9060XT ara ara 20k ya düşüyor. 5060Ti 16 gb'ı 26k aşşasına bayadır görmüyorum indirim yemeyen tek ekran kartı ne hikmetse. 9060xt yi 20k civarına almanı tavsiye ederim.Arkadaşlar Am5 sistem toplamaya başladım, cpu Ryzen 5 7500f olacak. Rx 9060 xt 22-23 bin bantlarında, 5060 ti ise 27-28 gibi bulunabiliyor. Sizce hangisi daha mantıklı olur, indirim vs. olur mu?
Hocam aslında 9060 xt 21000'e var da taksit sadece axess ve 3 taksit; 20-21'e 6/9 taksit gibi bulsam alacağım gibi de bakalım.9060XT ara ara 20k ya düşüyor. 5060Ti 16 gb'ı 26k aşşasına bayadır görmüyorum indirim yemeyen tek ekran kartı ne hikmetse. 9060xt yi 20k civarına almanı tavsiye ederim.
hepsiburadaya gelir ya 1 2 hafta bekle.Hocam aslında 9060 xt 21000'e var da taksit sadece axess ve 3 taksit; 20-21'e 6/9 taksit gibi bulsam alacağım gibi de bakalım.
Hocam orası öyle de 3 5 3 5 artıra artıra 5090'a kadar gideriz5060ti 16 neredeyse 5070 parasına satılıyor 3 5 arttırıp 5070 almak daha mantıklı olur. 9060XT 16 daha mantıklı bütçe kısıtlıysa.
Aynen durum buHocam orası öyle de 3 5 3 5 artıra artıra 5090'a kadar gideriz![]()
harbiden öyle. 9060xt 16gb alayım diyorsun sonra 3 5 koyup 5060ti mı alsam diyon sonra 3 5 daha koyup 5070 diyon sonra 1 2 daha ekliyim 9070xt alayım ondan sonra bi 10 lira daha koyıyım 5070ti alayım diyosunHocam orası öyle de 3 5 3 5 artıra artıra 5090'a kadar gideriz![]()
9070 gre geliyor 25-26 bandında onu bekleyinArkadaşlar Am5 sistem toplamaya başladım, cpu Ryzen 5 7500f olacak. Rx 9060 xt 22-23 bin bantlarında, 5060 ti ise 27-28 gibi bulunabiliyor. Sizce hangisi daha mantıklı olur, indirim vs. olur mu?
Ne zaman hocam? Bir de geliyor derken?9070 gre geliyor 25-26 bandında onu bekleyin
9060xt tabikide 5060ti yüzde 10 daha performanslıydı herhalde ama yüzde 10 fark için 5 6k para verilmezArkadaşlar Am5 sistem toplamaya başladım, cpu Ryzen 5 7500f olacak. Rx 9060 xt 22-23 bin bantlarında, 5060 ti ise 27-28 gibi bulunabiliyor. Sizce hangisi daha mantıklı olur, indirim vs. olur mu?
Teşekkürler hocam, ben de o yöndeyim de ray tracing falan muhabbetine acaba rtx mi alsam dedim.9060xt tabikide 5060ti yüzde 10 daha performanslıydı herhalde ama yüzde 10 fark için 5 6k para verilmez
Ne zaman hocam? Bir de geliyor derken?
gaming gecesine bak yarın 22.00 da o zaman geliyo . ray tracing amd dede var iyi iş cıkarıyor ben kullanıyorumTeşekkürler hocam, ben de o yöndeyim de ray tracing falan muhabbetine acaba rtx mi alsam dedim.