Neler Yeni

Yeni motosiklet aldıktan sonrası hemen uzun yola çıkılır mı?

CFK’

80+ Bronze
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
1,049
Dahası  
Reaksiyon skoru
311
İsim
Cefika
önce sen bi rahat ol relax ol bana hitap ederken şakamatik bilmem ne bana bitirim ergenliği yapma.

üslubu bozan sensin bana yaptığın yorumda saf'ını belirttin zaten.

çünkü yılların motorcusu şartlar ne olursa olsun içinden radyal çelik teller geçen lastiğe fitil atmaz. Sen fitilin lastikte bırakacağı tahribatı bilmeden yok yanına fitil al yok ekipman al yok lastik patlar falan diyorsun. fitilin hangi şartlarda atılacağı kullanılacağından bi habersin.

merak ettim kaç yıldır kullanıyorsun ?

ben bu motoru sıfır bayiden çıkardığımda sene 2005'ti. Senin oyuncaklarınla oynadığın sene.

Hadi iyi forumlar :D

Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:


hocam çin malı sorun çıkarmaz demiyorum. tek bir husus var. 10 sene önce olsaydı evet çıkarırdı 15 sene önce de yolda vidası bile dağılırdı buna lafım yok. ama son çıkan motorlar özellikle çin olsun hint olsun farketmez belli kalite standartlarına göre toplanıyor.
Hocam iyi bir motorcu ve benden fazla tecrübeniz olduğuna eminim ama inanın bana hiç bir kalite kontrol yapılmıyor. Bayinin insiyatifine kalmış. 50cc kullanıp da teker vidasının yerinden çıkıp koptuğunu da gördüm çinin en kalitelisi dediğimiz cf motonun 150nk, 250nk, 250sr modelleri ile de çok problem yaşadım. Ha çözülüyor ve bütçesi olmayana da fazlaca tavsiye ederim. Zincir atma, vida gevşemesi gibi problemler değil de daha çok motorun kalitesizliğinden kaynaklı arızalar oluyor bir de toplamadan ve kullanımdan bağımsız.

Konuyla alakasız GSXS 1000'den niye Z900e geçtiniz hocam, merakımdan soruyorum beğenmediğiniz bir yönü mü vardı?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Onun haricinde keşke konuyu açan arkadaşımız bütçe belirtseydi. Ona göre her türlü öneri yapılabilirdi.
 

GirayHan

80+ Platinum
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
10,318
Hocam iyi bir motorcu ve benden fazla tecrübeniz olduğuna eminim ama inanın bana hiç bir kalite kontrol yapılmıyor. Bayinin insiyatifine kalmış. 50cc kullanıp da teker vidasının yerinden çıkıp koptuğunu da gördüm çinin en kalitelisi dediğimiz cf motonun 150nk, 250nk, 250sr modelleri ile de çok problem yaşadım. Ha çözülüyor ve bütçesi olmayana da fazlaca tavsiye ederim.
sana söyle söyleyim hocam 2010 yada 12 yanlış hatırlamıyorsam yuki marka bir motor aldık o dönemler yeni yeni girmişti piyasaya yolda giderken paspas vidaları yerinden çıkmıştı. o yıldan bu yıla çok zaman geçti artık belli bir standart var. ilk 200km'de bu tarz bi sorun yaşanacağını ben düşünmüyorum zaten 150 200cc aralığında demiş alabileceği motorlar sınırlı bu klasmanda kafamda canlandırarak tüm alabileceği marka modelleri buna göre ortak genel bir yorum yaptım zaten. ama diğer hususta evet sana katıldığım bir nokta var %100 çinli motor alınmaz. çinin gizemi 10 bin km sonra başlıyor. ilk 10 bin km aralığında her şey harika gidiyorken 10 bin km üstüne çıktığın an sorunlar yaşanmaya başlıyor. bunu çin malı motor kullanan hemen hemen herkes bilir. sorundan kastım ufak olabilir büyük olabilir ama sorun oluyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam iyi bir motorcu ve benden fazla tecrübeniz olduğuna eminim ama inanın bana hiç bir kalite kontrol yapılmıyor. Bayinin insiyatifine kalmış. 50cc kullanıp da teker vidasının yerinden çıkıp koptuğunu da gördüm çinin en kalitelisi dediğimiz cf motonun 150nk, 250nk, 250sr modelleri ile de çok problem yaşadım. Ha çözülüyor ve bütçesi olmayana da fazlaca tavsiye ederim. Zincir atma, vida gevşemesi gibi problemler değil de daha çok motorun kalitesizliğinden kaynaklı arızalar oluyor bir de toplamadan ve kullanımdan bağımsız.

