Hangi OLED Monitörü Tercih Etmeliyim?

32 4K lar eski nesil panel genelde. 27 4k olanlar 4. nesil QD oled. Panel + kaplama farkı var
bunun kaplaması 27 inç olanlardan daha iyi pg32ucdm3 gibi
ama satıcılar nasıl bilmiyorum
 
32 olması 4k için daha iyi bir seçenek olmazmı 9070 xt var bende
Yani 4K alabilirsin. Bende de 9070 xt var ama ben 2k oled tercih ettim. Pisman miyim değilim. Dedigim gibi 5070 ti alsaydım mfg hatrina 4k ga girerdim.
Ben su an 9070 xt yi saf kas ile kullanıyorum. Fsr+afmf açıp 4k da ne olur, görüntü bozulur mu gecikme artar mi bilmiyorun. Varsa deneyimleyen anlatsin
 
Yani 4K alabilirsin. Bende de 9070 xt var ama ben 2k oled tercih ettim. Pisman miyim değilim. Dedigim gibi 5070 ti alsaydım mfg hatrina 4k ga girerdim.
Ben su an 9070 xt yi saf kas ile kullanıyorum. Fsr+afmf açıp 4k da ne olur, görüntü bozulur mu gecikme artar mi bilmiyorun. Varsa deneyimleyen anlatsin
Şöyle söyleyeyim nvidia olarak söyleyeyim amd ye çeviririz. 4K DLSS Performance , 2K DLAA'dan daha iyi görüntü kalitesine sahip ve yakın fps değerleri veriyor. FSR AA , DLSS Q'ye denk olması lazım yani FSR Balanced ile falan 4K'da 2K FSR AA FPS'i alırsın genel olarak. Bu arada her zaman performance yada balanced kullanacaksın diye bir şey yok yeri gelir qualityde de oynarsın 9070XT raster olarak yeri geliyor daha iyi bile oluyor 5070Ti kıyasla tabi gene abartılacak bir fark yok ama PT falan sıkıntı iş. Kıasacası sadece FSR ile bile oynarsın çok büyük oranda 4K da
 
Şöyle söyleyeyim nvidia olarak söyleyeyim amd ye çeviririz. 4K DLSS Performance , 2K DLAA'dan daha iyi görüntü kalitesine sahip ve yakın fps değerleri veriyor. FSR AA , DLSS Q'ye denk olması lazım yani FSR Balanced ile falan 4K'da 2K FSR AA FPS'i alırsın genel olarak. Bu arada her zaman performance yada balanced kullanacaksın diye bir şey yok yeri gelir qualityde de oynarsın 9070XT raster olarak yeri geliyor daha iyi bile oluyor 5070Ti kıyasla tabi gene abartılacak bir fark yok ama PT falan sıkıntı iş. Kıasacası sadece FSR ile bile oynarsın çok büyük oranda 4K da
Nvidia da 4x mfg olayı da var önemli olan o değil mi. Amd de bu olay yok acaba ben mi bilmiyorum. Bi afmf var onun da kalitesi tartışılır . Ha Amd de mfg getirir mi bilemem.
Mesela FH6 üzerinden gideyim. 2K ultra ayarlarda Rt + fsr kapalı 160-210 arasi fps aliyorum saf kasta.4k da fsr ile birlikte ne kadar farkeder ki+ vram nereye kadar dayanir
 
Nvidia da 4x mfg olayı da var önemli olan o değil mi. Amd de bu olay yok acaba ben mi bilmiyorum. Bi afmf var onun da kalitesi tartışılır . Ha Amd de mfg getirir mi bilemem.
Mesela FH6 üzerinden gideyim. 2K ultra ayarlarda Rt + fsr kapalı 160-210 arasi fps aliyorum saf kasta.4k da fsr ile birlikte ne kadar farkeder ki+ vram nereye kadar dayanir
240 fps doldurmana gerek yok ki 120 fps olduğunda gayet akıcı oluyor zaten
ileride fps düşünce bi ekran kartı güncellersin
 
