Merhaba elektro gitar çalmaya başlamak öğrenmek istiyorum giriş seviyesi ikinci el de olur Ankara içi bi tane midex grx-300 ve 25w amfi buldum amfiyle beraber 6.5kya koymuş alınır mı ?
Bilgisayarın var ise SIFIR* Donner Dlp 124 + Ses kartı kombosu yapıp benim gibi bir setup kurabilirsin 8k fiyatı vardı gitarın en ucuz alabileceğin mantıklı gitarlardan biridir kesinlikle klavyesi olsun tonları olsun güzel gitar şubatın başından beri kullanıyorum 5 ay oldu m auido m track solo ses kartım var crack indirdiğim sonsuz kombinasyonlar yapabileceğin amplitube 5 uygulamasını kullanıyorum hatta profilimde video paylaştım fakat orda kayıt için kullandığım reaper uygulamasını çözemediğimden dolayı ses çok kötü çıkmış şimdi amplitube üzerinden kayıt almaya başlıyorum yakın zamanda onlarıda profilde paylaşacağım
bilgisayarım var ama bütcem 8k civarında gitar suan sadece 8.5k 1.5-2kya ses kartı alabilir miyim ki bilgisayarımda ses sistemi var aslında ama kaliteli bi şekilde vereceğine güvenmiyorum ses kartının ne işe yaradığını cok bilmiyorum ama güzel öneri olabilir alabilirim memnun musun
bilgisayarım var ama bütcem 8k civarında gitar suan sadece 8.5k 1.5-2kya ses kartı alabilir miyim ki bilgisayarımda ses sistemi var aslında ama kaliteli bi şekilde vereceğine güvenmiyorum ses kartının ne işe yaradığını cok bilmiyorum ama güzel öneri olabilir alabilirim memnun musun
Dediğim gibi telleri pek güzel değil sadece onlarda patlayana kadar kullansan iyi götürür 5 aydır sert sert çalmama rağmen patlamadılar sadece tel çıkartmıştım temizlemek için orda yanlış takmıştım arkadaşla düzeltirken ince telin ucu koptu burguya dolanmıyordu o yüzden yeni tel seti aldım gayet memnunum 2 e telide ddarrio xl takılı amfiye benim param yetmedi açıkçası o yüzden ses kartında buldum çözümü hem bir sürü simulasyonlar var aradığım tonları bulabiliyorum
2. El Squier bakmanı öneririm Fenderin alt markası amfi olarak nux'un uygun fiyata 2. el amfileri vardı simulasyonları olan onlara bakabilirsin veya bütçeni çıkarabilirsen blackstar idcore v3 / v4 almanı öneririm
Merhaba 8 bine bi tane donner dst 152 buldum ikinci elden yanında 5w amfi de veriyor set halinde biseyler daha veriyor alınır mı bi mağazanınmış sanırsam sahibindende satılıyor markası modeli iyi mi sizce?
Merhaba 8 bine bi tane donner dst 152 buldum ikinci elden yanında 5w amfi de veriyor set halinde biseyler daha veriyor alınır mı bi mağazanınmış sanırsam sahibindende satılıyor markası modeli iyi mi sizce?
Kore manyetikliymiş dore müzikte öyle yazıyor hss olması ve 7 kanallı olması gayet güzel bir başlangıç gitarı olur ve gül ağacı klaveyside varmış müthiş duruyor donner zaten fp markası kendimde kullanıyorum kesinlikle alınır bu fiyatta yanında amfiside varmış muhtemelen kendi setin içindeki donner amfidir telefon uygulaması ile güzel tonlar elde edilebilir şimdiden hayırlı olsun eğer sıfırsa çok iyi değilse kırığı çatlağı göçüğü yapıştırması varmı dikkatli bakmak gerekiyor sapta herhangi bir işlem varsa sıkıntı çıkartabilir