Konuyla alakasız GSXS 1000'den niye Z900e geçtiniz hocam, merakımdan soruyorum beğenmediğiniz bir yönü mü vardı?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Onun haricinde keşke konuyu açan arkadaşımız bütçe belirtseydi. Ona göre her türlü öneri yapılabilirdi.
hemen cevaplayım :)


suzuki'nin ekranını beğenmedim güneş ışığında gerçekten okunmaz hale geliyordu ve beni rahatsız ediyordu. ikinci olarak hiç kullanmadığım ve kullanmaktan haz almadığım quickshifter durumu. açıkçası 18 yıldır motor kullanan biri olarak otomatik vites değiştirme sistemini sevmiyorum bir deneyelim dedik ama yok olmadı hitap etmedi. ve quickshifter'in ilerde sorun yaratabileceğini biliyorum. ek olarak ara hızlanmalar ve motorun viraja giriş çıkışlarını da çok beğenmedim.

cafede otururken bir motorcu arkadaş geldi satılık mı dedi satarım dedim ne kadar istersin şu kadar dedim ertesi gün notere gittik ordan geçtim kawasaki'ye sıfır z900 2024 model aldım. Ben biraz eserliyim motor konusunda.
 
Son düzenleme:

Mert Özkaya

𝑅 𝑜 𝓍
80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
26,651
En İyi Cevap
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
25,793
Konum
Ankara
İsim
Mert Özkaya
Instagram
_mrt_ozky_
Discord
Mert Özkaya #6849
D
önce sen bi rahat ol relax ol bana hitap ederken şakamatik bilmem ne bana bitirim ergenliği yapma.

üslubu bozan sensin bana yaptığın yorumda saf'ını belirttin zaten.

çünkü yılların motorcusu şartlar ne olursa olsun içinden radyal çelik teller geçen lastiğe fitil atmaz. Sen fitilin lastikte bırakacağı tahribatı bilmeden yok yanına fitil al yok ekipman al yok lastik patlar falan diyorsun. fitilin hangi şartlarda atılacağı kullanılacağından bi habersin.

merak ettim kaç yıldır kullanıyorsun ?

ben bu motoru sıfır bayiden çıkardığımda sene 2005'ti. Senin oyuncaklarınla oynadığın sene.

Hadi iyi forumlar :D

Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:


hocam çin malı sorun çıkarmaz demiyorum. tek bir husus var. 10 sene önce olsaydı evet çıkarırdı 15 sene önce de yolda vidası bile dağılırdı buna lafım yok. ama son çıkan motorlar özellikle çin olsun hint olsun farketmez belli kalite standartlarına göre toplanıyor. çin olsun hint olsun farketmez servisler artık 10 15 sene öncesine göre çok daha bilinçli davranıyor. öyle zincir atması zincir gevşemesi yada diğer sorunlar yaşanmaz. bu gibi sorunlar genelde 5 bin ila 10 bin km arası ortaya çıkıyor ( çinlide )
En tecrübeli motorcu en iyi motorcu sensin kardeşim.
Başta kim demiş sıfır motor sorun çıkarır diyen de sensin. Hocam çin malı motor sıkıntı çıkarmaz demiyorum diyen de sensin hangi cümleni ciddiye alsın konu sahibi?.d

Fitilin kalıcı bir çözüm olmayacağı, geçici süreliğine gerekli yere kadar götürmesi için kullanılacağını sende biliyorsun zira lastik patlak şekilde motoru kendi elinle itmenin ne kadar işkenceli bir yöntem olduğunu biliyorsundur umarım.

Arkadaşım sıfır bayiden drift l çıkardı ve 2k kilometreye kadar çekmediği sorun kalmadı bilmem anlatabiliyor muyum. O yüzden yorum yaparken genele yorum yapmamanı tavsiye ederim. Her sıfır motor kaliteli değildir.

Benim yanına alet edevat al demem neden bu kadar sana battı anlamadın, olması gereken alet edevatla gezmek her türlü belaya karşı ama sen sanırım tığ teber bir kullanıcısın anladığım kadarıyla.

Yolda ufak bir kaydı ve zincirde problem oldu veya gidonu kaydı alet edevat varsa 2 dakikalık iş eğer yoksa büyük bir sorun ile karşıya karşıya kalır kullanıcı.

