❌İndirim Bitti! Samsung odyssey g3 27" monitör 3.709tl (DEPO)

KınalıKeçi

80+ Bronze
Katılım
3 Temmuz 2024
Mesajlar
1,049
Reaksiyon skoru
330
ghosting terimi bu monitörden çıkmamışmıydı ? @Tayfunns ghostingin mucidi değil mi ?
 

Depo ürünü aldıktan sonra kontrol etmekte fayda var

2K değil ama fiyatı iyi ofis için falan alınabilir.
5'den az kusurulu piksel varmış açıklamada öyle diyor önemsemeyen biri alabilir direk mantıksal
 

Depo ürünü aldıktan sonra kontrol etmekte fayda var

2K değil ama fiyatı iyi ofis için falan alınabilir.
Baya kronik problemli bir monitör, alınmaması lazım fiyat çok düsük olmadığı sürece bence.
 
Ghosting kralı
 
Bedava olsa almam. Sağlığa zararlı bu monitör.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,072
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top