Yozgatlııı
80+ Gold
- Katılım
- 18 Mart 2022
- Mesajlar
- 6,155
- Reaksiyon skoru
- 1,802
Matematikten yıllar boyu kaldım ama girmedim, şimdi de matematik ve fizikten kalıyorum 50 altı not. 2. bir ders daha olduğu için sorumluluğa girmek zorunlu mu? kaçış yolumuz yokmudur.
Birde hem mat hem fizik sorumluluğunamı giriyorum
Birde hem mat hem fizik sorumluluğunamı giriyorum