Kaza olsun motorun çıkarabileceği sorunlar olsun hepsini göz önünde bulundurup ona göre davranmak gerekir. İstersen 1990 yılında başlamış ol motor kullanmaya alet edevatsız gez diye teşvik ediyorsan sen bir motorcu değilsin dostum, yada başına hiç bir şey gelmemiş.
 

GirayHan

80+ Platinum
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
10,318
D

En tecrübeli motorcu en iyi motorcu sensin kardeşim.
Başta kim demiş sıfır motor sorun çıkarır diyen de sensin. Hocam çin malı motor sıkıntı çıkarmaz demiyorum diyen de sensin hangi cümleni ciddiye alsın konu sahibi?.d

Fitilin kalıcı bir çözüm olmayacağı, geçici süreliğine gerekli yere kadar götürmesi için kullanılacağını sende biliyorsun zira lastik patlak şekilde motoru kendi elinle itmenin ne kadar işkenceli bir yöntem olduğunu biliyorsundur umarım.

Arkadaşım sıfır bayiden drift l çıkardı ve 2k kilometreye kadar çekmediği sorun kalmadı bilmem anlatabiliyor muyum. O yüzden yorum yaparken genele yorum yapmamanı tavsiye ederim. Her sıfır motor kaliteli değildir.

Benim yanına alet edevat al demem neden bu kadar sana battı anlamadın, olması gereken alet edevatla gezmek her türlü belaya karşı ama sen sanırım tığ teber bir kullanıcısın anladığım kadarıyla.

Yolda ufak bir kaydı ve zincirde problem oldu veya gidonu kaydı alet edevat varsa 2 dakikalık iş eğer yoksa büyük bir sorun ile karşıya karşıya kalır kullanıcı.

Kaza olsun motorun çıkarabileceği sorunlar olsun hepsini göz önünde bulundurup ona göre davranmak gerekir. İstersen 1990 yılında başlamış ol motor kullanmaya alet edevatsız gez diye teşvik ediyorsan sen bir motorcu değilsin dostum, yada başına hiç bir şey gelmemiş.
ya ne aleti ne edevatı ne fitili neyden bahsediyorsun sen :D adam cross alıp massaimara ormanlarında tek başına performans sürüşü mü yapacak ?

yaptırdığın sigortaya bi 200 300 daha verirsin alırsın çekici hizmetini sigortana olurda lastiğin patlarsa ararsın gelir çekici en yakın tamirciye çeker oldu bitti.

naked kullanıcısı adamım ben sen naked motorların sele altında ki hacimi hiç gördün mü hayatında ? bir paket sigara sığsa şükür ettiğimiz zamanları yaşadık biz bir çok modelde. şu an da z900'e biniyorum koltuk altına disk kilidi zor sığıyor. siz alışmışsınız tabi sırt çantası yada motora arka çanta takıp gezmeye bizim gibi özgürce sırtta motorda yük olmayan naked kullanıcılarından öneri duyunca şaşırıyorsunuz. Hani sanırsın adam dünya turu yapacak iron butt etkinliğine katılacak :D bu arada sana bi sır vereyim her motorun arka selesinin içinde avadanlık vardır. ve bu avadanlık motorun hareketli parçaları için kullanıma uygundur arada aç selene bak göreceksin:kappa:
 

Mert Özkaya

𝑅 𝑜 𝓍
80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
26,651
En İyi Cevap
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
25,793
Konum
Ankara
İsim
Mert Özkaya
Instagram
_mrt_ozky_
Discord
Mert Özkaya #6849
ya ne aleti ne edevatı ne fitili neyden bahsediyorsun sen :D adam cross alıp massaimara ormanlarında tek başına performans sürüşü mü yapacak ?

yaptırdığın sigortaya bi 200 300 daha verirsin alırsın çekici hizmetini sigortana olurda lastiğin patlarsa ararsın gelir çekici en yakın tamirciye çeker oldu bitti.

naked kullanıcısı adamım ben sen naked motorların sele altında ki hacimi hiç gördün mü hayatında ? bir paket sigara sığsa şükür ettiğimiz zamanları yaşadık biz bir çok modelde. şu an da z900'e biniyorum koltuk altına disk kilidi zor sığıyor. siz alışmışsınız tabi sırt çantası yada motora arka çanta takıp gezmeye bizim gibi özgürce sırtta motorda yük olmayan naked kullanıcılarından öneri duyunca şaşırıyorsunuz. Hani sanırsın adam dünya turu yapacak iron butt etkinliğine katılacak :D bu arada sana bi sır vereyim her motorun arka selesinin içinde avadanlık vardır. ve bu avadanlık motorun hareketli parçaları için kullanıma uygundur arada aç selene bak göreceksin:kappa:
Senin sırt çantası kullanmaman başka kimsenin da kullanmayacağı anlamına gelmez. Evet çantayla gezerim her zaman bende böyle seviyorum, sen kullanmayı sevmiyorsun. At gözlüğünü bir kenara bırakmanı tavsiye ederim.
Avadanlık çoğu motorda yetersiz kalabiliyor.

