07.10.24 tarihinde ürünümün(24g4x) garanti işlemleri başlatılıyor, bana monitörümün stok da olmadığı alt modeli olan 24g4x-e öneriliyor... kabul etmiyorum ve 24G2ZU istediğimi belirtiyorum...
Bana ek olarak 5000 tl gibi bir ücret ödersem ürünü gönderebileceklerini söylüyorlar... Bozulan ürünüm daha yeni daha güncel istediğim ürün daha eski daha kötü fakat geri dönüş bile yapmadan alt modeli bana ertesi gün kargolamışlar şaka gibi...
Aradım tekrardan gönderin dediler... gönderim sağladım... 15.11.2024 de ürünün ikinci garanti süreci başladı... 26'sı oldu hala geri dönüş yapan yok... kaç defa aradım konuştum ''24G2ZU'' modeli istediğimi yoksa eşdeğer farklı bir monitör önermelerini söyledim fakat umursayan yok...
Geçen konuda da bir arkadaş ''Eşdeğer bulunamazsa üst değer vermek zorundalar kanunen'' söylemişti... bu incehesap'ı nereye şikayet edebilirim ?
Bana ek olarak 5000 tl gibi bir ücret ödersem ürünü gönderebileceklerini söylüyorlar... Bozulan ürünüm daha yeni daha güncel istediğim ürün daha eski daha kötü fakat geri dönüş bile yapmadan alt modeli bana ertesi gün kargolamışlar şaka gibi...
Aradım tekrardan gönderin dediler... gönderim sağladım... 15.11.2024 de ürünün ikinci garanti süreci başladı... 26'sı oldu hala geri dönüş yapan yok... kaç defa aradım konuştum ''24G2ZU'' modeli istediğimi yoksa eşdeğer farklı bir monitör önermelerini söyledim fakat umursayan yok...
Geçen konuda da bir arkadaş ''Eşdeğer bulunamazsa üst değer vermek zorundalar kanunen'' söylemişti... bu incehesap'ı nereye şikayet edebilirim ?