Existentia
80+ Silver
- Katılım
- 30 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 2,619
- Reaksiyon skoru
- 1,496
Bir iPhone kullanıcısı olarak arabamdaki hata kodlarını görmek için bir OBD2 cihazı aldım. Ancak iOS tarafında denediğim uygulamaların hiçbiri düzgün çalışmıyordu. Her seferinde eski Android telefonumla hata kodlarını okuyup siliyordum.
En son Claude ile kendi ihtiyacım için küçük bir uygulama geliştirdim baktım iyi çalışıyor herkesin faydalanabilmesi için yayınlamaya karar verdim.
Uygulama tamamen ücretsiz, içinde reklam da yok. Ayrıca okunan hata kodlarını dışa aktarma (export) özelliği de ekledim. İsterseniz bu çıktıları Geminiye verip daha detaylı yorumlar alabilirsiniz ben öyle kullanıyorum
Not: Araba sürerken kullanmak isterseniz carplay desteği de ekledim.
https://apps.apple.com/tr/app/openobd/id6780283561?l=tr
En son Claude ile kendi ihtiyacım için küçük bir uygulama geliştirdim baktım iyi çalışıyor herkesin faydalanabilmesi için yayınlamaya karar verdim.
Uygulama tamamen ücretsiz, içinde reklam da yok. Ayrıca okunan hata kodlarını dışa aktarma (export) özelliği de ekledim. İsterseniz bu çıktıları Geminiye verip daha detaylı yorumlar alabilirsiniz ben öyle kullanıyorum
Not: Araba sürerken kullanmak isterseniz carplay desteği de ekledim.
https://apps.apple.com/tr/app/openobd/id6780283561?l=tr