Sorumluluk Sınavlarına Girmem Gerekir mi?

Yozgatlııı

80+ Gold
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
6,155
Reaksiyon skoru
1,802
Matematikten yıllar boyu kaldım ama girmedim, şimdi de matematik ve fizikten kalıyorum 50 altı not. 2. bir ders daha olduğu için sorumluluğa girmek zorunlu mu? kaçış yolumuz yokmudur.
Birde hem mat hem fizik sorumluluğunamı giriyorum
 
lisede ortalama ile geçilmeyen sınavına girmen zorunlu olan sınavları vermen gerekir yoksa mezun olamazsın
 
mezun olamazsan burada bize soru sorma o zaman
:D hocam kaç kere müdür yardımcısı ile konuştuk sistemde tek dersten kalınca sorumluluğa girmiyorsunuz, yanlış bilgi verip üstüne neden fevri konuşursunuz ki? :D 8 kere demede 8 kere tek dersten yani kısacası lise hayatım boyunca tek dersten kaldığım için kaptın mı olayı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

lisede ortalama ile geçilmeyen sınavına girmen zorunlu olan sınavları vermen gerekir yoksa mezun olamazsın
Ayrıyetten cümlenizi anlayamadım, mezun olunmayacağını herkes biliyor zaten sorum o yönde değil ki :D
 
Matematikten yıllar boyu kaldım ama girmedim, şimdi de matematik ve fizikten kalıyorum 50 altı not. 2. bir ders daha olduğu için sorumluluğa girmek zorunlu mu? kaçış yolumuz yokmudur.
Birde hem mat hem fizik sorumluluğunamı giriyorum
Eğer tek dersten kalırsan sorumluluğa girmezsin bizzat yaşandı deneyimlendi.
2 yada 3 dersten kalırsan kaldığın derslerin sorumluluğuna girersin.
4 veya daha fazla dersten kalırsan sınıfta kalırsın.
 
Eğer tek dersten kalırsan sorumluluğa girmezsin bizzat yaşandı deneyimlendi.
2 yada 3 dersten kalırsan kaldığın derslerin sorumluluğuna girersin.
4 veya daha fazla dersten kalırsan sınıfta kalırsın.
hocam her şey fiziğe bağlı o zaman inşallah geçerim peki kaldık diyelim hocam bu dönemmi sınava giriyorum karneden önce ve komple o dönemin soruları sorulacak değil mi bana
 
hocam her şey fiziğe bağlı o zaman inşallah geçerim peki kaldık diyelim hocam bu dönemmi sınava giriyorum karneden önce ve komple o dönemin soruları sorulacak değil mi bana
eğer bu yıl 2 yada 3 dersten kalırsanız sınava önümüzdeki yıl giriyorsunuz ama bu yılın konularında sorumlu şekilde giriyorsunuz.
toplam 3 hakkınız var 1. sınav 1. dönemin başında 2. sınav 1. dönemin sonunda 3. sınav 2. dönemin sonunda yapılıyor herhangi birisinde sınavı geçerseniz sorumluluğunuz kalkıyor.
 
eğer bu yıl 2 yada 3 dersten kalırsanız sınava önümüzdeki yıl giriyorsunuz ama bu yılın konularında sorumlu şekilde giriyorsunuz.
toplam 3 hakkınız var 1. sınav 1. dönemin başında 2. sınav 1. dönemin sonunda 3. sınav 2. dönemin sonunda yapılıyor herhangi birisinde sınavı geçerseniz sorumluluğunuz kalkıyor.
hocam yani kaldığım sene değil de esonraki sene giriyorum yani 12 de zibilyon tane ders ile uğraşırken birde bunlar çıkacak kafayı yersin ya. matta 40 fizik 45 46 ile kalıyorum hocalarda en kıl tiplerden geçmek imkansız
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

eğer bu yıl 2 yada 3 dersten kalırsanız sınava önümüzdeki yıl giriyorsunuz ama bu yılın konularında sorumlu şekilde giriyorsunuz.
hocam peki diyelim sorumlu olduk 11. sınıfta 12 ye geçtik 11 sınıf tamamından mı sorumluyuz yoksa kaldığımız dönenmi misal veiryorum 2. dönem 1. yazılı sınavından gibi
 
hocam yani kaldığım sene değil de esonraki sene giriyorum yani 12 de zibilyon tane ders ile uğraşırken birde bunlar çıkacak kafayı yersin ya. matta 40 fizik 45 46 ile kalıyorum hocalarda en kıl tiplerden geçmek imkansız
Sizin okulunuzu bilmiyorum ama eğer okulda sıkıntılı bir tip değilseniz ve seneye sadece 2 sorumluluğunuz olursa muhtemelen sizi onlar geçirirler. En azından bizim okulda öyle yapıyorlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hocam yani kaldığım sene değil de esonraki sene giriyorum yani 12 de zibilyon tane ders ile uğraşırken birde bunlar çıkacak kafayı yersin ya. matta 40 fizik 45 46 ile kalıyorum hocalarda en kıl tiplerden geçmek imkansız
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam peki diyelim sorumlu olduk 11. sınıfta 12 ye geçtik 11 sınıf tamamından mı sorumluyuz yoksa kaldığımız dönenmi misal veiryorum 2. dönem 1. yazılı sınavından gibi
Tüm senenin konularından.
 
Sizin okulunuzu bilmiyorum ama eğer okulda sıkıntılı bir tip değilseniz ve seneye sadece 2 sorumluluğunuz olursa muhtemelen sizi onlar geçirirler. En azından bizim okulda öyle yapıyorlar.
değilim hocam müzikten sorumluluğa girdim imamhatipten geçtiğim için geçirdiler direkt
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tüm senenin konularından.
belayı bulduk o zaman hocma bazıları hiç geçemezsin çok zor diyorlar bazıalr ısınavın aynısını soruyorlar zaten felan gibi eşylert dedi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,591
Mesajlar
11,078,646
Üyeler
198,154
Son üye
hzm.
Geri
Top