Neler Yeni

Yine bir incehesap saçmalığı...

omergfx28

80+
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
174
Dahası  
Reaksiyon skoru
39
İsim
Ömer Bilgiç
07.10.24 tarihinde ürünümün(24g4x) garanti işlemleri başlatılıyor, bana monitörümün stok da olmadığı alt modeli olan 24g4x-e öneriliyor... kabul etmiyorum ve 24G2ZU istediğimi belirtiyorum...
Bana ek olarak 5000 tl gibi bir ücret ödersem ürünü gönderebileceklerini söylüyorlar... Bozulan ürünüm daha yeni daha güncel istediğim ürün daha eski daha kötü fakat geri dönüş bile yapmadan alt modeli bana ertesi gün kargolamışlar şaka gibi...

Aradım tekrardan gönderin dediler... gönderim sağladım... 15.11.2024 de ürünün ikinci garanti süreci başladı... 26'sı oldu hala geri dönüş yapan yok... kaç defa aradım konuştum ''24G2ZU'' modeli istediğimi yoksa eşdeğer farklı bir monitör önermelerini söyledim fakat umursayan yok...

Geçen konuda da bir arkadaş ''Eşdeğer bulunamazsa üst değer vermek zorundalar kanunen'' söylemişti... bu incehesap'ı nereye şikayet edebilirim ?
 

Reyconjeff

80+ Bronze
Katılım
9 Aralık 2022
Mesajlar
637
Dahası  
Reaksiyon skoru
197
İsim
ANIL GÜDÜCÜ
tüketici hakem heyetine
 

Woonka

80+
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
245
Dahası  
Reaksiyon skoru
86
Yaş
26
Konum
Cehennemin Dibi
İsim
Furkan Can Koçoğlu
Hocam eşdeğer yada muadilini vermeleri lazımda istediğiniz modelde 240hz yani ekstra ücret istemeleri normal bence
 

omergfx28

80+
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
174
Dahası  
Reaksiyon skoru
39
İsim
Ömer Bilgiç
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Hocam eşdeğer yada muadilini vermeleri lazımda istediğiniz modelde 240hz yani ekstra ücret istemeleri normal bence
Hocam diğer konuya bakarsanız arkadaş biraz inceleyip bu ürünü önermişti... ek olarak iki ürünün güncel fiyatına da bakar mısınız ?

Ben illaki o olsun demiyorum... bana alt model gönderme hakları yok! muadil bir ürün göndermek zorundalar... cevap bile vermeden alt modeli evime kargolamak nedir ya ? ya eşdeğer bir ürün sunarsın yada daha iyisini vermek zorundasın değil mi ? eşdeğerini 24g4xe olarak bana kitlemeye çalıştılar...
 

Rafethan

80+
Katılım
26 Kasım 2024
Mesajlar
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Rafethan Çolak
07.10.24 tarihinde ürünümün(24g4x) garanti işlemleri başlatılıyor, bana monitörümün stok da olmadığı alt modeli olan 24g4x-e öneriliyor... kabul etmiyorum ve 24G2ZU istediğimi belirtiyorum...
Bana ek olarak 5000 tl gibi bir ücret ödersem ürünü gönderebileceklerini söylüyorlar... Bozulan ürünüm daha yeni daha güncel istediğim ürün daha eski daha kötü fakat geri dönüş bile yapmadan alt modeli bana ertesi gün kargolamışlar şaka gibi...

Aradım tekrardan gönderin dediler... gönderim sağladım... 15.11.2024 de ürünün ikinci garanti süreci başladı... 26'sı oldu hala geri dönüş yapan yok... kaç defa aradım konuştum ''24G2ZU'' modeli istediğimi yoksa eşdeğer farklı bir monitör önermelerini söyledim fakat umursayan yok...

Geçen konuda da bir arkadaş ''Eşdeğer bulunamazsa üst değer vermek zorundalar kanunen'' söylemişti... bu incehesap'ı nereye şikayet edebilirim ?
Geçmiş olsun. 😢
 

omergfx28

80+
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
174
Dahası  
Reaksiyon skoru
39
İsim
Ömer Bilgiç
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Geçmiş olsun. 😢
Hocam eşdeğer yada muadilini vermeleri lazımda istediğiniz modelde 240hz yani ekstra ücret istemeleri normal bence
tüketici hakem heyetine
Tüketici hakem heyetine şikayet edebilirsin.

