Chuno
80+
- Katılım
- 27 Eylül 2025
- Mesajlar
- 429
- Reaksiyon skoru
- 111
Rtx e gerek yok ama üstat vallaha bak hani amd konusunda mavi ekran verir driver problemi çıkarır filan diyosan onlar 5 yıl önceydi hani bende rtx 5080 kullanıcısıyım ama rx 9070 xt gerçekten çok iyi bir kart Ve ayrıca photoshop la uğraşacakmışsın cuda çekirdeğine ayrıca 10k gibi fiyat vermene gerek yok105k max olur reis. RTX bir kart olursa fena sarar. Bir de gta 6 oynayabilirsem tabi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Gta 6 da oynayacaksan full grafik 5070 yanlış bi seçenek olabilir çünkü 12 gb vram yetersiz olabilme ihtimali var çünkü red dead redemption filan 10 gb gibi bi vram istiyor gddr6x de105k max olur reis. RTX bir kart olursa fena sarar. Bir de gta 6 oynayabilirsem tabi