4k 240hz OLED Monitör Tavsiyesi

Egean

80+ Bronze
Katılım
26 Mayıs 2020
Mesajlar
601
Reaksiyon skoru
89
bi sorum olacaktı bilgili arkadaslar yardimci olursa sevinirim bende 4k 240hz oled bi monitor bakiyorum genellikle rekabetci oyunlar oynuyorum fakat dizi film hikayeli oyunlarda fazlasıyla oynuyorum birde ek olarak yan monitor alicam onun nasil olmasi gerektigi hakkinda cok bi fikrim yok pivot olsun istiyorum da onuda 2k almalimiyim onu dusunuyorum
 
Gpu ne? Bemce 32" al, yanına alacağın monitör oled olmazsa çok rahatsız ediyor denedim önermem. Ve evet 2. Monitörü de 2k al 1080 fazla çamur gözüküyor 4k nın yanında.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tabi bu biraz şımarık eleman setupı olur :D
 
:D valla suan 4070 ti super var da yukseltıcem yakın zamanda komple setup ı 32 de cok buyuk gelmezmı ya ıkı tarafa da bır marka onersene hem ana monıtor hem yan ıcın
 
Yapma be ben de oled alacağım ilerde ama bu durumu hiç düşünmemiştim o kadar mı diyosun
yan ekrandan çok önemli bir iş yapmıyorsan bence rahatsız etmiyor. Bende VA panel aşırı giriş seviye bir samsung monitör var yan ekran olarak. Sadece spotify discord vs. tarzı şeyler için kullanıyorum rahatsız etmiyor beni.
 
Yapma be ben de oled alacağım ilerde ama bu durumu hiç düşünmemiştim o kadar mı diyosun
Odanda ışık açıkken sorun olmuyor ama ortam loşsa baya kötü direk bu ne abi diyorsun. Ben bendekini sattım bu sebeple. Zaten 32" monitör fazlasıyla yetiyor açıkçası hatta daha çok memnunum dikkat dağıtmıyor.
 
:D valla suan 4070 ti super var da yukseltıcem yakın zamanda komple setup ı 32 de cok buyuk gelmezmı ya ıkı tarafa da bır marka onersene hem ana monıtor hem yan ıcın
4070Ti Super yeter 4K'ya 32 bencede çok büyük ama senin bileceğin iş
 
kanka bide bi model önerseydiniz ya ahahahah :D
 
dogru dıyosun kanka sende valla haklısın ya ıkısı ıcın toplam bı 40 50 ayırabılırım
 
dogru dıyosun kanka sende valla haklısın ya ıkısı ıcın toplam bı 40 50 ayırabılırım
bunu yazmadan önce 321up x24 ve bunu al diyecektim
321up x24 çok iyi de ebrarbilgisayar satıcısından monitör alınır mı emin değilim
2. monitör olayına ben katılmıyorum asıl oled monitörü korumak için ips veya va monitör yanına alınması gerekiyor
mesela forumda gezerken oled monitör kullanmazsın ömrü uzar
tabi absürt durmaması için ucuz bir şey almamak gerekiyor kontrastı yüksek bir şey alsan daha iyi olur
miniled va alsan daha iyi olur galiba ama 4k modeli ne var bilmiyorum
 
dogru dıyosun kanka sende valla haklısın ya ıkısı ıcın toplam bı 40 50 ayırabılırım
Rekabetçi için 27 inç daha iyi olur

yan monitorüde oled alabilirsin bütçe el veriyor ama yan monitor için oled bence saçma

bunun harici miniled va var yan monitor olarak normalden va dan daha iyi olur olede en yakın görüntüyü miniled va veriyor çünk
 
EYVALLAH SAĞOLUN
 
Geri
Top