Neler Yeni

Yetkili servis işleyişi

Lazlo

80+
Katılım
28 Mart 2021
Mesajlar
65
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
Göktuğ Uluğ
Arkadaşlar daha önce de belirtmiştim acer nitro 5 an515-43 model laptop aldım ayın 20'sinde. Ürün arızalı çıktı pazartesi günü aldığım mağazaya verdim ve 15 günü geçmediği için iade-değişim talebi oluşturdular ve cihazı pazartesi yetkili servise gönderdiler. Normalde acer yetkili servisinin 2 gün içinde arıza tespiti yapması lazım ama bu süre maksimum 5 günü de bulabilmekte. İdeal onarım süresi ise 3 gün olarak yazmakta fakat aldığım mağazayı aradığımda daha yeni gönderildi falan dendi ve cihaz iade değişim kapsamında distribütöre gönderilmişti. Yarın mağazayı bir daha arayacağım ve distribütör numarasını isteyip kendim sorgulatacağım ayrıca cihaz gönderilirken öğrenci olduğum ve aciliyeti olduğunu da belirtmişlerdi bu süre içerisinde sorunumu çoktan halletmeleri gerekmiyor muydu? Bu yetkili servis işleyişini tam olarak bilmiyorum beni biraz aydınlatırsanız hatta tabiri caizse biraz akıl verirseniz çok memnun olurum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
995,789
Mesajlar
8,977,743
Üyeler
157,423
Son üye
bekrrca
Top Bottom