korkusuzberitan
80+
- Katılım
- 4 Haziran 2022
- Mesajlar
- 407
- Reaksiyon skoru
- 53
Merhaba arkadaşlar,
Anakart ihtiyacım var. Tercihen siyah olması daha iyi olur. X870E olması daha avantajlı. Bütçe 40K kadar çıkabilirim, ASUS olması önceliğim, klavyem, monitörüm vs asus olduğu için Aura Sync den kontrol sağlayabileyim. Ancak daha avantajlı markalar ve modeller varsa onlara da bakmak isterim.
Oyun, ofis için kullanılacak.
Anakart ihtiyacım var. Tercihen siyah olması daha iyi olur. X870E olması daha avantajlı. Bütçe 40K kadar çıkabilirim, ASUS olması önceliğim, klavyem, monitörüm vs asus olduğu için Aura Sync den kontrol sağlayabileyim. Ancak daha avantajlı markalar ve modeller varsa onlara da bakmak isterim.
Oyun, ofis için kullanılacak.