Çözüldü✓ Ölü Piksel Test Sitesi Hatalı mı Yoksa Ekran Kartım mı Sıkıntılı?

ssh4

80+ Bronze
Katılım
10 Haziran 2024
Mesajlar
809
Reaksiyon skoru
325
Arkadaşlar dün yeni monitörüm tarafıma teslim edilmişti ve hemen ölü piksel testi yaptım ekranın üst çerçevesine yakın bir iz vardı sadece aşağıdaki siteden test etmiştim sonra değişim talebi oluşturdum ve gelip az önce aldılar. Farklı 2 siteden test ettiğimde bu iz yoktu belki renk tonu tam tutmuyordur diye yinede değiştirmek istedim neyse şimdi eski monitörü kullanmaya başladım aklıma geldi izi gösteren siteye tekrar girdim eski monitörümde de aynı iz çıktı sorun acaba sitede mi yoksa benim ekran kartımda mı bir sorun var nasıl anlarım yeni aldığım monitörde gitti iyice işler karıştı sitenin linkini bırakıyorum test edebilir misiniz sitede mi hata var?


WhatsApp Image 2026-05-10 at 18.53.50 (1).webpWhatsApp Image 2026-05-10 at 18.53.50.webp
 
test ettiniz mi hocam ona göre hepsiburada ile iletişime geçip durumu bildirecem
İki farklı siteden test ettiysen ikisindede varsa iade ettiğin monitörde sorun var mı bilemem ama attığın sitede sorun olduğundan eminim daha bir iki hafta önce aynı siteden test yaptığımda yukarıdaki bozulmayı farkedip attığım site üzerinden test yaptığımda bozulma olmadığını fark etmiştim. Eski monitörünle iki sitede test yap attığım sitede sorun olmadığını göreceksin.
 
İki farklı siteden test ettiysen ikisindede varsa iade ettiğin monitörde sorun var mı bilemem ama attığın sitede sorun olduğundan eminim daha bir iki hafta önce aynı siteden test yaptığımda yukarıdaki bozulmayı farkedip attığım site üzerinden test yaptığımda bozulma olmadığını fark etmiştim. Eski monitörünle iki sitede test yap attığım sitede sorun olmadığını göreceksin.
evet 2 monitörümle de attığım sitede aynı iz çıktı dediğiniz gibi farklı sitelerde çıkmadı hatta gri tonuna yakın uygulamalar açtım bilgisayardan acaba o iz gözükecek mi diye gözükmemişti yeni monitörde, teşekkür ederim hocam.
 
evet 2 monitörümle de attığım sitede aynı iz çıktı dediğiniz gibi farklı sitelerde çıkmadı hatta gri tonuna yakın uygulamalar açtım bilgisayardan acaba o iz gözükecek mi diye gözükmemişti yeni monitörde, teşekkür ederim hocam.
rica ederim.
 
Geri
Top