler Mail İle Çektiğim Fotoyu Gönderdim Bana Verdikleri Cevap Şu Kullanıcı Hatası.
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,449
Bu arada bir ürün alırken en mantıklısı satış sözleşmesi yapmak. Misal bir ürün alıyorsunuz. Eğer faturası varsa o ürünün hem faturasını alıp hem de fatura düzenlenen kişinin adı soyadı ve rızasıyla size sattığını tespit eden bir tutanak imzalattırmak sizin lehinize olur. Bunu servis istese de istemese de kabul etmek zorunda. Çünkü hukuksal süreçte sen haklı çıkarsın. Ben 1,5 yıl önce İzmir'den ikinci el olarak bisiklet aldım. Faturasının olmadığını söyledi ama ben her ihtimale karşı kendim satış sözleşmesi yaptım. Satan kişinin kimlik bilgileri imzası ve yazılı olarak şu değerde şu kişiye şu bisikleti sattım diyerek.. Çalıntı olma ihtimaline karşı en azından sizin başınız yanmaz. En fazla mahkemelik olursun giden paran olur ama "hırsız" damgası yemezsin.
Noter onaylı olmayan hiçbir belgenin geçerliliği yok sebebi ise şu internetten örnek forum indirip ben kendimde doldurup gönderirim kimsede bir şey diyemez işlem vs yapmamazlik yapamaz fakat buradaki durum bana temsilci satış sözleşmesi olsa dahi diyor ilk sahibine para iadesi veya değişimi gider diyor gene değişen bir şey yok
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yeni Sistem Kuruyordum Uygun Fiyata Sıfır Aldım Fatura Benim Üzerime Msi Anakartım Vardı B550 Tomahawk Ekran Vermiyordu Servise Gönderdim İşlemciye Gelen Tırnakları Kırmışlardı Göndermeden Önce Resim Çekmiştim Kunlanıcı Hatası Dendi 320TL Ücret Talep Ettiler Mail İle Çektiğim Fotoyu Gönderdim Bana Verdikleri Cevap Şu Kullanıcı Hatası.
Bu durumu bizzat elden götürürsen diyemezler sebebi şu uzaktan herkes klavye ve temsilci delikanlısı nede olsa kimse bize sataşamaz vs ama bizzat yerine gidince işler değişiyor.
 

Fatih534

80+ Bronze
Katılım
16 Şubat 2022
Mesajlar
1,032
Noter onaylı olmayan hiçbir belgenin geçerliliği yok sebebi ise şu internetten örnek forum indirip ben kendimde doldurup gönderirim kimsede bir şey diyemez işlem vs yapmamazlik yapamaz fakat buradaki durum bana temsilci satış sözleşmesi olsa dahi diyor ilk sahibine para iadesi veya değişimi gider diyor gene değişen bir şey yok
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu durumu bizzat elden götürürsen diyemezler sebebi şu uzaktan herkes klavye ve temsilci delikanlısı nede olsa kimse bize sataşamaz vs ama bizzat yerine gidince işler değişiyor.
Aynen Öyle
 

Kerem Hot

80+ Bronze
Katılım
20 Ocak 2021
Mesajlar
703
Dahası  
Reaksiyon skoru
300
Konum
Ankara
İsim
Kerem Hot
Noter onaylı olmayan hiçbir belgenin geçerliliği yok sebebi ise şu internetten örnek forum indirip ben kendimde doldurup gönderirim kimsede bir şey diyemez işlem vs yapmamazlik yapamaz fakat buradaki durum bana temsilci satış sözleşmesi olsa dahi diyor ilk sahibine para iadesi veya değişimi gider diyor gene değişen bir şey yok
Şimdi şöyle anlatayım sana. Varsayıyorum kira sözleşmesinden örnek vereyim. Sonuçta noter onayı yok ve ortada iki tarafı ilgilendiren bir sözleşme var. Ev sahibi ve kiracı. Orada her şey belirtilir. Evin adresi kaç odası demirbaşı vs vs neleri varsa. Ve bir bedel belirtilir. Olası bir sorun da hukuksal süreç başladığında o sözleşme geçerli olacaktır :) İstersen satış sözleşmesi hakkında da bir araştırma yap derim. Emin ol iki tarafında o sözleşmede rızasının olduğunu gösterir.
 
Top Bottom