CFK’
80+ Bronze
- Katılım
- 4 Ocak 2021
- Mesajlar
- 1,049
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 311
- İsim
- Cefika
Hocam iyi bir motorcu ve benden fazla tecrübeniz olduğuna eminim ama inanın bana hiç bir kalite kontrol yapılmıyor. Bayinin insiyatifine kalmış. 50cc kullanıp da teker vidasının yerinden çıkıp koptuğunu da gördüm çinin en kalitelisi dediğimiz cf motonun 150nk, 250nk, 250sr modelleri ile de çok problem yaşadım. Ha çözülüyor ve bütçesi olmayana da fazlaca tavsiye ederim. Zincir atma, vida gevşemesi gibi problemler değil de daha çok motorun kalitesizliğinden kaynaklı arızalar oluyor bir de toplamadan ve kullanımdan bağımsız.önce sen bi rahat ol relax ol bana hitap ederken şakamatik bilmem ne bana bitirim ergenliği yapma.
üslubu bozan sensin bana yaptığın yorumda saf'ını belirttin zaten.
çünkü yılların motorcusu şartlar ne olursa olsun içinden radyal çelik teller geçen lastiğe fitil atmaz. Sen fitilin lastikte bırakacağı tahribatı bilmeden yok yanına fitil al yok ekipman al yok lastik patlar falan diyorsun. fitilin hangi şartlarda atılacağı kullanılacağından bi habersin.
merak ettim kaç yıldır kullanıyorsun ?
ben bu motoru sıfır bayiden çıkardığımda sene 2005'ti. Senin oyuncaklarınla oynadığın sene.
Hadi iyi forumlar
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:
hocam çin malı sorun çıkarmaz demiyorum. tek bir husus var. 10 sene önce olsaydı evet çıkarırdı 15 sene önce de yolda vidası bile dağılırdı buna lafım yok. ama son çıkan motorlar özellikle çin olsun hint olsun farketmez belli kalite standartlarına göre toplanıyor.
Konuyla alakasız GSXS 1000'den niye Z900e geçtiniz hocam, merakımdan soruyorum beğenmediğiniz bir yönü mü vardı?
Mesaj otomatik birleştirildi:
Onun haricinde keşke konuyu açan arkadaşımız bütçe belirtseydi. Ona göre her türlü öneri yapılabilirdi.