önümüzdeki 1.5 2 yılda çok fazla oyun cikacak santan monica capcom 2 3 yılda 1 1 tane oyun yapıyor artık ama naughtdog daha tlou3 ile ilgili hicbirsey duyurmadı2026 sonu ve 2027 yılında gelecek oyunlar tanıtılırken ağzım açık kaldı. Oyun endüstrisi bayağı bi gelişmiş. Bu sıralar en ufak şeyden bile şikayetçi olabilen oyuncuları memnun edebilmek kolay değil.
Gerek yok duyurmasına daha ya hafta sonu iki etkinlikte oynanabilecek kaliteli elle tutulur 20 oyun vardı nerdeyse. Bunları bitirinceye kadar bayağı bi süre geçecek.önümüzdeki 1.5 2 yılda çok fazla oyun cikacak santan monica capcom 2 3 yılda 1 1 tane oyun yapıyor artık ama naughtdog daha tlou3 ile ilgili hicbirsey duyurmadı
gta 6 yı es gec diğer hiçbir oyun tlou kadar hype olusturmazGerek yok duyurmasına daha ya hafta sonu iki etkinlikte oynanabilecek kaliteli elle tutulur 20 oyun vardı nerdeyse. Bunları bitirinceye kadar bayağı bi süre geçecek.