Vatanda da geceleri düşüyor 5060Ti.itopya vatan vs
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
eyw kral nvidia alasım var benimde 5060 yetersiz kalır ilerrleyen süreç içinde 16 alıp kafam rahat olsunn değiştirmekle uğraşmıyayım diyorum
Vatanda da geceleri düşüyor 5060Ti.itopya vatan vs
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
eyw kral nvidia alasım var benimde 5060 yetersiz kalır ilerrleyen süreç içinde 16 alıp kafam rahat olsunn değiştirmekle uğraşmıyayım diyorum
İnsanlar cudayı abartıyor başka bir şey yok bilmeyende sazan gibi atlıyor önerenlerin çoğu hayatında render almamış adamlar orda burda 2-3 bilgi görüp ellerindeki kartın firmasını allayıp pullamak için konuşuyor zaten genelde laf anlamıyorlar ondan uğraşmaya deymiyor öyleleriyleÜst seviye render yapmayacaksınız ikisi de üzmez. Amd sanki render hiç yapmıyor gibi yorumlar görüyorum Nvidia 5 saniye de yapıyorsa amd 7-8 saniye de yapar kötü değil ama en iyisi de değil.
edit iş için nvidia tarafı. çekirdek teknoloji ve uyum açısından iş kolaylaştırıyor. ama oyun oynayacğım diyorsan 9060xtmerhaba video edit için 5060 mı 9060xt 16 gb mı mantıklı ? arada da oyun oynuyorum işlemci r7 9700x ram 32gb 6000mhz cl 30 5060 8 gb rtx studio var ama 9060xt 16gb vram sizce ileriye dönük hangisi ?