B450m Anakartlar Arasında Seçim Yapmak.

Ben de b450m-a pro max kullanıyorum bence fiyatlar pahalı.
Ben 2 ay önce 1.800 e aldım zaten 4k ya b550m pro vdh wifi düşüyor onu almak çok daha mantıklı.
Bu arada anakartımı önermem expoda sorun çıkarıyor. Giriş seviyesi bir anakart zaten
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Günlük işler için a520 daha mantıklı aralarında oc hariç pek bğr fark yok
Bu arada zaten 1 haftadır araştırıyordum ama 1800 civarına bulamadım hala b450 veya a520 acaba siz hangi fiyattan pazarlık yapmıştınız?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,257
Mesajlar
11,085,889
Üyeler
198,281
Son üye
ALİ öngel
Geri
Top