chainfoot 80+ Katılım 20 Aralık 2025 Mesajlar 356 Reaksiyon skoru 80 15 Haziran 2026 #1 13 bin tl var 2k 1080 p farketmez sadece huksek hz (300)yeterli düşük ms ve iyi panel olması renkleri falan güzel olması yeter önerilerinizi bekliyorum
13 bin tl var 2k 1080 p farketmez sadece huksek hz (300)yeterli düşük ms ve iyi panel olması renkleri falan güzel olması yeter önerilerinizi bekliyorum
K khrytix 80+ Katılım 10 Haziran 2026 Mesajlar 41 Reaksiyon skoru 14 15 Haziran 2026 #2 https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-asus-tuf-gaming-vg27aqm5a-27-0-3-ms-2k-ips-300-hz-oyuncu-u-fiyati,1024047847.html
https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-asus-tuf-gaming-vg27aqm5a-27-0-3-ms-2k-ips-300-hz-oyuncu-u-fiyati,1024047847.html
I iAndele 80+ Katılım 6 Şubat 2024 Mesajlar 5 Reaksiyon skoru 0 15 Haziran 2026 #3 ikinci el arıyorsanız asus tuf 260hz 2k mönitör satıyorum 9.500 bine
Styx 80+ Bronze Katılım 8 Haziran 2020 Mesajlar 1,845 Reaksiyon skoru 676 15 Haziran 2026 #4 Ölü piksel vs. çıkarsa iade ederim 3-5 gün uğraştırsa da bana sıkıntı olmaz derseniz bu ürün güzel. https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-ktc-h27e6-27-1-ms-2k-pivot-ips-300-hz-oyuncu-u-fiyati,1267716702.html
Ölü piksel vs. çıkarsa iade ederim 3-5 gün uğraştırsa da bana sıkıntı olmaz derseniz bu ürün güzel. https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-ktc-h27e6-27-1-ms-2k-pivot-ips-300-hz-oyuncu-u-fiyati,1267716702.html
chainfoot 80+ Katılım 20 Aralık 2025 Mesajlar 356 Reaksiyon skoru 80 15 Haziran 2026 Konu Sahibi Konu Sahibi #5 iAndele yazmış: ikinci el arıyorsanız asus tuf 260hz 2k mönitör satıyorum 9.500 bine Devamı için tıklayın... Hocam 0 düşünüyorum
iAndele yazmış: ikinci el arıyorsanız asus tuf 260hz 2k mönitör satıyorum 9.500 bine Devamı için tıklayın... Hocam 0 düşünüyorum
E Emir87 80+ Bronze Katılım 24 Mart 2026 Mesajlar 735 Reaksiyon skoru 224 15 Haziran 2026 #6 Styx yazmış: Ölü piksel vs. çıkarsa iade ederim 3-5 gün uğraştırsa da bana sıkıntı olmaz derseniz bu ürün güzel. https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-ktc-h27e6-27-1-ms-2k-pivot-ips-300-hz-oyuncu-u-fiyati,1267716702.html Devamı için tıklayın... Bu modelde sorunlar var diye hatırlıyorum
Styx yazmış: Ölü piksel vs. çıkarsa iade ederim 3-5 gün uğraştırsa da bana sıkıntı olmaz derseniz bu ürün güzel. https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-ktc-h27e6-27-1-ms-2k-pivot-ips-300-hz-oyuncu-u-fiyati,1267716702.html Devamı için tıklayın... Bu modelde sorunlar var diye hatırlıyorum
chainfoot 80+ Katılım 20 Aralık 2025 Mesajlar 356 Reaksiyon skoru 80 15 Haziran 2026 Konu Sahibi Konu Sahibi #7 Emir87 yazmış: Bu modelde sorunlar var diye hatırlıyorum Devamı için tıklayın... Hocam siz ne önerirsiniz
Emir87 yazmış: Bu modelde sorunlar var diye hatırlıyorum Devamı için tıklayın... Hocam siz ne önerirsiniz