Ayrıca hayatımda hiç çekici ile uğraşmadım, uğraşmakta istemem kendim 10 dakika da halletmek varken çekici bekleyemem😀
 

GirayHan

80+ Platinum
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
10,318
Senin sırt çantası kullanmaman başka kimsenin da kullanmayacağı anlamına gelmez. Evet çantayla gezerim her zaman bende böyle seviyorum, sen kullanmayı sevmiyorsun. At gözlüğünü bir kenara bırakmanı tavsiye ederim.
Avadanlık çoğu motorda yetersiz kalabiliyor.

Ayrıca hayatımda hiç çekici ile uğraşmadım, uğraşmakta istemem kendim 10 dakika da halletmek varken çekici bekleyemem😀
eski bilgi ama sen yeni öğrendin şimdi bak :D Hayırlı olsun güle güle kullan bu bilgi önemli bak hele ki iki tekerde gidiyorsan.

1711472008444.png

bi bonus daha yapıp bi bilgi daha vereceğim sana not al.

motosiklet lastiğine 1 kere fitil attığın an fitili daha sonra lastikçide söktürüp yama dahi yapsan o lastikten hayır gelmez radyal teller zarar görmüştür lastik içi ve hasarlı bölüm nem kapmıştır. o lastik kullanılmaz hale gelmiştir ve en kısa sürede değiştirilmelidir ve lastik fiyatları da malumunuz yani bu gibi durumlarda çekici ile motoru tamirciye çektirip sıcak yama yaptırmak seni bir lastik masrafından kurtaracaktır.

ayrıca, at gözlüğü ile bakan sensin bak konuştukça benimle aydınlanıyorsun. Neymiş ? Fitil iyi değilmiş fitil atmamalıymışız fitil attığımız lastik gümlerse motorcular cennetine göçme ihtimalimiz yüksekmiş

iyi forumlar :D
 

Mert Özkaya

𝑅 𝑜 𝓍
80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
26,651
En İyi Cevap
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
25,793
Konum
Ankara
İsim
Mert Özkaya
Instagram
_mrt_ozky_
Discord
Mert Özkaya #6849
eski bilgi ama sen yeni öğrendin şimdi bak :D Hayırlı olsun güle güle kullan bu bilgi önemli bak hele ki iki tekerde gidiyorsan.

Alıntıyı görüntüle
bi bonus daha yapıp bi bilgi daha vereceğim sana not al.

motosiklet lastiğine 1 kere fitil attığın an fitili daha sonra lastikçide söktürüp yama dahi yapsan o lastikten hayır gelmez radyal teller zarar görmüştür lastik içi ve hasarlı bölüm nem kapmıştır. o lastik kullanılmaz hale gelmiştir ve en kısa sürede değiştirilmelidir ve lastik fiyatları da malumunuz yani bu gibi durumlarda çekici ile motoru tamirciye çektirip sıcak yama yaptırmak seni bir lastik masrafından kurtaracaktır.

ayrıca, at gözlüğü ile bakan sensin bak konuştukça benimle aydınlanıyorsun. Neymiş ? Fitil iyi değilmiş fitil atmamalıymışız fitil attığımız lastik gümlerse motorcular cennetine göçme ihtimalimiz yüksekmiş

iyi forumlar :D
Gereken psı değerinin altında basarsan hiç bir şey olmayacağını biliyorsun. Aydınlanan sen misin ben mi acaba bi arada kaldım.
2007 kaynaklı bir yazıyı göstermende ayrıca trajikomik. 2007 üretilen lastikler üretilen fitillerle şimdi ki arasındaki bir çağ kadar fark olduğunu söylememe gerek yok.

Patlayan lastiği zaten değiştirmelisin yama da sıfır lastik kadar sağlıklı değil. Şehirarası yolda da motor tamircisi vardı zaten. Konuştukça saçmalıyorsun dostum inan ki. Bildiğini okumaman dileğiyle, iyi akşamlar.
 

