Aldığım Laptop Çok Ucuz Değil mi?

Ederi fiyatına gitmiş sayılır iyi demek için 32gb ram 1tb ssd olmalıydı
 
Hakkıdır hocam gördüyse de ne yapalım. Ucuz aldım diye sevinmiştim ama adamın malının ederi de belli 😊
Evet haklısın boşver hocam. Başka fırsat çıkar illaki 😀 bu arada ben mobil dediğimiz yani laptop bilgisayarlarda hiç amd ekran kartı kullanmadım kullananı da görmedim performansını bi merak etmedim değil 😀
 
Dolap uygulamasından 2. el bir thinkpad satın aldım. 10. nesil u serisi i7 işlemci, 16 GB RAM, 512 GB SSD ve RX640 ekran kartı. Thinkpad E15 serisi. Satıcı beyanına göre ürün 6 aylık ve üstünde düşme sonucu ufak bir çizik hariç problem yok. Batarya ömrünü tahmini 4-5 saat olarak söyledi test etmemiş. Cihazı 11kya satıyordu 10k teklif ettim komisyonla 11kya aldım 😅

Alıntıyı görüntüle
thinkpad için güzel fiyat. Thinkpad candır👌
 
Geri
Top