Masaüstü Bilgisayar Sinyal Yok Hatası

Ephesus

80+
Katılım
4 Ağustos 2021
Mesajlar
388
Reaksiyon skoru
109
Her türlü kabloyu değiştirdim ramleri çıkartıp taktım bios pilini söküp taktım girişler doğru tek ramle ve ramsiz denedim anakartın üstündeki Dram Ve cpu ışıkları sürekli yanık kalıyor yapay zekanın dediğine göre hata ışığıymış onlar ne yapmam gerekiyor yardım edin ekran kartıda doğru şuan.
 
Bilgisayarı 5 6 ay kadar kaldırmıştım tekrar kurunca oldu öncesinde sorun yoktu Bilgisayarda.
 
Bilgisayarı 5 6 ay kadar kaldırmıştım tekrar kurunca oldu öncesinde sorun yoktu Bilgisayarda.
Bilgisayar açılıyor ama görüntü gelmiyor değil mi ? Bende de olmuştu ekran kartının anakarttaki girişi arızalanmıştı işlemcide grafik kartı varsa anakarta bağla görüntüyü oradan dene. Eğer orada da gelmiyorsa anakart zarar görmüş olabilir bi çok sorun olabilir aslında yapay zekayla test ediyormuşsun zaten muhtemelen ekran kartıyla ilgili bir sorundur veya onun girişiyle.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: VeVx
Bilgisayar açılıyor ama görüntü gelmiyor değil mi ? Bende de olmuştu ekran kartının anakarttaki girişi arızalanmıştı işlemcide grafik kartı varsa anakarta bağla görüntüyü oradan dene. Eğer orada da gelmiyorsa anakart zarar görmüş olabilir bi çok sorun olabilir aslında yapay zekayla test ediyormuşsun zaten muhtemelen ekran kartıyla ilgili bir sorundur veya onun girişiyle.
Hocam şöyle söyleyim ramleri komple söktüm ve öyle açtım yine o iki ışık yanıyor sorun ekran kartının soketinde herhalde dediğiniz gibi
 
Hocam şöyle söyleyim ramleri komple söktüm ve öyle açtım yine o iki ışık yanıyor sorun ekran kartının soketinde herhalde dediğiniz gibi
Bende öyle oldu şansın varsa başka bir kart takıp denemen lazım yoksa test etmeden bilemeyiz.
 
Her türlü kabloyu değiştirdim ramleri çıkartıp taktım bios pilini söküp taktım girişler doğru tek ramle ve ramsiz denedim anakartın üstündeki Dram Ve cpu ışıkları sürekli yanık kalıyor yapay zekanın dediğine göre hata ışığıymış onlar ne yapmam gerekiyor yardım edin ekran kartıda doğru şuan.
Sistemi yazsaniz daha iyi olur . Amd am5 islemci mi kullaniyorsunuz ve kullaniyorsaniz modeli ne , anakart hangisinden
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,360
Mesajlar
11,076,396
Üyeler
198,111
Son üye
smileeclk
Geri
Top