GirayHan

80+ Platinum
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
10,318
Gereken psı değerinin altında basarsan hiç bir şey olmayacağını biliyorsun. Aydınlanan sen misin ben mi acaba bi arada kaldım.
2007 kaynaklı bir yazıyı göstermende ayrıca trajikomik. 2007 üretilen lastikler üretilen fitillerle şimdi ki arasındaki bir çağ kadar fark olduğunu söylememe gerek yok.

Patlayan lastiği zaten değiştirmelisin yama da sıfır lastik kadar sağlıklı değil. Şehirarası yolda da motor tamircisi vardı zaten. Konuştukça saçmalıyorsun dostum inan ki. Bildiğini okumaman dileğiyle, iyi akşamlar.
fitil fitildir ilk bulunduğu tarihten bu yana formu yapısı hiç değişmedi.

ya al seni mi kırcam michelin'in sitesinden.

1711472730861.png


al radyal tel neymiş

1711472869993.png


fitili attığın an sokuyorsun ya içine bu gri renkli telleri bozuyorsun ve hatta koparıyorsun.

imzanı değiş bilgili değilsin bilgiye de kapalısın celal hocanın dediği gibi senin cehaletin benim yaşamımı etkiliyor kardeş. cahilsin. araştır öğren sonra tartış seninle benim tartışma'da hiç bir yol kat edemeyeceğimin somut bir örneğisin ve zaman kaybısın hoşçakal.
 

Golf 4 R32

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,515
Öncelikle merhabalar, konu hakkında ardı ardına birkaç sorum olacak. 3 yılı aşkın deneyimi olan bir motosiklet kullanıcısıyım. Nasip olursa birkaç aya mevcut motosikletimi satıp uzun yol için su soğutmalı 150-200cc bir scooter alma hedefim var. Açıkçası sıfır bir motosiklet almak istiyorum ancak rodajı bitirmeden de yola çıkamayacağımı biliyorum ve neyse ki motosiklet kullanmayı seven birisi olarak 500-600km rodajı 1 ay dolmadan yapabileceğimi düşünüyorum. Uzun lafın kısası motosikleti aldıktan 1 ay sonrasında yola çıkma gibi bir düşünce var kafamda. Daha öncesinde motosikletle tek seferde 20 bilemedin en fazla 25km yapmış bir kullanıcıyım bu sebepten ötürü hem uzun yol deneyimi hem de motora alışma bakımından sıkıntı yaşar mıyım? Gitmeyi planladığım yol ortalama 200 km civarlarında. Değerli cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Gidersin de scooter alma be
 

proxcis

80+ Bronze
Katılım
27 Eylül 2023
Mesajlar
1,231
Dahası  
Reaksiyon skoru
759
İsim
Semih Aydın
Sıfır motorda sorun çıkarmaz harici katılıyorum hocam. Çin malında çok da kontrol etmiyorlar trafiğe çıkışına uygun mu değil mi diye toplayıp geçiyorlar. 4 sene cf moto, ondan öncede hint kullandım. Japon ve hint tarafından (belli markalar) harici motor alınmaz başınıza bela alırsınız.
Bu dediğine bakarsak BAJAJ da Honda ile birlikte motor bloğu üreterek çalıştı.
Motorun en önemi aksamı yürüyenidir yürüyen sağlam olduktan sonra grenaj + kalan ekipmanlar ortalama seviyede dahi olsa üzmez.
Japondan şaşma diyorsun ama Türkiye'ye Honda artık çok az geliyor gelen de orta-büyük segment arasında.
Yamaha desen fiyatlarla başka çıkman mümkün değil, sürücüleri de uygun kullanmıyor.

2. el R25 alabilirdim (zorlasam sıfıra çıkardım.) ama ileride kaza vs yaparsam diye kenarda para ayırarak dominar 250d aldım.
300 KM'ye yaklaştı motor ve şu anda gayet güzel.
Konfor + yedek parça açısından da kafam rahat.
Servisi de hemen hemen her şehir, ilçede var ondan illa japon alacaksınız diye bir kaide yok
 

GirayHan

80+ Platinum
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
10,318
Bu dediğine bakarsak BAJAJ da Honda ile birlikte motor bloğu üreterek çalıştı.
Motorun en önemi aksamı yürüyenidir yürüyen sağlam olduktan sonra grenaj + kalan ekipmanlar ortalama seviyede dahi olsa üzmez.
Japondan şaşma diyorsun ama Türkiye'ye Honda artık çok az geliyor gelen de orta-büyük segment arasında.
Yamaha desen fiyatlarla başka çıkman mümkün değil, sürücüleri de uygun kullanmıyor.

