Yorgun_Ayi2
80+
- Katılım
- 18 Ağustos 2023
- Mesajlar
- 274
- Reaksiyon skoru
- 25
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
Fps ile işim yok hikayeli oyunlar falan fh632 inç kimine büyük geliyor FPS oynayacaksan falan ben 27 inc alirdim
Fps ile işim yok hikayeli oyunlar falan fh632 inç kimine büyük geliyor FPS oynayacaksan falan ben 27 inc alirdim
32 4K lar eski nesil panel genelde. 27 4k olanlar 4. nesil QD oled. Panel + kaplama farkı var
Yani 4K alabilirsin. Bende de 9070 xt var ama ben 2k oled tercih ettim. Pisman miyim değilim. Dedigim gibi 5070 ti alsaydım mfg hatrina 4k ga girerdim.32 olması 4k için daha iyi bir seçenek olmazmı 9070 xt var bende
Şöyle söyleyeyim nvidia olarak söyleyeyim amd ye çeviririz. 4K DLSS Performance , 2K DLAA'dan daha iyi görüntü kalitesine sahip ve yakın fps değerleri veriyor. FSR AA , DLSS Q'ye denk olması lazım yani FSR Balanced ile falan 4K'da 2K FSR AA FPS'i alırsın genel olarak. Bu arada her zaman performance yada balanced kullanacaksın diye bir şey yok yeri gelir qualityde de oynarsın 9070XT raster olarak yeri geliyor daha iyi bile oluyor 5070Ti kıyasla tabi gene abartılacak bir fark yok ama PT falan sıkıntı iş. Kıasacası sadece FSR ile bile oynarsın çok büyük oranda 4K daYani 4K alabilirsin. Bende de 9070 xt var ama ben 2k oled tercih ettim. Pisman miyim değilim. Dedigim gibi 5070 ti alsaydım mfg hatrina 4k ga girerdim.
Ben su an 9070 xt yi saf kas ile kullanıyorum. Fsr+afmf açıp 4k da ne olur, görüntü bozulur mu gecikme artar mi bilmiyorun. Varsa deneyimleyen anlatsin
Nvidia da 4x mfg olayı da var önemli olan o değil mi. Amd de bu olay yok acaba ben mi bilmiyorum. Bi afmf var onun da kalitesi tartışılır . Ha Amd de mfg getirir mi bilemem.Şöyle söyleyeyim nvidia olarak söyleyeyim amd ye çeviririz. 4K DLSS Performance , 2K DLAA'dan daha iyi görüntü kalitesine sahip ve yakın fps değerleri veriyor. FSR AA , DLSS Q'ye denk olması lazım yani FSR Balanced ile falan 4K'da 2K FSR AA FPS'i alırsın genel olarak. Bu arada her zaman performance yada balanced kullanacaksın diye bir şey yok yeri gelir qualityde de oynarsın 9070XT raster olarak yeri geliyor daha iyi bile oluyor 5070Ti kıyasla tabi gene abartılacak bir fark yok ama PT falan sıkıntı iş. Kıasacası sadece FSR ile bile oynarsın çok büyük oranda 4K da
240 fps doldurmana gerek yok ki 120 fps olduğunda gayet akıcı oluyor zatenNvidia da 4x mfg olayı da var önemli olan o değil mi. Amd de bu olay yok acaba ben mi bilmiyorum. Bi afmf var onun da kalitesi tartışılır . Ha Amd de mfg getirir mi bilemem.
Mesela FH6 üzerinden gideyim. 2K ultra ayarlarda Rt + fsr kapalı 160-210 arasi fps aliyorum saf kasta.4k da fsr ile birlikte ne kadar farkeder ki+ vram nereye kadar dayanir
Yani tercih meselesi ne diyim. Ben kartın haddini bilerek kullanmayı tercih ettim. 2K da çok sıkıntı çekmeden, yok şunu açayım falan derdi olmadan oynayayım diye 2K Oled aldım. Youtube daki bu incelemeler ne kadar doğrudur değildir bilmiyorum ama 60-70 FPS ile 160-200 fps arasında bence çok fark var.240 fps doldurmana gerek yok ki 120 fps olduğunda gayet akıcı oluyor zaten
ileride fps düşünce bi ekran kartı güncellersin
Knk sanırım Tayfun askere gitmiş? Geçen bende böyle tagledim biri gittiğini söyledi. Ne kadar doğru bilmiyorum.Bu bütçelerde 2K yerine 4K tercih et.25-30 arasında çok fazla 2K Monitör var. @Tayfunns Tayfun sana ne alman gerektiği konusunda yardımcı olur müsaitse
Ulaşmamız lazım olmaz böyleKnk sanırım Tayfun askere gitmiş? Geçen bende böyle tagledim biri gittiğini söyledi. Ne kadar doğru bilmiyorum.
Dikey kullanınca akıyor hocam, dikey mi kullanıyorsunuz?Yani tercih meselesi ne diyim. Ben kartın haddini bilerek kullanmayı tercih ettim. 2K da çok sıkıntı çekmeden, yok şunu açayım falan derdi olmadan oynayayım diye 2K Oled aldım. Youtube daki bu incelemeler ne kadar doğrudur değildir bilmiyorum ama 60-70 FPS ile 160-200 fps arasında bence çok fark var.
Bütçeden değil ama eğer siyah sistem toplasaydım 5070 Ti alırdım kesin. Gözüm kapalı da Tayfunun dediği gibi dalardım 4K ya.Çok seçenek vardı. Sistemi toplarken (Beyaz) en F/P Aero 5070 Ti vardı, onda da reddit te macun akıyor falan diye gözümü korkuttular,kaldık yine amd ye.
Doldurmana gerek yok diyorsun ama valla özellikle karanlık sahnelerde çok FPS farkı varsa Flickering i iliklerine kadar hissettiriyor. Freesync i kapatınca flicker olmuyor ama bu kez de yırtılmayı hissediyorsun.
Ha Allah nasip ederse, görürüz görmeyiz bilemem ama sonraki serilerde illa ki daha da gelişir 4K oyunculuk. O zaman girerim 4K Oled e
Ya sorma, orda bi panik yaptım, dediğin gibi dikeyde akıyormuş. ben standart kullanacaktım. Ama bi kere gördüm ya onu, bi de çok ani oldu sistem toplama işi. Dedim en iyi ol bildiğin yol. devam AMD den. Ama bu aralar ilk defa AMD can sıkmaya başladı ufaktan.Dikey kullanınca akıyor hocam, dikey mi kullanıyorsunuz?
Aslında ptm7950 koyup geçecen babaSistemi toplarken (Beyaz) en F/P Aero 5070 Ti vardı, onda da reddit te macun akıyor falan diye gözümü korkuttular,kaldık yine amd ye
Yani bence bir görün 32 inç ile 27 inç iki monitoru kıyaslayın ona göre karar verirsinizFps ile işim yok hikayeli oyunlar falan fh6