Yav brom cıkalı sene olmus neredeyse daha gelecekte gelecek. Gelse ne gelmese ne yazılımsal olarak 3. Parti uygulamalarla kullanabiliyosun zaten. Ki gelse bile kaç oyunda orjin fsr 4 destegi var yine 3. Parti uygulamaya gebe kalacan.
Öncelikle 5060lının fiyatı gercekse bedava ben 32k olarak gordum. Onu al gec. Şöyle 6000 serisinde ciddi optimizasyon problemleri var yapımcılar ugrasıpta bu kartlara optimizasyon yapmıyor. Hatta amd bile bu kartlara driver destegini kesmisti bir ara. Öte yandam nvidia ise hala 1650 lere bile driver destegi saglıyor. 2 elde satılabilirlik konusunda nvidia daha iyi cok alıcısı cıkmaz amdnin. 6800üm ile yaşadığım sorunların videolarını ve servis kayıtlarını atabilirim istersen. Ha 3080ti ın miningli olması yüksek ihtimal termallere bakarak alt
Öncelikle 5060lının fiyatı gercekse bedava ben 32k olarak gordum. Onu al gec. Şöyle 6000 serisinde ciddi optimizasyon problemleri var yapımcılar ugrasıpta bu kartlara optimizasyon yapmıyor. Hatta amd bile bu kartlara driver destegini kesmisti bir ara. Öte yandam nvidia ise hala 1650 lere bile driver destegi saglıyor. 2 elde satılabilirlik konusunda nvidia daha iyi cok alıcısı cıkmaz amdnin. 6800üm ile yaşadığım sorunların videolarını ve servis kayıtlarını atabilirim istersen. Ha 3080ti ın miningli olması yüksek ihtimal termallere bakarak al.
teşekkür ederim haklısın aslında amd satmak zor oluyor çoğu kişi bilmiyor hele benim gibi doğuda yaşıyorsan kimse bilmez diğer dediklerini de ilk defa duydum sebebi de amd hakkında hiçbir bilgim olmaması 5060 olanı alacağım fiyatı cidden ucuz