🔥İndirim Vodafone Faturalılara Özel 500tl Starbucks Bakiyesi

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Beyler bir de bakiyeyi yükledik ama bu nasıl kullanıyor? Direkt kasa da QR okutmak yetiyor mu?
 
Vodafone faturalıysanız eğer starbucks uygulamasında "vodafone pay ile faturana yansıt" seçeneğiyle 500tl yüklerseniz 500tlyi iade ediyor size vodafone
15tl işlem ücreti ve 32tl faturana yansıt ücreti çıkıyor bunlar cebinizden çıkar sadece faturasızlar yapamaz

Kaydolurken davet kodu kullanırsanız 1 kahve daha hediye ediyor W2SZS7HB

Alıntıyı görüntüle
Arkadasimdan da yaptim simdi 500tl geliyor hala konu sahibinin davet kodunu girdim hediye kahve de geldi tesekkur ederim
 
ilk yükleme 10tl olamaz diyor en az 200 yükleyin diyor
davet kodu gönderen için 1 ay , davet kodunu giren için 6 ay süresi var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bazen bug oluyor bana da yüzde 10 fatura indiriminden arada en yüksek tutar yatıyor bu hep olacak diye bir şey yok kişiden kişiye de değişebilir
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top