THH ye başvurmadan önce son bir mail atıyorum... ek olarak muadil olarak gördüğünüz ürün varsa belirtir misiniz ? son kez istek de bulunucam...

Bozulan monitörün full pivot, 180hz, IPS panele sahiptir...
 

KadirS01

80+
Katılım
23 Ocak 2023
Mesajlar
154
Dahası  
Reaksiyon skoru
66
İsim
Kadir
benim de 2 k monitörüme 1080p monitör öneriyor başka bir site değişim olarak :;D
 

Woonka

80+
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
245
Dahası  
Reaksiyon skoru
86
Yaş
26
Konum
Cehennemin Dibi
İsim
Furkan Can Koçoğlu
Hocam diğer konuya bakarsanız arkadaş biraz inceleyip bu ürünü önermişti... ek olarak iki ürünün güncel fiyatına da bakar mısınız ?

Ben illaki o olsun demiyorum... bana alt model gönderme hakları yok! muadil bir ürün göndermek zorundalar... cevap bile vermeden alt modeli evime kargolamak nedir ya ? ya eşdeğer bir ürün sunarsın yada daha iyisini vermek zorundasın değil mi ? eşdeğerini 24g4xe olarak bana kitlemeye çalıştılar...
karşılaştırmalarına baktım aralarındaki tek fark xe modeli dikey olmuyor ama yukarı aşağı sağa sola oynuyor monitörü dikey kullanmicaksanız pek bir problem yok gibi cevap vermemelerinin bir çok sebebi olabilir ama sıfır kargolamışlarsa gene sıkıntı yok gibi ve ayrıca ürünü aldığınız zamanki piyasa fiyatlarıyla şu zaman çok farklı olabiliyor.

 

omergfx28

80+
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
174
Dahası  
Reaksiyon skoru
39
İsim
Ömer Bilgiç
karşılaştırmalarına baktım aralarındaki tek fark xe modeli dikey olmuyor ama yukarı aşağı sağa sola oynuyor monitörü dikey kullanmicaksanız pek bir problem yok gibi cevap vermemelerinin bir çok sebebi olabilir ama sıfır kargolamışlarsa gene sıkıntı yok gibi ve ayrıca ürünü aldığınız zamanki piyasa fiyatlarıyla şu zaman çok farklı olabiliyor.

Tabi ki hocam fiyat farkı enflasyona göre değişiyor... ürünü zaten 4500tl gibi bir fiyata almıştım şimdi neredeyse 3 katı...
Benim için önemli olan pivot olmasıydı, kendilerine bunu da belirtmiştim zaten fakat dediğim gibi tekrardan bir dönüş olmadı...

Önerdiğiniz monitör var mıdır muadil kapsamda ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu şekilde mail gönderimi sağladım;

Tekrardan merhaba,

Konuyu uzatmak istemiyorum, ancak yaşanan gecikme ve yanlış tekliflerle ilgili endişelerimi paylaşmam gerekiyor.

Servis kayıt no: XXXXXX - XXXXXX
Bozulan ürünüm: AOC 24G4X
Teklif edilen ürün: AOC 24G4X-E
Muadil olarak düşündüğüm ürün: MSI G255PF E2

Yaklaşık 2 aydır çözüm bekliyorum ve hâlâ net bir sonuca ulaşabilmiş değiliz. Size hatırlatmak isterim ki, garanti kapsamında tüketici haklarına göre aynı ürün veya muadili bir ürün sunulması gerekiyor. Eğer muadil yoksa, üst model bir ürün teklif edilmesi gerekir. Ancak teklif edilen 24G4X-E modeli, teknik olarak alt bir modeldir ve bu benim tarafımdan kabul edilemez.

Sizden beklentim, konuyu tekrar değerlendirip ekibinizin alternatif muadil ya da üst model bir ürün önermesidir.

Ayrıca belirtmek isterim ki, tüketici olarak ben garanti sürecinde koşullarınızı değil, kendi haklarımı talep ediyorum.

Eğer süreç bu şekilde ilerlemeye devam ederse, Tüketici Hakem Heyetine başvurma hakkımı saklı tutacağım.

İyi çalışmalar,
Ömer Faruk Bilgiç
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mesaj otomatik birleştirildi:

@Woonka
 
Son düzenleme:
Top Bottom