Sıvı Soğutucu Önerileri: Bütçe 2k-3k

pembiş kasaya sıvı soğutucu önerisi yapabilir misiniz bütçe 2k-3k
kasa : https://www.itopya.com/thermaltake-...-usb-32-bubble-pink-atx-mid-tower-kasa_u30368

evet beyler yaptım aldım o pembişi
https://www.akakce.com/islemci-sogu...-rgb-360mm-sivi-sogutma-fiyati,173882596.html biraz daha çıkarsa 360mm bu
https://www.akakce.com/islemci-sogu...m-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,267675227.html çıkmazsa bu hocamda o kasaya 360mm yakışır bence almışken 360 alın birde sistem siyah mı yoksa beyaz mı
 
https://www.akakce.com/islemci-sogu...-rgb-360mm-sivi-sogutma-fiyati,173882596.html biraz daha çıkarsa 360mm bu
https://www.akakce.com/islemci-sogu...m-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,267675227.html çıkmazsa bu hocamda o kasaya 360mm yakışır bence almışken 360 alın birde sistem siyah mı yoksa beyaz mı
pembeye beyaz gider diye düşündüm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

https://www.akakce.com/islemci-sogu...-rgb-360mm-sivi-sogutma-fiyati,173882596.html biraz daha çıkarsa 360mm bu
https://www.akakce.com/islemci-sogu...m-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,267675227.html çıkmazsa bu hocamda o kasaya 360mm yakışır bence almışken 360 alın birde sistem siyah mı yoksa beyaz mı
4k için biraz daha beklemem lazım gibi
 
Sıvı soğutucu ucuza kaçılacak bir şey değil maalesef, bütçeniz kısıtlıysa beklemenizi öneririm, bir pompa arızası yapsa bir kaçak yapsa sisteminizi çöp edebilir. Kullanacağınız işlemci nedir bu arada ?
 
pembeye beyaz gider diye düşündüm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


4k için biraz daha beklemem lazım gibi
hocam bekleyin almışken 360mm alın diğer türlü esnetik durmaz
 
hocam bekleyin almışken 360mm alın diğer türlü esnetik durmaz
bakalım cuma gecesi şans yüzümüze vuracak mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ağınız işlemci nedir bu
r5 - 7600 reis sıvı soğutucu sistemi çöp edecek kadar ileri düzeymi ya açabilir misin rica etsem işlemciye sıvı soğutma gerekmiyor sırf kasa görünüşü için alıyorum o kadar tehlike varsa almam kule tipi alrım
 
bakalım cuma gecesi şans yüzümüze vuracak mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


r5 - 7600 reis sıvı soğutucu sistemi çöp edecek kadar ileri düzeymi ya açabilir misin rica etsem işlemciye sıvı soğutma gerekmiyor sırf kasa görünüşü için alıyorum o kadar tehlike varsa almam kule tipi alrım
yani biraz yanlış bi algı eskiden evet borularda veya pompada sorun oluyordu ama şuan öyle sorunlar yok tabi no name bi markada yaşayabilirsiniz ama bilindik ve kendini kanıtlamış markalarda yaşamazsınız imkansız mı değil ama düşük bi yüzde :)
 
yani biraz yanlış bi algı eskiden evet borularda veya pompada sorun oluyordu ama şuan öyle sorunlar yok tabi no name bi markada yaşayabilirsiniz ama bilindik ve kendini kanıtlamış markalarda yaşamazsınız imkansız mı değil ama düşük bi yüzde :)
acaba kuletipi alıp görsel içinde sadece argb fan mı baksam nasıl bir öneriniz var
 
kule tiplerinden daha iyi soğutur, kalite olarak nasıldır dersen yeni bir marka ama yorumlar iyi şimdilik.
knk araştırdım da bir şey bulamadım gerçekten iyiyse bu alınır yaa
 
yani biraz yanlış bi algı eskiden evet borularda veya pompada sorun oluyordu ama şuan öyle sorunlar yok tabi no name bi markada yaşayabilirsiniz ama bilindik ve kendini kanıtlamış markalarda yaşamazsınız imkansız mı değil ama düşük bi yüzde :)
Evet hocam ben de bilindik kaliteli bir marka almayı bekleyin ya da hiç almayın diyorum. Kule tipi soğutucunun en kötüsünü de alsanız zarar görme ihtimaliniz zayıf ama sıvı soğutucu öyle değil. Sisteme 50-60-70k harcayıp pompadan 2-3bin ucuza kaçmak bana mantıklı gelmiyor. Zaten 7600ün sıvı soğutmaya ihtiyacı da olmaz. Ben olsam iyi bir kule tipi işlemci alıp geçerdim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bakalım cuma gecesi şans yüzümüze vuracak mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


r5 - 7600 reis sıvı soğutucu sistemi çöp edecek kadar ileri düzeymi ya açabilir misin rica etsem işlemciye sıvı soğutma gerekmiyor sırf kasa görünüşü için alıyorum o kadar tehlike varsa almam kule tipi alrım
Bugün aldığınızda iyi gibi görünen soğutucu 1yıl sonra radyatöründe çatlama olursa, pompası arızalanırsa veya hortumunda kaçak olursa sistemi çöp edebilir. Bu dediklerim düşük ihtimal gibi görünüyor ama ben olsam ucuz sıvı soğutma alıp o riske girmezdim.
 
Geri
Top