240 fps doldurmana gerek yok ki 120 fps olduğunda gayet akıcı oluyor zaten
ileride fps düşünce bi ekran kartı güncellersin
Yani tercih meselesi ne diyim. Ben kartın haddini bilerek kullanmayı tercih ettim. 2K da çok sıkıntı çekmeden, yok şunu açayım falan derdi olmadan oynayayım diye 2K Oled aldım. Youtube daki bu incelemeler ne kadar doğrudur değildir bilmiyorum ama 60-70 FPS ile 160-200 fps arasında bence çok fark var.
Bütçeden değil ama eğer siyah sistem toplasaydım 5070 Ti alırdım kesin. Gözüm kapalı da Tayfunun dediği gibi dalardım 4K ya.Çok seçenek vardı. Sistemi toplarken (Beyaz) en F/P Aero 5070 Ti vardı, onda da reddit te macun akıyor falan diye gözümü korkuttular,kaldık yine amd ye.
Doldurmana gerek yok diyorsun ama valla özellikle karanlık sahnelerde çok FPS farkı varsa Flickering i iliklerine kadar hissettiriyor. Freesync i kapatınca flicker olmuyor ama bu kez de yırtılmayı hissediyorsun.
Ha Allah nasip ederse, görürüz görmeyiz bilemem ama sonraki serilerde illa ki daha da gelişir 4K oyunculuk. O zaman girerim 4K Oled e
 
Bu bütçelerde 2K yerine 4K tercih et.25-30 arasında çok fazla 2K Monitör var. @Tayfunns Tayfun sana ne alman gerektiği konusunda yardımcı olur müsaitse
Knk sanırım Tayfun askere gitmiş? Geçen bende böyle tagledim biri gittiğini söyledi. Ne kadar doğru bilmiyorum.
 
Büyük ihtimal bende 2k oled alacağım dediğim gibi bu ayarlar içinde bir monitör öneriniz olursa sevinirim,
 
Yani tercih meselesi ne diyim. Ben kartın haddini bilerek kullanmayı tercih ettim. 2K da çok sıkıntı çekmeden, yok şunu açayım falan derdi olmadan oynayayım diye 2K Oled aldım. Youtube daki bu incelemeler ne kadar doğrudur değildir bilmiyorum ama 60-70 FPS ile 160-200 fps arasında bence çok fark var.
Bütçeden değil ama eğer siyah sistem toplasaydım 5070 Ti alırdım kesin. Gözüm kapalı da Tayfunun dediği gibi dalardım 4K ya.Çok seçenek vardı. Sistemi toplarken (Beyaz) en F/P Aero 5070 Ti vardı, onda da reddit te macun akıyor falan diye gözümü korkuttular,kaldık yine amd ye.
Doldurmana gerek yok diyorsun ama valla özellikle karanlık sahnelerde çok FPS farkı varsa Flickering i iliklerine kadar hissettiriyor. Freesync i kapatınca flicker olmuyor ama bu kez de yırtılmayı hissediyorsun.
Ha Allah nasip ederse, görürüz görmeyiz bilemem ama sonraki serilerde illa ki daha da gelişir 4K oyunculuk. O zaman girerim 4K Oled e
Dikey kullanınca akıyor hocam, dikey mi kullanıyorsunuz?
 
Dikey kullanınca akıyor hocam, dikey mi kullanıyorsunuz?
Ya sorma, orda bi panik yaptım, dediğin gibi dikeyde akıyormuş. ben standart kullanacaktım. Ama bi kere gördüm ya onu, bi de çok ani oldu sistem toplama işi. Dedim en iyi ol bildiğin yol. devam AMD den. Ama bu aralar ilk defa AMD can sıkmaya başladı ufaktan.
9070 xt yi biradere kilitleyip Nvidia ya geçesim var.
 
Sistemi toplarken (Beyaz) en F/P Aero 5070 Ti vardı, onda da reddit te macun akıyor falan diye gözümü korkuttular,kaldık yine amd ye
Aslında ptm7950 koyup geçecen baba

1780931865577.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Fps ile işim yok hikayeli oyunlar falan fh6
Yani bence bir görün 32 inç ile 27 inç iki monitoru kıyaslayın ona göre karar verirsiniz
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top