2. el R25 alabilirdim (zorlasam sıfıra çıkardım.) ama ileride kaza vs yaparsam diye kenarda para ayırarak dominar 250d aldım.
300 KM'ye yaklaştı motor ve şu anda gayet güzel.
Konfor + yedek parça açısından da kafam rahat.
Servisi de hemen hemen her şehir, ilçede var ondan illa japon alacaksınız diye bir kaide yok
bajaj bende kullandım ilk çıktığı dönem gayet güzel motordur güle güle kullanın dominar kullanmadım fakat çok rahat bir makine olduğunu düşünüyorum.
 

CFK’

80+ Bronze
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
1,049
Dahası  
Reaksiyon skoru
311
İsim
Cefika
Bu dediğine bakarsak BAJAJ da Honda ile birlikte motor bloğu üreterek çalıştı.
Motorun en önemi aksamı yürüyenidir yürüyen sağlam olduktan sonra grenaj + kalan ekipmanlar ortalama seviyede dahi olsa üzmez.
Japondan şaşma diyorsun ama Türkiye'ye Honda artık çok az geliyor gelen de orta-büyük segment arasında.
Yamaha desen fiyatlarla başka çıkman mümkün değil, sürücüleri de uygun kullanmıyor.

2. el R25 alabilirdim (zorlasam sıfıra çıkardım.) ama ileride kaza vs yaparsam diye kenarda para ayırarak dominar 250d aldım.
300 KM'ye yaklaştı motor ve şu anda gayet güzel.
Konfor + yedek parça açısından da kafam rahat.
Servisi de hemen hemen her şehir, ilçede var ondan illa japon alacaksınız diye bir kaide yok
Motorun en önemli aksamı yürüyendir de. CF Motonun bloğu çok iyi mesela neredeyse hiç sorun çıkarmıyor (400nk hariç). Ama ya elektriksel sorunu olur ya benzin şamandırası bozulur, ya ekran çatlar, ya ekran bozulur, ya radyatör bozulur, ya devirdaim bozulur, ya amortisör bozulur. Her türlü şey olabiliyor. (Hepsi başıma geldi.) Bence diğer aksamlarda önemlidir. Dominar D250 aldıysanız hayırlı olsun hocam, güzel tercih. Çatır çatır da uzun yol yapılır. Uzun yolda önemli olan motor değil üstündekidir. :D Rodajı bittikten sonra tabii ki.
 

Mert Özkaya

𝑅 𝑜 𝓍
80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
26,651
En İyi Cevap
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
25,793
Konum
Ankara
İsim
Mert Özkaya
Instagram
_mrt_ozky_
Discord
Mert Özkaya #6849
fitil fitildir ilk bulunduğu tarihten bu yana formu yapısı hiç değişmedi.

ya al seni mi kırcam michelin'in sitesinden.

Alıntıyı görüntüle

al radyal tel neymiş

Alıntıyı görüntüle

fitili attığın an sokuyorsun ya içine bu gri renkli telleri bozuyorsun ve hatta koparıyorsun.

imzanı değiş bilgili değilsin bilgiye de kapalısın celal hocanın dediği gibi senin cehaletin benim yaşamımı etkiliyor kardeş. cahilsin. araştır öğren sonra tartış seninle benim tartışma'da hiç bir yol kat edemeyeceğimin somut bir örneğisin ve zaman kaybısın hoşçakal.
Sen bana radyal teli mi öğretmeye çalıştın?.d
Sen kimsin bana cahil diyorsun dostum hayırdır bu yürek nedir. Karşındakini tanımadan etmeden büyük laflar etme bence.
Radyal tel neymiş, fitil hiç değişmemiş falan filan şehirlararası yolda tekerin patlayınca sen 3 4 saat çekici beklemeyi seviyorsun sanırım. Git köyünde oyna benim asabımı bozma.
Sence lastik mi daha önemli kişinin yolda kalması mı. Şehirarası yolu şehir içi sanma orda usta da bulamazsın. En bulunabilir benzinlik olduğu için benim en iyi yöntemim fitildir daha önce de kullandım.

Tek çözümün çekici çağırmak değil mi? Aferin böyle devam et yolunda başarılar, fikirlerinle çok bilmişçesine konuşup insanları etkileme.
Gelmiş bana lastik yapısını anlatıyor. Sağ ol çok bilgilendim sayende.
 
Top Bottom